KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

hey meiden

sterretje: dus jij gaat lekker naar frankrijk toe, heerlijk hoor nog een vakantie tegoed haha, en je gaat 2 dagen en een ochtend werken, hopelijk vind ze het leuk bij de opvang,en je gaat een nieuwe zwembroek kopen zielig is dat als je de elastiek zo erg in de beentjes ziet

april: hahaah ik ben niet allerigisch voor stof ik heb gewoon een hekel aan niks doen hahaha,

Bieb; en je al zenuwachtig??? hopelijk zit het weertje wel een beetje mee meid maar mocht dat niet zo zijn dan moet je daar in ieder geval je dag niet door laten verpesten, ik had op mijn trouwdag het allerslechtste weer van de wereld maar het heeft geen invloed gehad ga heel erg lekker genieten van de dag meid

ik krijg nu net in ene weer een versnelde hartslag, hartkloppingen, het is een hele tijd goed gegaan maar ja het gaat zo wel weer over weer even goed ademen

meiden ik ben er vanavond niet meer, zometeen komt er een man die komt alle maten van het huis opnemen enz, voor de verbouwing en die gaat dan het zooitje tekenen en indienen bij de gemeente voor een vergunning en dan kunnen we in januari of februari beginnen

xxxx linda

Hallo meisjes, ik ga heel ego niet op iedereen reageren...las wel dat Klaasje haar schoonvader ernstig ziek is. Sterkte meis, ik hoop niet dat het een lange lijdensweg wordt....

En Happy had nog getest maar het was toch echt negatief, jammer hoor

Verder iedereen gelezen hoor, maar geen fut om te reageren.

Nou hier is bijna alles geregeld. Vanmorgen met meisje wat mijn boeket gaat maken mee naar de bloemenbeurs geweest, volgens mij wordt het echt een superboeket!
Dj dinsdag geweest, laatste dingen besproken.
Vanmiddag heerlijk in tuintje en zwembadje gelegen, heerlijk relaxen. Maar vanavond van alles gedaan, en nu zijn we moe
Morgen om half 10 jurk halen, dan snel boodschappen doen, drinken voor zaterdag bestellen (voor afterparty) en om 1245 naar schoonheidsspec voor nagelbehandeling en beetje bij epileren. Rond 3 uur komt familie denk aan, maar die zullen niet gelijk naar   mij komen, eerst inchecken

Alleen toch een smetje op de bruiloft. Mijn beste vriendin uit Zaandam (ken ik al meer dan 30 jaar) heeft een hernia, en op dit moment gaat t zo slecht dat ze misschien niet eens kan komen, en ze is ook mijn getuige!!!! Ik moet dus morgen voor 12 uur bij gemeente doorgeven of dat ze komt, of wegvalt als getuige of dat ik een andere getuige wil, en dan voor 1 uur dat legitimatiebewijs doorfaxen. Ik kon dus niet tot vrijdag afwachten of ze komt of niet. Vindt t wel beetje raar, kan me voorstellen dat t aangepast moet worden in akte, maar wat als een getuige op t laatste moment uitvalt, dan kan t toch ook niet meer aangepast worden?? nee, doorstrepen ging niet zomaar, moest echt aangepast worden. Wat een gezeik. Nouja morgen bel ik vriendin, en heb mijn moeder als inval getuige gevraagd, wil er wel 2, mijn vriend heeft er ook 2. Ach we zien t wel

Nog 2 nachtjes slapen! ik zei al, je leeft er al zo lang naar toe, en voor je t weet is t zaterdag...nouja, we hebben een afterparty, ook wel leuk

Klusperiode is hier weer voorbij, dus afwachten maar

Rimke, je had nog niet gependeld toch??

Ik hoop morgen nog even langs te komen, en anders toch zaterdag of zondag!!!

Dames, ik ga er van genieten!!! Fotos zal ik zeker plaatsen. Iedereen vraagt of ik zenuwachtig ben, maar nee, nog niet eigenlijk. Zal nog wel komen haha

Doeiiiiii

he meiden,

sterretje je heb wel lekker lang verlof gehad en nog een vakantie erachter aan, heerlijk hoor. hier moet ik officieel eind sept al weer aan de slag, maar heb geen baan, dus moet me uiterlijk 3 wk voor die datum inschrijven voor een ww en het cwi en dan ben ik weer soll. plichtig. maar ga binnenkort eens alle autobedrijven in mijn woonplaats een open soll. sturen. wil graag een baan in de autobranche. dus wie weet.
we hebben maar 1 zwembad in ons dorp, anders word het 20 min verderop. geen idee wat de leeftijd daas is. vraag het zoiezo volgende week op het cb wat zij vinden.

april ook nog een maandje verlof. wat vliegt de tijd he. ben jij al wezen zwemmen met je knul ?

rimke was het nog een beetje te houden met de hitte. succes morgen bij de vk. en ik hoop op beter weer zaterdag als ze opgeven.

linda weer vervelende klachten. he bah..... of wie weet je aankomend eitje, maar niet teveel doen met dit warme weer. anders krijg je ook hartkloppingen daavan.

verder rustig hier geweest.
Lois slaapt wel overdag hoor, maar een stuk minder en minder lang achterelkaar. omdat ze dus niet in der bedje wil, maar bij ons in de huiskamer.   ach is ook minder warm en hoort ze me.
we zijn vanmiddag voor het eerst samen met de auto weggeweest. waren wel met me man erbij, maar nu ik en zij., had ook al een tijd geen auto meer gereden. maar we gingen bij me tante op bezoek, die is van het weekend met spoed geopereerd. daar was een eierstok losgekomen want er zat een ciste op. nu hebben ze die hele eierstok verwijderd. .... voor haar geeft het niet, ze wil toch geen kinderen... ze vind ze prchtig van een ander...en als ze wat ouder zijn....ze heeft een eigenponyclub dus kinderen zat. pas nog een ponykamp met 14 meiden gehad.....
maar alles ging dus goed nu zowel met me tante als met de autorit enzo.

zit nu te wachten tot 11 uur, gaaaaap laatste fles en ik hoop dat madam dan ff een rukkie maakt tot morgenvroeg, maar dat zal wel een droom zijn hahaha. komt ze rond 4 uur denk ik.

ga weer toedels.
xxx bambi

he meiden,

sterretje je heb wel lekker lang verlof gehad en nog een vakantie erachter aan, heerlijk hoor. hier moet ik officieel eind sept al weer aan de slag, maar heb geen baan, dus moet me uiterlijk 3 wk voor die datum inschrijven voor een ww en het cwi en dan ben ik weer soll. plichtig. maar ga binnenkort eens alle autobedrijven in mijn woonplaats een open soll. sturen. wil graag een baan in de autobranche. dus wie weet.
we hebben maar 1 zwembad in ons dorp, anders word het 20 min verderop. geen idee wat de leeftijd daas is. vraag het zoiezo volgende week op het cb wat zij vinden.

april ook nog een maandje verlof. wat vliegt de tijd he. ben jij al wezen zwemmen met je knul ?

rimke was het nog een beetje te houden met de hitte. succes morgen bij de vk. en ik hoop op beter weer zaterdag als ze opgeven.

linda weer vervelende klachten. he bah..... of wie weet je aankomend eitje, maar niet teveel doen met dit warme weer. anders krijg je ook hartkloppingen daavan.

Lois slaapt wel overdag hoor, maar een stuk minder en minder lang achterelkaar. omdat ze dus niet in der bedje wil, maar bij ons in de huiskamer.   ach is ook minder warm en hoort ze me.
we zijn vanmiddag voor het eerst samen met de auto weggeweest. waren wel met me man erbij, maar nu ik en zij., had ook al een tijd geen auto meer gereden. maar we gingen bij me tante op bezoek, die is van het weekend met spoed geopereerd. daar was een eierstok losgekomen want er zat een ciste op. nu hebben ze die hele eierstok verwijderd. .... voor haar geeft het niet, ze wil toch geen kinderen... ze vind ze prchtig van een ander...en als ze wat ouder zijn....ze heeft een eigenponyclub dus kinderen zat. pas nog een ponykamp met 14 meiden gehad.....

zit nu te wachten tot 11 uur, gaaaaap laatste fles en ik hoop dat madam dan ff een rukkie maakt tot morgenvroeg, maar dat zal wel een droom zijn hahaha. komt ze rond 4 uur denk ik.

ga weer toedels.
xxx bambi

he meiden,

ga weer toedels.
xxx bambi

oeps iets te veel.

bieb nogmaals heel heel heel veel plezier vrijdag en dat het een wereldse dag mag worden. succes nog met het regelen met je getuige, jammer dat dat nog op het laatste moment moet gebeuren. hoop dat je vriendin er bij kan zijn.

xx bambi

hey meiden

bieb; lekker alles geregeld en niet zenuwachtig worden hoor nergens voor nodig, en jeetje zeg hopelijk kan je vriendin er wel bijzijn een vrijdag ach dat is echt rottig hoor, maar gelukkig heb je je meoder als getuige gevraagd, gaat helemaal goed komen meid

bambi: jeetje meid, dat je niet lekker naar je bed gaat en je wekker zet om 11 uur en dan de voeding gaat geven, dat deed ik wel altijd tenminste, en daarna viel ik zo weer in slaap

meiden ik ga me mannetje nog even proberen te verleiden je weet nooit waar het goed voor is hahahah
tot morgen

xxx linda

halloooooooo meiden

hier ben ik weer, stap net binnen, heerlijke vakantie gehad maar wou ff weten of er al iemand zwanger was of bevallen. maar nee hoor,
ga zo wel slapen alleen kan onmogelijk alles bij lezen van bijna 3 weken. hebben jullie mij gemist.
alleen
PHOEBE: zag dat je oma overleden is gecondoleerd meid.
BIEB: het is bijna zover geniet van elk moment want het is magisch.

voor de rest heeft er iemand een update,

tot morgen

liefs anoeska heb jullie gemist.

en hoe is het met alle kleintjes onder klusbabes?

Terug
Bovenaan