KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

He meiden!

Happy, jeetje zeg wat spannend! Je temp is in ieder geval mooi! Ik duim heel erg voor je hoor!

Lin, nu al klachten van de pillen.. hm.. hoop dat het een goed teken is!

Bieb, dacht toch echt dat jij dit weekend je feestje zou hebben! Word nu wel allemaal heel krap! Ach... als het maar leuk is. En dit weekend weer aan de klus! Klusze! haha

Rimke, jouw mannetje bijna jarig. Groot gelijk dat je die dag alles voor je laat doen!
Mijn mannetje is 8 augustus jarig, bieb haar trouwdag, en we moeten naar de gyn... dat laatste vind hij iets minder op zijn verjaardag. Maarja! haha

Mamoetje, je hebt je ei gehad las ik, en geklust. Nu maar weer afwachten!

Hier alles goed. Gaan vanavond weer spullen halen voor het terrarium.
Kom nog wel buurten!

Liefs Jacqy

Hoi lieverds, ben net thuis pffff wat een hitte, arme rimke, denk aan je hoor ! Heb jullie verhalen gelezen maar, heb geen tijd sorry, moet naar een verjaardag ! Bieb, spannend zeg aankomend weekend dan !!! Meiden, fijne avond.....

Liefs happy

@mammoet: het zit erop meid. je bent nu officieel werkeloos tot morgen
@happy: ik hoop niet dat jullie al teveel klanten hadden, want t is toch zo warm bij jullie binnen.
@linda: en lekker gegeten zie ik. Wij hebben t maar op salade met gebakken krieltjes en eenei gehouden. Met dit weer krijg ik niet veel warms binnen.
@rimke: ik denk dat je april bedoelt met de koolrapen. Ik heb gisteren wattenstaafjes voor de kleine gehaald en sporthemdjes, want toen ik van de week ging sporten zweette ik me een ei uit in mijn t-shirt. ik geloof dat er ook geen airco is. Trouwens geweldig dat je weer beter slaapt. Gelukkig maar, dan kun je energie opdoen.

het babyzwemmen ging goed. de kleine lijkt al iets ontspannender te zijn.
Morgen gaat haar geboortebord weg en moet ik langzaamaan haar kraamcadeautjes en kaartjes gaan opruimen  Ik wil niet, het gaat zo snel en het voelt heel raar dat deze periode wordt afgesloten. Ondanks dat nog steeds niet alle kraamvisite geweest is.

@linda: lekker aan de voorstraat gezeten. Ja, dat mag ook nadat je had gekookt, gepoetst en de zegels had gedaan.
@rimke: verjaardag, oh, dus dochterlief wordt rond papa's verjaardag geboren. Zou wat zijn als je nu eerder bevalt. Ach ja, die verjaardag vergeet niemand meer, moet je maar denken.
@bieb: te gek dat ze je vroegen of je wilt blijven. Ik denk niet dat ze dat zomaar vragen. En nog even en je bent een newly wed. Wat vliegt de tijd, ik weet nog dat je t vertelde en nu is t al bijna zover.

@rimke: en of je dat straks trekt. Al moet ik je er persoonlijk doorheen slepen, je gaat dat even doen en als t kan als eerste thuisbevallende klusbabe! Nog even volhouden rimke!!!
@bieb: ik las je verhaal en mij viel iets vreemds op. De jarige zou ook bij jouw feestje zijn. Weet je zeker dat diegene de verjaardag viert? Of kom je daar aan en is t SURPRISE voor jou? Spannend, ze weten de spanning er wel in te houden.

morgen staan een paar dingen op de planning, boodschappen en zo, bleh. Ik kijk wel als ik tijd heb.

Nou meiden, werd vanmorgen wakker en ging mn temp opnemen 37.2, heb i nog nooit gehad op mn nod. Ik helemaal in de gloria en vervolgens nog geen half uur later ga ik naar de wc en ja ongi !!  Schiet mij maar lek, normaal zakt mn temperatuur dan die ochtend. Pfffff ik heb wel een heeeeeeeel raar lichaam. Maar ja, neemt niet weg dat ik nu ff flink baal. Maar weer een maandje fietsen dan he .......mn nieuwe nod is 29 augustus. Ff douchen ...

Kus happy

goeiemorgen meiden

happy: neeeee dat kan niet ongesteld en toch nog een hoge temp, was het echt bloed, hopelijk gaat het niet doorzetten meid, nog even wachten dit mag niet!

rimke; je zit er een beetje doorheen meid, ik kan erin komen, en niks geen ondankbaarheid, je slaapt slecht en bent uitgeput, logisch meid dat je  het helemaal zat bent, ik hoop dat je vannacht wel een beetje hebt kunnen slapen

sterretje; het babyzwemmen ging goed en nu maar de kraamkadoos een plekkie geven, jammer he is dat hahaha vond ik ook dat ik het allmemaal moest opruimen, maar je krijgt wel weer ruimte in huis haha

jacqy: ben je nog geslaagd voor spullen voor het terrotorium van de beestjes?

ik wilde gisteravond nog even op het forum maar ik had zoals gewoonlijk weer een voorstraat vol met visite en om half 11 gingen ze weg en toen had ik geen zin meer haha
gistermiddag ging manlief douchen dus ben ik er maar weer even bijgesprongen hahaha vond ie heel erg vervelend hahaha

meiden ik ga me douchen en aankleden enkijken of joey nog leeft hahah
ik ben er later nog even

xxx linda

Terug
Bovenaan