KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

goeiemorgen meiden,

anoeska; waar ben je geweest op vakantie? en ikheb je wel gemist inderdaad, we horen wel hoe het is geweest ga eerst maar lekker uitslapen hahaha

ik snap niks van me temp, dinsdag was ie 36,4 gisteren 36,6 en vandaag weer 36,4 ach ik blijf positief hahaha, gisteravond is er niet geklust dus dat gaan we zometeen effe snel doen hahaha dan gaat joey spelen, erg he hahaha

ik ben er later nog eventjes

xxx linda

Goeiemorgen meiden,

Mijn god, het is hier noodweer zeg !!!! Onweer, slagregens, hagel en een berg wind bah bah bah.........Ff snel want ik moet de deur alweer uit...

Rimke, succes bij de vk.........al je vragen stellen he !

Sterretje, gisteren weinig gezeten hoor pffff, heb me de blaren gelopen haha. Lekker jij hebt nog een vakantie voor de boeg !

Buuf, heb je al een sms gestuurd maar, hier ook nog ff...heel veel sterkte vandaag meisje

Linnie, lekker aan het klussen en die kleine spelen hihi

Bieb, ik weet niet of ik hier voor morgen nog ben dus doe het nu maar vast ........een hele fijne en mooie dag meisje ! Ga er super van genieten, het is jullie dag ! Denk aan je morgen hoor...dikke kus

Meiden, sorry maar moet vliegen....O ja anoes, daar was je weer, had je al gemist...welkom thuis meis

Liefs happy

@phoebe: ik had me in de dag vergist. Heel veel sterkte meid.
@happy: ik kan me voorstellen dat je geen voeten meer over hebt. laat ze vandaag maar lekker uitrusten.
@linda: foei, stoute ouders, hihihih.
@anouska: hé welkom terug. En een fijne vakantie gehad? Je was echt lang weg hè? 3 weken, toch?
Update, tja: mammoet heeft een nieuwe baan gevonden en draaide vorige week haar laatste en deze week haar eerste dag.
rimke slaapt nog steeds heel rot
Linda heeft deze week de 3e verjaardag van joey gevierd.
Phoebe haar oma is helaas overleden.
Bij de schoonvader van klaasje is kanker geconstateerd.
pipstip voelt zich heel erg moe en komt daarom ook niet zo vaak online.
Bieb is verrast geworden met haar vrijgezellenfeestje.
De moeders zijn aan het moederen.
Jacqy: heeft een aquarium verhuist met haar broer samen en ze zijn spullen gaan halen bij de bouwmarkt voor een terrarium. Toen viel er een flink gewicht op de broer zijn voet. Gelukkig is het een taaie en was er niks ernstigs.

ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Dit was trouwens de superkorte versie.

Vandaag babymassage en dan kijken wat t weer doet. ik ben eigenlijk best lui vandaag en heb eigenlijk nergens zin in. Maar ik weet dat zo'n bui bij mij ook vaak weer kan omslaan.

sterretje; veel plezier bij de babymassage en je hebt een luie dag haha heerlijk meid

Phoebe: heel veel sterkte vandaag meid,

happy: weer aan het vliegen en bij ons is nu ook net de hemel aan water naar beneden gekomen en donder en bliksem, maar het is ook alweer over gelukkig haha, werkse meid

bieb; nog 1 dagje meid,

rimke; succes bij de vk en stel al je vragen en ik ben benieuwd of je al snel een nachtje in het ziekenhuis mag slapen want dit kan zo niet langer,

zo effe snel geklust, erg he hahahah maar het deed zo zeer dus we waren alweer snel gestopt maar ja misschien was het genoeg we blijven vrolijk verder klussen, hahaha
zometeen effe boodschappen doen, tom heeft deze week vrij dus dat kan lekker met de auto en daarna even een koppie thee halen bij de me pa en daar ga ik morgen weer schoonmaken haha,

een maandagmiddag gaat joey naar de chreche en een donderdagochtend, hij mag nu 2 dagdelen, ik ben al aan het bedenken wat ik met die tijd moet doen hahahah
nu ga ik echt stoppen meiden

xxx linda

Hey meiden,

Even heel snel, ik heb nog niet alles bijgelezen.

Linda; Jullie zijn echt fanatiek aan het klussen, ha ha

Sterretje; Ik ga 3 dagen werken. Jeetje jij geeft dus nog best veel voedingen. Ik zit al een tijdje op 5 voedingen, wel lekker hoor moet ik zeggen.

Bambi; Ik ben nu met babymassage begonnen en papa gaat eind aug babyzwemmen.....

Tot later
April

Happy; Noodweer dus bij jullie, hier is nog niks aan de hand.

Bieb; Jeetje balen zeg van je getuigen, weet je nu al of ze erbij kan zijn? En nogmaals een hele mooie dag gewenst, geniet ervan.

Sterretje; Lekker hoor op vakantie naar Frankrijk, wanneer gaan jullie?

April

Linda; De voorbereidingen voor de verbouwing zijn dus gestart.....
En doe je wel rustig aan met die hartkloppingen!

Oh ik word geroepen, er heeft iemand honger geloof ik.

Doei
April

ha meiden,

Bieb: leuk!!!! Vind het helemaal spannend voor je, alvast heel veel plezier gewenst, ga er lekker van genieten!!! Wens jullie een heel mooie, gezellige dag om nooit te vergeten!!
(Rare zaak van die getuigen idd, als iemand plots uitvalt kan het wel..........)

Anoeska: lekker gehad?? Sterretje heeft een samenvatting gemaakt.......hahahahaa!!

Linnie: jullie zijn lekker bezig met het klussen! Moet toch een keer goedkomen zou je denken............

Happy: noodweer?? Het is hier nog warm, vochtig en zonnig...............IK WIL OOK REGEN !!!!   Werkze vandaag meid!

Sterretje: heerlijk, een huisje in frankrijk! Lekker vooruitzicht hoor! En nog niet denken aan het werken..........je hebt nog een tijdje...............ik zou het ook hebben hoor, sterker nog, ik heb het nu al.............whahahaha!!!

April: ook lekker babymassage volgen! Ben benieuwd wat jullie mannetje er van vind!
En je man gaat babyzwammen in september, wat leuk! Goed verdeeld zo!

Volgens mij heb ik iedereen........
Vanmiddag om 15 uur naar de verloskundige en ik ga al mijn vragen stellen hoor, komt goed!
Dan ook nog even boodschappen doen voor zaterdag, schijnt best een aardige dag te worden dus dat is mooi!
ik heb idd nog niet gependeld, moet mijn hoofd er even toe zetten, en aangezien ik zo slecht slaap...........geef me even de tijd goed?

Terug
Bovenaan