KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

@bambi: helemaal vergeten, maar in westende is een zaak die bambi is genoemd. een soort souvenirszaak.
trouwens wat knap van je kleine meid dat ze al kan draaien. Hoe is t verder met de ontsteking, al weg?
@happy: ik keek op hyves en dacht:"happy, hoe kan dat nou?" En toen viel t kwartje dat phoebe dat gedaan heeft.
@phoebe: dus jij hebt de ss Rotterdam gewoon langs zien varen. Nou, t was niet de grootte die interessant was, maar t feit dat hij de oudste is en na 50 jaar weer naar zijn thuisstad komt.  Ook apart dat alles authentiek blijft en t dadelijk als hotel wordt geopend. Heb je laatst dan ook de Queen Elisabeth 2 langs zien varen?
Sterkte donderdag, meid.
@jacqy: en is t terrarium ver klaar? daar gaat toch veel tijd in zitten.
@mammoet: ik hoop zo dat je t heel leuk gaat vinden op je nieuwe werkplek. Ben je qua loon trouwens vooruit gegaan?
Wat bedoelde je qua pijn? Aan mijn pols? alleen bij t grijpen.
@rimke: goed geslapen hoop ik.
@pip: hé meissie daar was je weer even. Nog steeds erg moe? tja als je fulltime werkt kan ik me dat voorstellen.
@linda: zeker weten dat je moeder erbij is. Dat zou ze niet willen missen. Geef je pa een dikke zoen, nadat je hem vanmorgen zo hebt laten schrikken. En joey, geef hem een dikke verjaardagszoen namens mij en de kleine.

Bleh.................nou, dan weten jullie genoeg.

Linda: hieperdepiep!!!! Hoera voor je kleine mannetje! Goed dat je even gehuild hebt! Misschien is de onrust nu ook weer verdwenen, is toch logisch dat je je moeder mist op zulke dagen, maar ik ben er bijna heilig van overtuigd dat ze er bij is hoor! Daar geloof ik nu eenmaal in, zeker omdat je zo'n sterke band met haar had waakt ze over je mannetje...........prachtig toch!

Phoebe: daar was je, succes morgen meid! Ik denk aan je!

Jacq: las dat je weer bloed was wezen prikken, en dan vrijdag weer naar de gyn! Spannend hoor!

Happy meis, wat een grappig verhaal van je ex joh! Lachen, zo kan het dus ook.
Fons en ik hebben trouwens in 2000 ook een relatie gehad, en dat ging uit, 10 jaar later gaat het dus echter wel goed..........waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat je terug moet naar je ex, whahahahaha!!!

Sterretje: hihihi, afspreken met happy! Ben benieuwd!

Pip: zo druk op je werk  meid, dan valt het ook niet mee hoor! Ben blij dat alles goed met je gaat, maar mis je natuurlijk wel!!

Mamoetje: mooi temp joh! En het bevalt dus goed op je nieuwe werk?
Ik ga vanmiddag voor jou en bieb pendelen. Goed?

Fons komt morgen weer terug, ook wel weer lekker. Heb dus weer niet zo lekker geslapen, hoop dat ik met de VK een datum kan gaan prikken voor een logeer nachtje in het ziekenhuis...........

Hallo lieve babes,

Ik ben niet zo veel meer op het forum en dat zal de komende periode alleen maar minder worden. Vorige week hebben we namelijk te horen gekregen dat mijn schoonvader uitezaaide kanker heeft en nog maar kort te leven heeft. Hij is halverwege de 50 (ik zeg liever geen details ivm privacy). Ik zal m'n aandacht dus moeten verleggen en hier niet meer zoveel reageren. Ik lees nog wel mee, maar kan de moed niet vinden wat terug te schrijven.

O ja,ik heb vanmorgen getest, negatief. Zal binnenkort wel ongie worden, dan is dat ook maar gebeurd....

Vind het wel vreemd dat m'n schoonvader waarschijnlijk ons kindje niet mee gaat maken. Mijn eigen vader leeft ook niet meer, dus ons kindje krijgt geen opa's.... Die gedachte is soms onverteerbaar en we hebben dan ook een zware week achter de rug. Ook de komende periode zal pittig zijn, maar ik weet dat we het gaan redden...

Sorry voor dit slechte bericht, ik hoop later, als ik m'n gedachten er weer toe kan zetten, nog wel eens te schrijven,

Liefs,
Klaasje

Och meid,
Wat een afschuwelijk nieuws..............begrijpelijk dat je hoofd helemaal niet naar ons staat hoor!
En wat een nare gedachte dat er idd geen opa's zullen zijn voor jullie uk............heel verdrietige gedachte......
Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht, en hoop dat jullie uiteindelijk met een " mooi" gevoel kunnen terugkijken op de periode dat jullie afscheid nemen van je schoonvader.
Hoop dat jullie goed afscheid van elkaar kunnen nemen, en daar nog wat tijd voor krijgen.
Nogmaals, veel sterkte, kracht en liefde voor de komende tijd,

Dikke knuffel en liefs,
Rimke

Klaasje; wat een ontzettend slecht nieuws meid,, ikhoop dat je schoonvader geen al te lange lijdingsweg gaat krijgen en dat jullie toch nog mooi afscheid kunnen nemen, maar weet meid dat als je het moeilijk hebt dat je hier altijd je hart kan uitstorten, heel veel sterkte in de komende tijd meid

zo de eerste visite is weg hij heeft hele mooi kadoos gehad, een V- Tech fototoestel, een ik leer letters bankje, een dokterssetje haha, een emmertje en schepje enz, bowlingkegels en bal en een cementauto van duplo maar die had ie al dus die moet ik nog ruilen,
zometeen om 3 uur staat de volgende visite weer voor de deur en ik heb mega koppijn al de hele dag en de asperines werken niet echt, ik ga nog effe in de bank liggen, ik ben er vanavond weer even als iedereen weg is,
ik moet ook eerlijk zeggen dat het me vandaag heel zwaar valt dat me moeder er niet bij is, dat had ik niet verwacht maar ja het is niet anders

meiden tot vanavond

xxx linda

Hoi lieve meiden,

Wat een rust hier zeg .....

Sterretje, wanneer kom je langs meisje

Linnie, mooie kado s dus voor die klein kruimel !!!!

Rimke, wat een leuk verhaal van jou en fons zeg !!!! Haha ik ga niet terug hoor naar mn ex....geen haar op mn hoofd die daar aan denkt !

Klaasje, jeetje meisje, wat een rot nieuws zeg. Wil je heel veel sterkte wensen voor de komende, ongetwijfeld moeilijke periode die komen gaat. Weet dat je hier altijd je hart kan luchten en dat als je dat doet, iedereen er begrip voor heeft als je niet op ons reageert. Dikke kus voor jou X

Meiden, ga eten en straks naar mn vriendin. Kom voor die tijd nog ff spieken hier...
Kussssss happy

Jeetje, nou zeg! Het is komkommertijd bij de klusbabes!

Linnie: wat een verwennerij voor je kleine mannetje! Hoop dat je hoofdpijn wat gezakt is............veel plezier vanavond nog!

Happy: veel plezier met je vriendin vanavond!!

Ik zit ook op het augustus forum en daar kwam ik mootje tegen, die heeft in het prille begin van de klusbabes ook meegekletst! Is nu dus 40 weken zwanger en zit te wachten tot de bevalling begint.........hahahaha!
Verder geen nieuws hier, vanmiddag even het dorp in geweest, moest nieuwe dagcreme hebben en wat wegwerp servies voor de verjaardag van fons, heb geen zin in veel afwas dan, en dit kan zo de vuilnisbak in!
Nou, ik ga even afwassen!!!
Tot later?

Terug
Bovenaan