KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

hey rimke

zo jullie hebben het weer druk gehad jij en fons, en ach jack allergisch dat is niet zo mooi
en tja me eitje ik hoop het maar we klussen stevig door, haha maar om de dag of om de 2 dagen maar langer laat ik er deze weken nog even niet tussen zitten haha, ik wacht me temp maar weer af de komende dagen,

xx

rimke; haha je zit aan de slaapthee, ik hoop dat het wat gaat geven meid, en wat het bloedprikken betreft ik moet dus 20 aug, pas weer naar de gyn, ik had liever  gehad dat  ie me eerder liet komen omdat ik best bang ben geworden na die bbz maar dat hoefde niet zei hij, tja hoe kon het ook anders,

xxx linda

Nou, die temp zal morgen dan wel hoger zijn...........whahahaha!!!
Klus-ze meid, tot morgen!!!

Ik ga eens kijken of ik mijn lieve mannetje nog een beetje kan verleiden vanavond.........zal wel een van de laatste keren zijn, vorige keer was ook geen heel groot succes meer........

rimke; succes meid met verleiden en hopelijk wordt het een beter succes dan de vorige keer, en anders na de bevalling maar weer hoor hahaha,
fijne avond meid, en tot morgen

xxx linda

He meiden!

Kom even langs vliegen...

bieb, heeel veeeeeel plezier morgen op jullie bruiloft. Maak er een onvergetelijke dag van! Ik ga aan jullie denken hoor! En ik heb het zonnetje besteld voor jullie!
Geniet ervan!

Phoebe, hoe is het gegaan vandaag? Zal wel zwaar geweest zijn meis. Denk aan je hoor! Dikke kus van mij!

Anouska, weer terug van vakantie. Fijn dat het lekker was!

Meiden ben weer weg! Ben bezig met het maken van een Sara voor mijn moeder haar 50 e verjaardag!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan