Dames, ben er weer hoor!!! had t niet echt druk, maar had s avonds ook geen zin om te internetten, nu dan maar even op t werk. Niet zo druk
Hier nog steeds geen feestje. Wanneer dan wel?? ik denk toch zaterdag, maar dan moet ik werken. Misschien staan ze dan om 4 uur op de stoep haha. Vrijdag zou ook kunnen, maar dan hebben we een verjaardag, en die personen zouden ook meegaan, en zondag hebben we ook een verjaardag, en denk niet dat die dag verzet wordt. Nouja, ik zie t wel. Spannend dus haha
Maandag weer jurk gepast en hij zat super!!! echt heel mooi. Was nog een beetje aan t twijfelen met haar. Sluier had ik eerst, maar dat ging al niet meer door. Toen opgestoken met kleine bloemetjes, maar vond 1 bloem ook mooi. En dat wordt t nu. We halen een bloem van jurk af en die doe ik in haar. Veel veranderd er verder niet aan kapsel, maar zal t toch maar even aan kapper doorgeven. 7-8 kan ik de jurk ophalen!
net gebeld met ambtenaar, ook van alles doorgesproken. Gister 3e dansles gehad, nog 1 te gaan. En we liggen elke keer in deuk, wel heel leuk. Zelfs vriendje vindt t leuk, en t gaat op zich wel goed
Gisteren was vriend lens kwijt, maar is speciale lens, dus hij snel besteld, bang dat lens anders niet voor 8-8 er is. Wij nog zoeken thuis, in oog gekeken helemaal niets. Een uur later voelt hij iets, zit dat ding toch nog in oog! helemaal erachter geschoven!! pff scheelt weer 160 euries haha, snel vanmorgen bestelling afgebeld
en verder nog 8 nachtjes slapen en dan trouwen!!! maar eerst nog morgen en zaterdag werken, dan vakantie. Volgende week dinsdag en donderdag hebben we verschillende dingen staan, maar de maandag en woensdag wil ik vrijhouden, even nog relaxen voor de drukke dag.
Hier op t werk hadden ze al gevraagd of ik wilde blijven als de kans er evt. was. Ja graag. Dat willen zij blijkbaar ook. Erg leuk dus. We gaan er niet van uit, maar je weet t nooit of er een vacature vrijkomt.
Heb verder niemand van werk uitgenodigd omdat ik er nog niet zo lang werk, Wil t aan de ene kant best doen, maar doe t denk toch niet., Dan wil ik er maar 3 uitnodigen, maar beetje stom om dat nu nog te doen. Nouja, zie wel t kan nog. Dan zeg ik gewoon dat ik t niet zeker wist omdat ik hier nog niet zo lang werk. ach ze snappen t ook wel als ik t niet doe
T weekend kunnen we weer klussen, ben benieuwd. Ga wel erbij spoelen. Mijn office manager weet dus dat ik bezig ben, en ze had me gister nog even gemaild omdat ik haar tm 16-9 niet meer zie, dat ze hoopt dat ik met een dikkere buik terugkom, en zij met een dunnere (ivm lijnen), haha wel lief.
Kan vandaag niet met pauze, althans naar buiten. Zit alleen.
ga maar weer stoppen
de groetjes!!!