KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey meiden,

Ik heb even snel alles doorgelezen, blijft alleen niet echt hangen....
Ik zag dat dd SS Rotterdam een onderwerp van gesprek was....
Ik werk aan de waterweg ( voor de niet rijnmonders, dat is het water tussen hoek van holland en rotterdam)
Om een uur of half 6 passeerde de SS Rotterdam mijn werk, compleet met sleepboten, politie boten, de spido vaarde erbij, helicpter in de lucht ( ik vermoed dat die de beelden heeft gemaakt die jullie hebben gezien).
Dit was maar een klein bootje..... een paar weken geleden  is die Eurodam voorbij gekomen, die is echt 3x zo groot!
Echt grappig, al die mensen die dan al uren van te voren op een stoeltje aan de waterweg zitten te wachten tot die boot voorbij komt.... 10 minuten is tie weer voorbij....
Maar het is wel spectaculair, weer eens iets anders als een containerschip.

Mijn oma wordt trouwens donderdag gecremeerd, zal blij zijn als dat achter de rug is.
Dan moet het huis nog leeg gemaakt worden, dat wordt ook wel moeilijk denk ik, al die spulletjes..... het meeste zal wel door een opkoper opgehaald gaan worden, niemand zit namelijk op eiken meubels te wachten.....
Maar goed, eerst donderdag maar, dan hebben we het ergste gehad.

Ben trouwens de eerst volgende volgende volgens mij op de wolk (samen met jacq)  , nog een weekje....
Mijn temperatuur is hooger dat dat ik ooit eerder heb gehad.
Ik zei van de week nog tegen me vriendje, als ik nu zwanger mag zijn krijgt ons kindje de ziel van me oma..... vind dat wel een mooie gedachte..... maar eerst maar eens een positive test in handen toch?

Liefs Phoebe

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje

Juli:

14) Mamoetje ronde 7, 1e kindje (38 dg.cyclus)    ,  
        Jacqy, 13e ronde
15)
16) Phoebe ronde 14 1ste kindje
17)
18)
19)
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
22)Bieb, 10e ronde, 1e kindje
23)linda. ronde erg veel, 2de kindje  
24) Jacqy, 1e bezoek gyn
25)
26)
27)
28)
29)
30) 2e echo Renée
31) Happy, ronde 12 1e kindje  
         Klaasje 6e ronde 1e kindje (cyclus in de war)

Augustus  :

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)Jacqy 2e bezoek gyn
9 )
10)
11) Phoebe ronde 15 1ste kindje
            Jacqy 14e ronde,
12)
13)
14)
15)
16) Mamoetje 8e ronde, 1ste kindje (36 dgn)  12 sept. 09.00 1ste afspraak gyn
17)
18)
19)Bieb, 11e ronde 13 kindje
20)
22)
23)
24)
25)
26)linda, ronde erg veel, 2de kindje  ronde 7 met clomid
27)
28)
29)happy, ronde 13 1ste kindje
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Phoebe: hoop dat het snel wat minder moeilijk voor je wordt.. en inderdaad zou mooi zijn als het zo is!

Jacqy.. hoe ishet tussen tom en jou.. alles weer een beetje rustig!!?

Ff juli van de wolk afhalen.. xxx

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje

28)
29)
30) 2e echo Renée
31) Happy, ronde 12 1e kindje  
         Klaasje 6e ronde 1e kindje (cyclus in de war)

Augustus  :

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)Jacqy 2e bezoek gyn
9 )
10)
11) Phoebe ronde 15 1ste kindje
            Jacqy 14e ronde,
12)
13)
14)
15)
16) Mamoetje 8e ronde, 1ste kindje (36 dgn)  12 sept. 09.00 1ste afspraak gyn
17)
18)
19)Bieb, 11e ronde 13 kindje
20)
22)
23)
24)
25)
26)linda, ronde erg veel, 2de kindje  ronde 7 met clomid
27)
28)
29)happy, ronde 13 1ste kindje
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Goedemorgen meiden,

Linnie, van harte meisje met jullie kruimel !!! Tjonge 3 jaar .......maak er een gezellige dag van meisje...hoe vond ie zijn kado s ?

Mamoetje, fijn dat je eerste werkdag je is bevallen meid. Hoop dat je het hier beter naar je zin zal hebben als waar je eerst zat ....

Buuf, donderdag dus ! Nou als je idd eerst dat maar achter de rug hebt he meisje......Wel goede berichten over je temp. en de gedachte die je hebt is idd prachtig. Ik ga vanaf nu elke dag ff duimen .........X

Jacq, is de ruzie weer voorbij ? Ook bijna je nod, ook voor jou draaien mn duimen hoor..wordt wel weer eens tijd he dat er een zwangere babe bij komt !

Rimke, heb je een beetje geslapen vanacht ?

Sterretje, heb nog een stukje op tv gezien hoor van de ss rotterdam. Zag dat phoebe het ook al schreef, wat is ie klein vergeleken bij de eurodam he haha

Kus happy

goeiemorgen meiden

happy: dank je voor de felicitatie, joey vond ze kadoos helemaal super alles is wauw en wow hahaahah hij is zo druk en uitgelaten dus dat wordt wat voor de rest van de dag, vanmiddag komen er ongeveer 20 man dus dat wordt wat hahah
en echt een leuk verhaal zo over je ex, en dat ie met je mannetje gaat vissen dat hoor je hier bij ons dus nooit he dat het zo gaat hahahaa

mamoetje: je eerste werkdag is goed bevallen gelukkig maar meid, daar ben ik blij om en je temp was weer iets gezakt, dat zegt natuurlijk nog niks he meid,

phoebe; een donderdag wordt je oma gecremeerd, nog een paar dagen meid, en wat een mooie gedachte zeg dat je nu zwanger mag raken en dat het je oma haar ziel zal krijgen, en je temp is hoger dan ooit dus meid, ik ga duimen voor je

Zo gisteravond nog eventjes geklust en het ging wel maar me moesten toch stoppen op een gegeven moment maar ja, en vanmorgen had ik een temp van 36,4 dus wie weet op tijd geklust en heb ik me ei, maar ja dat moet ik de komende dagen nog even afwachten

vanmorgen heb ik heel hard gehuild want jeetje zeg wat blijft dit steken dat me vriendje jarig is en me moeder er niet bij is, was ik net heel hard aan het huilen belt me pa me op dus ik nog harder huilen die arme man zal ook wel hebben gedacht haha, maar gelukkig gaat het weer en me ma is er hoor, zo dat moest ik effe kwijt

meiden ik ga stoppen ik probeer vanmiddag nog eventjes te komen

xxx linda

Meiden, ik ben wieberen want de kapster komt !

Linnie, huil mar ff lekker hoor meisje, niet meer als logisch. Maar idd onthoudt wel....je moeder is er ook !! Fijn dat die kleine zn kado s zo mooi vond en geniet van deze dag lieverd

Knuf happy

Terug
Bovenaan