Sterretje: dank voor de regen meid! Kwam hier met bakken uit de lucht en de straten staan blank...........veel, heel veel dank namens al mijn dorpsgenoten, whahahaha!!
April: ben vandaag 36+5 weken, vanaf zaterdag mag ik dus thuis bevallen............ik hoop dat ik de klusbabes traditie kan doorbreken..........
Lin: veel plezier bij je neefje vanmiddag!
Nou, ik ben bij de VK geweest, eentje die ik nog niet eerder had gehad (zitten bij een groepspraktijk), zij was de laatste die ik nog niet gezien had, dus dat is wel fijn, geen vreemde gezichten meer!
Ik heb alle vragen kunnen stellen, en barste natuurlijk in huilen uit.....over die vraag van het vaginaaal toucher. Ze was echt een beetje pissig dat die gyn dat zo gedaan had en noemde het aanranding............ging mij iets ver, maar aan de andere kant..........
Volgende keer gaan we "oefenen" ze was bang nu iets prematuurs in gang te zetten, mag nl officieel nog niet thuis bevallen............pas zaterdag. Dus dat begreep ik wel. En ik hoef maar te bellen en ze regelt een slaapplaatsje in het ziekenhuis...........al met al dus lekker opgelucht.
Met kindje gaat het prima, ligt vast in mijn bekken. Ze wil trouwens, omdat ik er zo doorheen zit, met 39-40 weken wel gaan strippen, kwam ze spontaan mee...........hoera! Maar eerst dat toucher dus een keertje oefenen..............dan pas strippen.........whahahaha!!