KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAAAAAAAA ben aangenomen!!!!!WHoe.. valt een last van me schouders af zeg.. gewoon doorwerken en niet eerst werkeloos zijn.. had er even niet zoveel vertrouwen in tot dit op mijn pad kwam.. morgen krijg ik contract binnen.. Nou maar hopen dat daar heen gekke dingen in staan!

zo dat lucht op..

fff reageren

Rimke: Eet nog even smakkelijk als je het nog niet op heb!
xx

Bieb: waar ben je nou?? Of hebben de dames elke dag iets anders voor je in petto..

Happy: Lekker pannekoeken.. Hier hebben we vistics, gebakken provisaance aardapeltjes op.. en dopertjes.. Spannend je  NOD in zicht.. nog 2 dagen meid.. Nog kwaaltjes?

Linda: Veel plezier bij je vriendin vanavond.. en ook al aan de  pannekoeken..  

April. : Iedereen  lekker  laten lullen.. Ik was vroeger ook ontzettend druk.. nou ik kan je vertellen dat ik geen  ADHD heb hoor.. Mensen  denken af en toe alles  te  weten..  niets van aan trekken..  

RImke: Inderdaad nog even wachten hoor!  vanaf woesndag of  week 37 van je zwangerschap..  dan is Fons er teminste!  

Was dat het alweer?!?  

xxx mamoetje  

Sterretje: een gaatje.. volgende week pas terecht!! Ik moet ook terug.. er moeten 2 kiezen worden getrokken en 1ntje in het ziekenhuis weggesneden worden.. me verstandskiezen zijn het hoor! Voor de rest was het goed.. Ik begin trouwens of vrijdag al anders maandag.. ligt eraan wat me vrije dag wordt.. hoop dat ik die op vrijdag kan houden! Maar dat gaan we donderdag allemaal bespreken!

Happy: Gelukkig is alles goed met je moeder! Hoop dat ze niet al teveel pijn heeft..

xxxx Mamoetje

Toen was ik weer bij volgens mij?!? .. kan zo ineens weg zijn moet ook nog boodschappen doen!

Zo, buikje weer vol.........

Mamoetje: gefeliciteerd meid! Fijn toch, wat vastigheid!
Happy: veel plezier meid!

Ik duik er vrij vroeg in, morgen is het mannetje er weer! Hoera!!!

Fijne avond meiden!!!

mammoet: proficiat
april: niks van aantrekken, ik hou ook niet van etiketten
linda klus ze
rimke: relax
bieb en bambi: waar zijn jullie?
happy: cake op  en spannend!!!!!

sorry maar de kleine had een spuitluier en nu is mijn rok vies, dus ik moet me even omkleden. Vandaar bovenstaande verkorte versie.
 En rimke we zijn vandaag heerlijk de stad in geweest en boodschappen gaan doen.

Tot morgen, misschien

Terug
Bovenaan