KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ola lieverds....

Zo was rustig vandaag dus ben eens lekker aan de schoonmaak gegaan vandaag, heerlijk alles is weer schoon en fris !! Was lekker op tijd klaar en ga zo met de meiden wat drinken ! Mn mannetje is aan het werk vanaaf.......Sterretje en april, lekker aan het kletsen, gezellie hoor. Vind het echt heel leuk om te lezen hoe jullie ukkies het doen. Rimke, wat fijn dat de vk alles zo goed begreep en lekker met je meedacht. Linnie, hoe is het meisje, nog last van hartkloppingen ? Rustig aan he ....Buuf, ben je de dag een beetje doorgekomen lieverd. Heb aan je gedacht......Meisjes ga wieberen  Tot morgenochtend, fijne avond allemaal

Kus happy

Nog ff snel antwoord geven haha. Ja ga op de zaak wat drinken, hihi zit ik er heel de dag en ga ik nu weer ! Mn vriendin is namelijk nu aan het werk, dus vandaar dat we dan daar afspreken. Kom je ook ff langs  Nu ga ik echt....doei meisje

Kusssss

nou hier ben ik dan,
me vakantie was super lekker heerlijk uirgerust en lekker veel zon gehad ben heerlijk bruin geworden, zijn na italie ook nog een dag langs geweest bij kennissen in zwitserland en vannacht dus terug gekomen, en ja wat moet ik er over zeggen heb eigenlijk niet zoveel gedaan komen er al bijna 10 jaar dus heb het meeste al wel gezien en het is ook te warm soms om iets te ondernemen, moet morgen ff werken en dan nog tot maandag vrij lekker nog genieten, alhoewel ik zaterdag mijn vriendin op moet halen van et vliegveld in brussel met de kleine (ben blij hem weer te zien) en haar zus en moeder, en zondag dan ga ik met me man en vrienden naar stockcar racing in sint maarten (n-h) dus het zit weer vol he.
heb overigens wel heel erg mijn   eisprong gewvoeld ben benieuwd wat dat betekent en als ik nu ongesteld word dan moet ik bellen naar zh en dan krijg ik die baarmoederfoto en beginnen we met iui en moet zeggen dat ik met die gedachten toch ook wel een heel rustige vakantie heb gehad zit totaal geen druk meer op,

PHOEBE: hoop dat het gegaan is meid vandaag het is toch altijd een moeilijke dag
MAMOETJE: wat voor baan heb je nu en is het leuk?
STERRETJE: bedankt voor de update, en hoe is het met senna
BAMBI: heb ff op je hyves gekeken wat een pracht kind zeg lekker veel haren vind ik altijd mooi?
APRIL: gaat het met jou pim ook goed?
RIMKE: wat hebben ze allemaal met je gedaan dat heb ik ff gemist toucheren wat is dat eigenlijk? fijn dat de vk liever voor je was, en met dat strippen bij mijn vriendin ging dat in no time goed
LINDA: lekker met je mannetje bij je vader geweest

voor de rest ben ik het ff kwijt horen we eigenlijk ook nog weleens wat van kruimels?

groetjes anoeska

HAPPY: hoe kan ik jou nou vergeten zag dat je maar 2,5 dag ongie bent geweest??? huh? maar negatieve test.... wanneer gaan jullie naar zh? veel plezier met de meiden

BIEB: heeeeeeeeel veeeeeeeeeel plezier morgen en wat heb je gedaan met je vrijgezellenfeest? en hoe was het?

anoeska; lekker niks gedaan op vakantie, en asl je er inderdaad al zolang komt dan ken je die omgeving ook uit je hoofd, en lekker niks doen op vakantie is ook heerlijk
en je hebt alweer een druk programma deze dagen meid, haha , en wel lekker hoor dat je zo ontspannen op vakantie zat met het idee dat je als je ongi gaat worden dat ze toch gaan beginnnen met iui

happy: veel plezier vanavond met de meiden meid,

ik heb af en toe steken aan de rechterkant in me lies en soms trekt het door naar me bovenbeen, ik wordt gelijk bang dat het niet goed is, ik hou niet van steekjes en vooral niet na die bbz

xxx linda

Ha,

We hebben lekker pasta met zalmsaus gegeten. De afwas is gedaan en de wasmachine draait ook. We zijn weer   lekker in huis bezig geweest. Goed stofgezogen en de vloerbedekking met vlooienmiddel ingespoten (klusje voor Fons), en Jack ook een pipet in zijn nekje gegeven............bleek dat hij allergisch is, krijgt allemaal huiddefectjes in zijn nek.........heel zielig. Arme schat van me........dus dat krijgt hij niet meer.........de ziel.
De kinderwagen staat inmiddels ook beneden. Had al gezegd dat het bed op klossen stond he? Is wel heel hoog........whahahaha! Heb trappetje nodig.

Anoeska! Fijn dat jullie het lekker gehad hebben hoor, klinkt iig heerlijk! Toucheren is een inwendig onderzoek om te kijken of de bmm verstreken is en of je al ontsluiting hebt. (touch = voelen).

Phoebe: heb aan je gedacht meid, hoop dat het een mooie dag is geweest. Op een rare manier dan een mooie dag...............kus!!!

Happy: lekker aan de schoonmaak geweest meid! Altijd goed tijdverdrijf......hahahaha!

April: lekker een rustig dagje dus, gezellig dat je er was lieverd!

Sterretje: het meisje had dus geen zin............lekker portret ook he? hahaha, nu al een eigen willetje.

Linnie: hoe is het met al je klachten eigenlijk? Baarmoederpijn en hoofdpijn enzo??
Wanneer moet je nu weer bloedprikken??

Nou, wij gaan morgen dan echt de laatste boodschappen doen, zijn we nu niet meer aan toe gekomen, is niet erg............we hadden het ruim gepland!
Ik lig er niet te laat op, ben bekaf..........maar dat zegt niets natuurlijk. Zit al aan de slaapthee dus ik ben benieuwd wat het nou weer gaat brengen.............

Terug
Bovenaan