KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

happy: lekker ik ook een pannekoek hahaah gewoon naturel, haha en misschien ga ik ook gewoon van de week met het warme weertje nog een keertje klussen hahaha

rimke; jeetje weer krampen en in je onderrug, hopelijk is het nog zo dat het weeen zijn, ik weet niet maar ik heb zo'n gevoel dat je eerder gaat bevallen, ik wil je niet ontmoedigen hoor maar ik heb gewoon zo'n gevoel

april; inderdaad gewoon lekker negeren al die mensen veel plezier met je kraambezoek meid

xxx linda

ik ben er weer vandoor, morgen lees ik weer bij, ik ga zometeen naar een vriendin die is terug van vakantie ,, ze zijn in amerika geweest

fijne avond allemaal en tot morgen

xxx linda

De pannekoeken zijn op ......niet zoveel gebakken, we hebben met zulk weer alllebei nooit zoveel trek !

Rimke, hoe is je salade, tja je moet idd eten maar soms bah ! Gelukkig zijn de krampen weer wat minder...

Linnie, haha ook een pannekoek. Tja het moet soms ook wel he, klussen met zulk weer, zeker als je eitje er is. Nou daar wil ik dan een uitzondering van maken..haha

Ga ff douchen, ga zo ff lekker met de meiden het terras op ! Mn manetje gaat met de mannen weer de fiets op .........Kom zo nog ff spieken voordat ik wegga....krijg nou wel de kriebels hoor, bijna mn nod !! Bieb, hoe was het weekend ?????????

Liefs happy

Linnie: een heleboel mensen die mij zien zeggen ook dat ik eerder ga bevallen, vind het niet erg hoor, als ze maar thuis mag komen, dus nog 1,5 week volhouden. En die voorweeen, misschien scheelt het zometeen iets met de echte bevalling..........

Happy: veel plezier meid! En de pannekoeken waren dus lekker? Ach, heb  met die hitte ook niet zo'n honger, maar ik moet wel............heb eerst een shake-je gemaakt met banaan, aarbeien en sinaasappel. Altijd lekker. En nu zit ik aan de salade met avocado, rucola en tomaat.........heel gezond. Had er wel twee vietnames loempia's bij gebakken..........anders ben ik idd net zo'n konijntje.............hahahaa!!!!

Mijn bord is nog niet leeg dus eet nog even door.............

Terug
Bovenaan