KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

hehe,

meiden wat hebben jullie veel geklets, kan het zo toch niet bijhouden hahaha. en dat met dat warme weer pffff.

mamoetje van harte met je nieuwe baan super hoor.

april vind het maar raar dat mensen altijd en eeuwig iets te zeuren of te melden hebben over een kind. jij als moeder weer toch zeker wel wat en hoe je kind is. weet je wel hhoeveel baby;s wat drukker zijn en dan gelijk adhd hebben pffff. laat ze maar lullen

sterretje verdorie een gaatje. ik ben in me zw.schap ook geweest en had gelukkig niks, maar moet straks in okt. wel terug voor een reiniging, want de zw. schap heeft me tandvlees aangetast.

rimke ook tandarts maar alles helemaal oke. en miss eerder bevallen volgens iedereen.maar je heb gelijk hoor liever na 37 wk natuurlijk. trouwens heerlijk gezond gegeten .

happy en linda lekker over pannenkoeken en cake geluld jammie
en de rest heb ik niet echt meegekregen sorry.

vanmorgen dus naar de super gewandeld voor wat boodschappen. pff toch een end hoor. en daarna lekker naar me ouders. lois heeft heel de middag liggen maffen en ben benieuwd wat de nacht brengt. ze heeft wel der huil uurtje gehad net voor het badderen en na het eten vanaaf. ze gaat al een paar dagen of met mij of met me man onder de douche en ze vind het zalig!!!! echt lief om te zien ook.

morgen drukke dag, me huis moet glad, moet naar cb met de kleine voor gehoortest en wou op de terug weg shoppen. savonds krijgen we bijna al len zijn collega's op vistite die pas om 9 uur wilden komen, ehhh dan schoppen we iedereen de deur uit, dus iets eerder aub, nou half 9 dan. mmh prima als ze met een half uur weer weg zijn ook goed.
miss dat ik dat huis glad maar ff laat. morgen ochten proberen te relaxen en en om 1 uur cb en dan zie ik wel of er nog gehopt word. we komen door de winkelstaat dus....ligt ook aan haar ritme morgen voor de flessen natuurlijk.

ben nu kapot en ga me luiken sluiten. al op vanaf 5.45 en heb al vanaf het weekend niet meer gerust tussen door, morgen komt er ook niks van, denk dat ik donderdag maar een rustdag inplan. soort pyjama dag alleen dan zonder pyjama want moet wel de hond uitlaten.

trusten

xx bambi

He meiden!

Even snel, want heb het weer eens druk!!!

Happy, PANNENKOEKEN!!!! wat lekker zeg! ik wil ook, onee, mag niet van sonja! haha ik duim trouwens hoor voor je!

Mamoetje, gefeliciteerd. Lekker wat zekerheid!

April, laat maar kletsen hoor meid! Al die stempels tegenwoordig! Niets van aan trekken!

Bambi, drukke dag dus morgen... truste!

Rimke, fijn dat alles goed was bij de tandarts. Morgen is je mannetje er weer!

Meiden, ga zo mijn bedje in, was een lange dag! Zaadjes zijn ingeleverd! hihi

Liefs Jacqy

@jacqy: spannend zeg, dat afwachten nu. Wanneer is je volgende afspraak?
@bambi: Hahaha, een pyjamadag zonder pyama. Nou, ik doe straks mee. Ik moet ook weer wat slaap bijhalen. Wat vervelend dat de visite pas zo laat wil komen. Gelijk heb je, gooi ze maar eruit als t te laat wordt. En succes bij t cons.bureau vandaag.

Vandaag staat zwemmen op het programma en daarna niks.
Misschien tot straks

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje

Juli:

14) Mamoetje ronde 7, 1e kindje (38 dg.cyclus)    ,  
        Jacqy, 13e ronde
15)
16) Phoebe ronde 14 1ste kindje
17)
18)
19)
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
22)Bieb, 10e ronde, 1e kindje
23)linda. ronde erg veel, 2de kindje  
24) Jacqy, 1e bezoek gyn
25)
26)
27)
28)
29)
30) 2e echo Renée
31) Happy, ronde 12 1e kindje  
         Klaasje 6e ronde 1e kindje (cyclus in de war)

Augustus  :

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)Jacqy 2e bezoek gyn
9 )
10)
11) Phoebe ronde 15 1ste kindje
            Jacqy 14e ronde,
12)
13)
14)
15)
16) Mamoetje 8e ronde, 1ste kindje (36 dgn)  12 sept. 09.00 1ste afspraak gyn
17)
18)
19)Bieb, 11e ronde 13 kindje
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
22)
23)
24)
25)
26)linda, ronde erg veel, 2de kindje  ronde 7 met clomid
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Goedemorgen!

Even stiekem vanaf werk.

Sterretje, ik moet vrijdag 8 augustus weer naar de gyn. Op mijn mannetje zijn verjaardag!

Zwemze vandaag!

En aan iedereen een mooie dag!

Liefs Jacqy

Goedemorgen dames,

Zo belooft weer een warme dag te worden he....dat wordt voor mij weer een dagje terras, heerlijk haha. Temp was nog 37.2 nu maar afwacten wat ie morgen doet...

Rimke, geslapen ?

Sterretje, zwemse meis....

Bambi, drukke dag vandaag voor de boeg........succes ! Morgen lekker niks.....

Jacq, zaadjes ingeleverd en nu 8 aug weer, spannend hoor !

Ga ff douchen
Knuf happy

goeiemorgen meiden,

ik ben helemaal lek geprikt door zo'n klote mug, grrrrrrr

rimke; lekker op de gezonde tour met eten geweest gisteren hahah,en heb je nog een beetje geslapen vannacht?

jacqy: weer druk druk en gisteren de zaadjes ingeleverd en 8 aug, weer naar de gyn, ik ben benieuwd, maar dat komt wel goed hoor meid

bambi;   een druk dagje vandaag meid, en doen ze die gehoortest niet bij je thuis?, bij mij kwamen ze toen thuis om dat te doen, en hah je hebt gelijk hoor als het te laat wordt met de visite schop ze er uit haha
en heeft lois nog lekker geslapen vannacht

sterretje: jeetje een spuitluier, misschien door de warmte, dat kan maar niet zo fijn als mama onder zit haha

happy: jeetje nog steeds een hoge temp, ik ben toch een voorzichtig een beetje blij voor je meid,
en vanavond weer op een terassje zitten haha gisteravond was het heerlijk om buiten te zitten niet zo benauwd

mamoetje: gefeliciteerd meid met je nieuwe baan, kan ik inkomen dat er een last van schouders afvalt, nu heb je in iedergeval zekerheid

zo me hutspot staat te pruttelen, me pa en tom en joey eten hutspot en ik koolrapen, ik heb al een hekel aan aardappelen en groente en met dit weer nog meer, maar ja ik ben een liefhebbende vrouw, en me man is stapel op aardappelen dus dan doe ik dat maar hahahaah

meiden ik ben er later nog even
fijne dag allemaal

xxx linda

Nou ik heb inderdaad m'n ei gehad.. vanochtend was mijn temp.   37.1 en de afgelopen dagen was ie constant 36.8 dus 0.3 grdn verhoogd.. maakt toch niet   uit dt ie gisteren ook al 36.9 was.. Nou ik ga nog even werken nog 8 uur en dan ben ik hier weg!!!

xxxxx Mamoetje!

Terug
Bovenaan