KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sterretje; Wat leuk zeg dat ze aan het 'kletsen' is. Hoe oud is nu nu ook alweer, 11 weken of toch niet?
Heb jij babymassage aan huis, of ga je ergens heen?
Ja best 'lastig' he dat je met borstvoeding niet weet wat ze binnen krijgen. Ik ga daarom ook elke week wel even wegen. Jullie meid is al behoorlijk flink zeker, hoeveel weegt ze nu? En ben jij al aan het kolven, zodat je een voorraad hebt als je gaat werken?

April

Sterretje: dank voor de regen meid! Kwam hier met bakken uit de lucht en de straten staan blank...........veel, heel veel dank namens al mijn dorpsgenoten, whahahaha!!

April: ben vandaag 36+5 weken, vanaf zaterdag mag ik dus thuis bevallen............ik hoop dat ik de klusbabes traditie kan doorbreken..........

Lin: veel plezier bij je neefje vanmiddag!

Nou, ik ben bij de VK geweest, eentje die ik nog niet eerder had gehad (zitten bij een groepspraktijk), zij was de laatste die ik nog niet gezien had, dus dat is wel fijn, geen vreemde gezichten meer!
Ik heb alle vragen kunnen stellen, en barste natuurlijk in huilen uit.....over die vraag van het vaginaaal toucher. Ze was echt een beetje pissig dat die gyn dat zo gedaan had en noemde het aanranding............ging mij iets ver, maar aan de andere kant..........
Volgende keer gaan we "oefenen" ze was bang nu iets prematuurs in gang te zetten, mag nl officieel nog niet thuis bevallen............pas zaterdag. Dus dat begreep ik wel. En ik hoef maar te bellen en ze regelt een slaapplaatsje in het ziekenhuis...........al met al dus lekker opgelucht.
Met kindje gaat het prima, ligt vast in mijn bekken. Ze wil trouwens, omdat ik er zo doorheen zit, met 39-40 weken wel gaan strippen, kwam ze spontaan mee...........hoera! Maar eerst dat toucher dus een keertje oefenen..............dan pas strippen.........whahahaha!!

@april: morgen is ze 11 weken oud (2,5 maanden). De babymassage doen we  niet thuis maar bij een masseur.
De kleine woog 2 weken terug 6 kilo en 100 gram.
Ik kolf nu regelmatig, maar nog niet specifiek voor de opvang (die zit namelijk in t zelfde gebouw als mijn werk). Echter heb ik wel een voorraad aangemaakt voor t geval ik ziek wordt en medicatie nodig zou hebben.

Wat is t vandaag rustig hier zeg.
Bambi hoe is t bij jou?

Sterretje; Wat tof zeg dat de opvang in hetzelfde gebouw zit. Hoe doe je dat nu met kolven, doe je dat in de ochtend??

Rimke; Oh zaterdag 37 weken, jeetje dat gaat snel. Fijn dat je gesprek bij de vk zo goed was.

@rimke: geen dank, hihi
Aha dat toucheren was bij de gyn. Ik moet zeggen dat die idd hardhandiger zijn.
Wel fijn dat je ze nu allemaal gezien hebt en dat ze je gerust heeft weten te stellen.

ik moet even een luier verschonen.

hey meiden

rimke; fijn dat de vk zo met je meedenkt en dat je maar hoeft te bellen en ze een slaapplaatsje voor je regelt, en ze wil met 39-40 weken gaan strippen, je weet natuurlijk nooit wat daar van komt, maar ja dan zit je al aan je uitgerekende datum, maar ik ben blij voor je dat je al je vragen hebt kunnen stellen en dat je even lekker je hart hebt kunnen luchten

phoebe; hoe is het gegaan vandaag bij de crematie?

april; je gaat elke week wegen pfff waar je zin in hebt hahah, ik bedoel er niks mee hoor trouwens niet dat je het verkeerd opvat, maar als je ziet dat de kleine het goed doet en elke pamper nat is en alert is dan gaat het goed met de uk, maar dat is natuurlijk ieder voor zich

sterretje: de kleine had geen zin in de massage vandaag, ze zal gedacht hebben daar is het weertje niet voor haha
en achterstraat bedoel ik ook achtertuin hahah maar bij ons heet dat achterstraat en de voortuin heeft voorstraat hahaahah

zo me broodje zit er weer in tom is met joey aan het spelen met het duplo vliegveld hahah, ik had geen zin

xx linda

@linda: nu je t zegt, de vorige keer dat ze geen zin had, was t ook al zo warm. Wie weet is dat t wel, hihi.
@april: ik probeer voor vertrek te voeden en dan mag ik onder werktijd kolven/voeden, maar ik denk dat kolven praktischer is. Dan kan ik de voeding meteen naar de opvang brengen. Zijn jullie al aan het oefenen met het geven van de fles?
Ik denk dat ik het nog moeilijk ga vinden om haar die eerste dag te brengen. Dat komt ook doordat de vaste meid die bij de opvang zit nu zelf ziek thuis zit en de anderen ken ik nauwelijks tot niet.
@anouska: en uitgerust? Je was zo laat nog online. Heb je vandaag al gewerkt of begin je morgen weer?

Terug
Bovenaan