KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Is er nog iemand?

Nou hier is de regen ook gearriveerd, wel even goed voor de tuin. Vandaag blijf ik maar eens een dagje in huis. Gisteren al wat op pad geweest en ons ventje was net vrij snel na de voeding alweer moe, dus die slaapt nu lekker. Ach dan past mama haar programma wel aan hoor, ha ha een dagje thuis dan maar!

April

hey meiden

sterretje; hoe was de babymassage?

rimke: succes straks bij de vk, ik ben beniuewd hoe het is gegaan,

april : al aan de 5 voedingen dat is lekker zeg en je gaat ook babymassage doen

phoebe : nogmaals sterkte vanddag meid,

bieb; voor het geval ik je niet meer spreek dan wil ik je voor morgen alvast heel veel plezier en een super mooie trouwdag toewensen

meiden ik ga weer stoppen ik ga effe grey's anatomy kijken en vanmiddag even bij mijn neef op visite die heeft ze achterstraat helemaal verbouwd en vroeg of ik zin had om te komen
ik ben er vanavond

xxxx linda

Linda; Veel plezier bij je neef! Ja, ik vind die 5 voedingen ook heerlijk moet ik zeggen. Hij komt echt om de 4 uur en 's nachts dus niet meer.

Nou ik verveel me een beetje, heb echt geen zin om iets te doen en het is ook nog veel te warm in huis.
Dus is er nog iemand om te kletsen...................

April

Hahahaha april: ik vrees dat ik er de inspiratie ook niet voor heb. Ik kom nauwelijks aan mijn eigen administratie toe. Mocht ik ooit weer zwangerschapsverlof hebben dan bel ik je. Dat was nl. nesteldrang!!!
Papa zou hier ook het babyzwemmen doen, maar t dichstbijzijnde zwembad begint pas over enkele weken, dus ben ik eerst ergens anders gestart. Vandaag zou de laatste babymassage zijn, maar madam had er geen zin in, dus de afspraak is naar morgen verzet.
En wat fijn dat je maar 5 voedingen hoeft te geven. Er zit hier regelmatig 4 uur tussen, maar nog niet altijd. En helaas kun je met de borst niet zien hoeveel ze gehad hebben. Maar goed, ik wist waar ik aan begon, dus dat komt hier ook wel goed.
Ze is trouwens flink aan het brabbelen hier. Dit doet ze al sinds t weekend ongeveer. geweldig, het maakt me nog nieuwsgieriger naar haar stem als ze kan praten.

Nu wordt ik geroepen, ik probeer t later nog eens.

@rimke: ja mooi verslag he, hihihi. Trouwens succes bij de vk en ik verwacht een update .
En ik stuur nu wat onweer jouw kant op. Lijkt hier wel of er storm gaat komen.
@linda: veel plezier bij je neef. bedoel je trouwens de achtertuin, met achterstraat?

Terug
Bovenaan