KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

@klaasje: heel veel sterkte meid en als er iets is, weet dan dat wij voor je klaarstaan. Probeer de komende tijd te gebruiken om de dingen te zeggen die je nog zeggen wilt, hoe zwaar dat soms ook voelt.
Is het misschien niet een leuke verassing voor je schoonvader als hij weet dat jullie bezig zijn voor een kleinkind. Misschien geeft hem dat toch iets van zonneschijn in deze donkere periode.
Ook sterkte voor je mannetje.

sterretje

@rimke: wat t afspreken betreft bedoelde ik niet specifiek met happy alleen. Ik verwacht jou toch ook daar.
En t slapen was bij mij vannachtb ook pet. Ik kwam na de voeding van 5.15 uur niet meer in slaap totdat de wekker ging. Toen heb ik die ook een halve uur uit zitten duwen en hazeslaapjes gedaan, hihihi. (halen we vanmiddag wel in.)
@jacqy: Krijg je vrijdag dan al de uitslag van de gyn? En je hebt t wat drukker, ik begon er net aan t wennen dat je zo vaak online bent.
@bambi: Zijn er geen andere zwembaden in de buurt die ook babyzwemmen doen? Bij ons waren we vandaag met 3 kinderen onder de 3 maanden. En nu ligt de kleine k.o. in bed.
Ik las dat lois ook moeite heeft om overdag in slaap te komen. Ik had ook lichte gordijnen op haar kamer, zodat ze dag en nacht uit elkaar zou houden, maar ook bij ons heeft ze op die kamer het meeste moeite met het in slaap vallen.

Vanmiddag wordt t weer warm, pffff. Ik ga dadelijk wat slaap inhalen nu de kleine slaapt. Voor de rest geen plannen, heerlijk. Alleen wordt het volgende week heel druk, dan een week op vakantie, dan 2 weken vrij en dan  Werken, boehoe.
April: jij moet ook weer bijna aan de slag. Zie je er ook zo tegenop? En jij werkte toch ook parttime straks?

@happy: lekker weer werken. Ja zo lust ik er nog wel een paar. Geen wonder dat je graag gaat werken . (maar effe serieus, is er echt tijd om te zitten met dit weer?)
@linda: Alles alweer schoon. Jee, je bent echt allergisch voor vuil, hè. En joey heeft alweer genoeg gekregen tot sinterklaas. Maar ik denk dat hij nu met de wagen is aan het spelen die hij van jullie heeft of niet?
@rimke: oh ja was mootje zwanger? Goh, en nu rond dezelfde datum als jij uitgerekend. Waarom is ze eigenlijk nooit meer komen kletsen?

Mijn bed roept, dus helaas moet ik er weer vandoor.

whihihihi, sterretje op haar praatstoel!

Meis, wat een drukke weken heb je nog voor de boeg!? Krijg je nog zoveel bezoek ofzoiets, of gewoon andere drukke plannen? Wat is het dan snel gegaan he?
En nog wel lekker op vakantie? Waar gaan jullie heen?? Heerlijk vooruitzicht joh!
Lekker en dubbelop van genieten, dat is een afsluiting van een heel mooie periode! Maar dat besef je je zelf wel volgens mij...................wordt daar altijd een beetje melancholisch van..................hoeveel uur ga je werken zometeen? En hoeveel uur gaat de kleine naar de opvang?

Vanmorgen dus lekker gezwommen? Wordt je ook altijd duf van of niet? En nu ben je weer lekker slaap aan het inhalen! Welterusten meid, en als jullie afspreken ben ik van de partij als het goed is................hahahahaha!!!

Ik ga even shaslicks bestellen en stokbrood. Vanmiddag/vanavond hebben verjaardag van een nichtje in Apeldoorn.
Heb een beetje koppijn dus doe lekker rustig aan.............

hey meiden

zo alles is weer schoon bij mij hahaha, pff ik had gisteravond al de stofzuiger door het huis gejaagd dus dat scheelde weer hahaha,

rimke; weer een klotenacht gehad meid, erg goed dat je morgen even het een en ander met de vk gaat bespreken want dit kan niet langer meer, en veel plezier bij de bbq, van je nichtje

sterretje; zo je hebt nog drukke weken voor de boeg,, en lekker op vakantie waar gaan jullie naar toe? heerlijk vooruitzicht toch, en hoeveel uren ga je werken?

happy: ook weer aan de arbeid vandaag hahahah dat gaat gevwoon allmaal door hahaha

ik heb gisteren dus de hele dag koppijn gehad en heb 5 paracetomolletjes gehad, want tja je weet maar nooit he hahahah, me temp was weer iets hoger dan gisteren maar vanavond nog even klussen want voor hetzelfde geld is me eisrprong van de week pas ofzo haha met die clomid weet je het nooit,

ik ben nu bij me pa en ik ga effe strijken, ik ben er vanavond weer even, en het is warm vandaag en ik joey net in laten schrijven voor zwemles dat mag vanaf 3 jaar, en dan als ie 4 is ongeveer krijgt ie zijn eerste zwemles, maar dan staat ie alvast op de lijst

meiden ik ben weg

xxx xlinda

Hey meiden,

Allereerst Klaasje wat een klote nieuws zeg. Ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte de komende tijd. Heftig hoor.
 April

Sterretje; Lekker gezwommen en hoe is het met je kleine meid? Hoeveel voedingen geef jij eigenlijk nog?
Ja, balen he dat we in sept. weer moeten gaan werken, ik mag dan inderdaad ook weer beginnen, voor 3 dagen, en jij?

Linda; Jeetje jij bent inderdaad allergisch voor stof volgens mij. Doe je wel rustig aan, het is veel te warm he.Ik heb net ook even gepoetst maar ik zit hier nu echt weg te zweten, bah.
Joey heeft dus leuke cadeatjes gehad, leuk hoor.

Rimke; Oh meid ik heb met je te doen, slecht slapen en dan deze hitte............. Ik denk aan je en een dikke

Bieb; Wahaha spannend he, het is bijna zover! Hoe gaat het met je, al zenuwachtig? Alvast een hele fijne dag!

April

@linda: wat rot zeg al die klachten. En vervelend dat jev met de clomid nog niet weet wanneer je eitje gaat springen.
Is de zwemklas vlug vol bij jullie, omdat je je nu al in kunt schrijven?
@rimke: ik heb altijd meer berichten nodig, dat weet je toch. Dat is postzwangerschapsdementie, dus dan weet je al wat je te wachten staat.
Volgende week moet ik naar t ziekenhuis, naar de tandarts, verjaardag, babyzwemmen. alvast weer naar mijn werk om wat dingen door te spreken terwijl de kleine al een ochtend op de opvang gaat oefenen.  Dus vandaar de drukte. En er komt nog wel kraamvisite, maar dat is nu niet meer wekelijks, dus dat is te doen.
We gaan lekker naar een camping in Frankrijk waar we een huisje hebben geboekt. Op de camping is van alles te doen, dus we hoeven niet persé t terrein af.
amuseer je op de verjaardag straks en rustig aan met je hoofdpijn.
trouwens er staat een artikel in de wij over zwanger zijn in deze warmte.
@april: ik ga straks 2 ochtenden en een hele dag werken. en over een jaar houdt mijn ouderschapsverlof op en ga ik 2 dagen en 2 ochtenden werken. Heb jij ook ouderschapsverlof opgenomen?
Wat de voeding betreft geef ik nog tussen de 6 en 8 voedingen. Vandaag moest ik haar bijvoorbeeld eerder wakker maken en voeden voor t zwemmen. En hoeveel krijgt de kleine van jullie?
@phoebe: hoe gaat t met je meissie? Heeft je oma een mooie dienst gehad?
@bieb: overmorgen rond deze tijd ben je mevr. "huppeldepup". Spannend. Hou je trouwens je eigen naam?

Helemaal vergeten: ik mag de babydoos gaan halen. Ik wacht even tot maandag, want ik heb nog een waslijst van spullen die ik daar wil halen. De kleine heeft oa een nieuwe zwembroek nodig. Ze heeft maat 62/68 in de broek, maar er zit zoveel elastiek in de pijpjes dat t hele afdrukken veroorzaakt in haar bovenbenen.
En met dit weer ligt haar kleding maat 62 maar in de kast. Ze draagt nu voornamelijk rompers. Zonde.

Terug
Bovenaan