KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

He meiden!

Klaasje, jeetje meis wat een slecht nieuws! Ik wens jullie heel veel sterkte de komende periode. Ik hoop dat jullie deze moeilijke periode goed kunnen afsluiten uiteindelijk. Heel veel sterkte, ik denk aan je!

Lin, gefeliciteerd met de verjaardag van jullie mannetje! 3 jaar alweer, en lekker verwend zo te lezen! hihi, snap best dat je het vandaag moeilijk had hoor! Je mist bij dit soort dingen gewoon heel erg je moeder! En gooi het er maar uit hoor meid!
En nog op tijd geklust voor je ei dus!

Happy, je duimt weer voor me, heel lief, maar deze maand zal ik niet zwanger zijn. Tom moest zijn kwakkie inleveren en dus onthouding in mijn vruchtbare periode!

Phoebe, donderdag de crematie. Als ik je niet meer spreek, heel veel sterkte!

Rimke, weer kut dus! Hoop dat de VK inderdaad een datum kan prikken voor een logeerpartijtje in het zh. Fijn dat fons morgen alweer terug is.

Meiden, gaan we nog een keertje wat afspreken? Hadden het er een tijdje terug over, maar is verder weg gezakt geloof ik....

Hier alles goed. Zal ik komende 2 weken wat minder online zijn. Heb het op het werk erg druk, zal veel moeten overwerken.... Maar probeer vaak even te komen spieken!
Laat uiteraard vrijdag weten hoe het bij de gyn was!

Liefs Jacqy

he meiden,

gossie er is wel veel geklets, ruim 4 pagina's das niet bij te houden. ff snel wat ik gelezen heb.

klaasje wat een verschrikkelijk nieuws meid. heel veel sterkte de komende tijd. voel je zeker niet verplicht om te komen buurten.

linda van harte met je kleine ventje, wat word ie groot he.

mamoetje fijn je nieuwe baan zo goed bevalt.

sterretje, lekker een weekendje weg geweest. zitten wij ook nog aan te denken, halverwege september ofzo. over dat zwemmen, ja is het net lekker zomer mag ik pas vanaf oktober zwemmen hahaha

april, fijn dat alles zo goed gaat. dat mannetje van jullie slaapt gewoon al 1.5 week door. heerlijk hoor.

happy wat vaag van je ongie van 2.5 dag. hou je ei goed in de gaten. wie weet komt het nu eerder.

pip , zo moe de laatste tijd....hoop dat het snel beter word en zo niet miss minder gaan werken. je moet nu wel aan jezelf en je ukkie denken

rimke, bij deed het inwendig een paar weken voor de bevalling echt zeer. maar tijdens de bevalling helemaal niet. denk dat je doos letterlijk open gaat staan en een gedeelte toch vanzelf verdoofd ofzo. iig voel je er niks van. en ik heb wel 7 of 8 x een inwendig gehad en ze roerde flink. ook voor me ruggenprik, want kan natuurlijk dat het daarom geen zeer deed. en mootje had indd hier gemeld zwanger te zijn, maar die moet dus bevallen snel. pff wat vliegt de tijd he

bieb, jee bijna de gote dag. je vrijgezellenfeest klonk super gezellig. als ik je niet meer spreek voor vrijdag. dan wil ik je bij deze een geweldige dag wensen en geniet volop van 1 van de mooiste dagen van je leven. echt zou mijn trouwdag nog wel 100x willen beleven. ga super de super genieten. dikke x voor jou.

phoebe veel stekte gewenst donderdag. zijn en blijven rot momenten, ik besef me dat ik ook over niet al te lange tijd mensen moet verliezen, len heeft nog een opa en oma dik in de 80 en ik nog een oma. brrr moet er niet aan denken.

jacqy heb je ook gezien. had ff mot met tom, nu alles weer goed ?

geloof dat ik iedereen heb gehad he >? zo niet sorry daarvoor.

hier gaat alles goed. heb wat zere voeten van het vele wandelen elke dag hahaha... maar lois doet het goed. ze krijgt momenteel iets meer in der flessen omdat ze haar vraag verhoogd en ze drinkt soms alles schoon leeg. wat me echt verbaasd... gulzige meid... wat echter wel een probleempje blijft is dat ze overdag niet in haar bedje wil slapen. de kinderwagen of de box wil nog wel eens, maar lijkt wel of haar kamer te licht is... en toch wil ik die niet donderder maken, want wil dat ze goed het verschil tussen dag en nacht leert kennen.,en als zij de nacht kan koppelen aan donker en wieg dan vind het ook best hoor.
nu ook ligt ze in de kinderwagen te slapen. ach maakt me eigelijk ook niet uit.
vind het moeilijker om haar even te laten huilen. vanmorgen nog na haar voeding om 7.15 wilde mama verder slapen en lois weer op bed gedaan, maar lois had weinig zin en huilde. papa moest naar zijn werk en kwam nog even een kusje geven en gaf mama een setje oordoppen, dan hoorde ik haar wel maar minder hard, dan kom ik proberen om haar 10 min te laten huilen. en het hielp want ze viel met een paar minuten in slaap. gelukkig en lekker tot 10 uur geslapen heeeeerlijk..

ga er weer van tussen.\
love ya all......

xxxx bambi

Pip, ik vergeet jou helemaal meid!
Fijn dat alles goed gaat, maar wel lastig dat die 5 dagen te veel zijn. En dat je daardoor zo moe bent...

Als het niet gaat, gewoon wat gaan  minderen he!

Liefs Jacqy

he meiden,

Bambi: lois houdt gewoon van gezelligheid! Ik weet nog dat sterretje dat met haar meisje ook had, die wilde overdag niet meer slapen, komt vast weer terug joh!
En de oordoppen maar lekker bij de hand houden dan voor de ochtenden........

Jacq: zo druk meid?? Hou je maar kalm en we zien je wel verschijnen hier!
Werk gaat nou eenmaal voor he! Succes van de week bij de gyn in ieder geval!!!
Ben heel benieuwd! Je komt het wel vertellen he??

Nou, er is volgens mij weer geen flikker op de televisie! ongelooflijk............

goeiemorgen meiden

zo ik was gesloopt gisteren, de laatste visite ging om kwart over 9 weg en 1 vriendin (die hier altijd is) bleef nog even helpen met opruimen enze, dus ik heb gelijk alles gestofzuigd en vandaag alles maar lappen ,

rimke; wanneer moet je naar de vk? ik hoop dat je snel een nachtje mag slapen in het ziekenhuis, en was fons nou dit weekend jarig?

jacqy: druk druk meid, nou dan weten we dat voor het geval je in vermist neerzetten hahaha

bambi: ach die kleine wil overdag niet zo slapen ze houd wel van gezelligheid, en wat dat donker betreft, ik heb joey altijd op zijn bedje gelegd gewoon met alle rolluiken dicht, maar iedereen is daar natuurlijk anders in
maar gelukkig doet ze het voor de rest wel goed

ik heb steken aan de rechterkant van me eileider/stok, en ik ben natuurlijk gelijk dat het foute boel is haha ik weet niet eens of me ei is geweest of wat dan ook maar ik heb gelijk effe een test gedaan en die was natuurlijk negatief, dus dat stelt me wel een beetje gerust, ik heb gewoon wel erg veel angst dat het weer fout gaat maar goed positief blijven haha

Joey is gisteren zo verwend dat is niet normaal meer, hij heeft zo vreselijk veel kadoos gekregen, spellen en auto's , een V-tech laptop , een V- tech, fototoestel, klei en vingerverf, en stoepkrijt, concentratiespelletjes, puzzels en geld en dat wat ie in de ochtend allemaal nog had gehad, pfff ik moet nog effe plekkies zoeken hahaha

ik ga een broodje eten en dan schoonmaken , ik ben er later nog eventjes
fijne dag allemaal

xxxx linda

Goeiemorgen dames

Voor mij begint de werkweek vandaag ook weer ! Mooi weer, dus lekker buiten op het terras, heerlijk hoor ....

Jacq, wat stom van me zeg.....natuurlijk is het deze ronde niet raak bij jou. Sorry, was het ff vergeten. Rustig aan he, we zien je wel weer verschijnen, dan wens ik je nu maar alvast succes bij de gyn ....

Bambi, haha kleine gezellige meid heb je hoor. Die wil op de dag gewoon gezellie bij mama zijn !!

Linnie, gezellie geweest dus gisteren en toch nog laat geworden. Nu dus weer flink aan de schoonmaak haha dat had ik al verwacht meisje.....

Rimke, hoe is tie, heb je een beetje kunnen slapen meis? Het belooft vandaag weer een warme dag te worden dus rustig aan he ......

Meiden, fijne dag allemaal
Kus happy

goedemorgen,

Linnie: alles weer schoon? Wat een klus altijd he, na zo'n verjaardag! En wat is je mannetje verwend!
Morgen moet ik weer naar de verloskundige, dus dan ga ik het een en ander voorstellen.

Happy werkze meid!  De werkweek is voor jou dus weer begonnen...............sterkte ermee! En ik doe rustig aan............

Tot 6 uur niet geslapen, ja 1,5 uur ofzo, en toen nog wel een paar uurtjes...........ach het wil wat hier.
Fons is weer thuis, is officieel de 12de jarig, maar we vieren het dus van het weekend.
En zoals de weervoorspellingen zijn, is het net zaterdag wat knapper, en dat moet ook want we gaan bbq-en...................en ons huis is niet zo groot dat we dertig man kunnen herbergen................

Terug
Bovenaan