KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey meiden,

Het zit er gelukkig weer op. Ondankt dat ik er wel vrede mee heb blijft zo'n dag als vandaag toch een klote dag.
Alles is goed gegaan, niet te veel poespas, heel simpel, dat is wat oma wilde...
Was een mooi afscheid....
Meiden, allemaal bedankt voor jullie lieve woordjes.......
Buuf, bedankt voor je smsje!

Bieb, ik weet niet meer of je dit nog lees (waarschijnlijk niet) maar ik wil je toch een hele mooie fijne en leuke dag wensen morgen!
Heel veel plezier meid, geniet er goed van, trouwen doe je maar 1 x als het goed is!

Meiden, ik ga me bedje in, ik ben gesloopt....

Liefs Phoebe

Phoebs: gelukkig zit het er weer op, je zal bekaf zijn. Wel goed dat je met een positief gevoel op de dag terug kunt kijken. Sterkte ermee, voor de komende tijd. Zeker als alles weer "normaal" wordt..............

Linnie: niet bang worden is inderdaad makkelijk gezegd....raar volk die gynaecologen.........ik denk wel dat de pijn die je voelde je eitje is..........je bbz was aan de linker kant toch??

bieb: lieverd, ga morgen voor je pendelen, moet geluk brengen zo op je bruiloft!
Ga genieten en maak er een heel mooie dag van! Ik brand een kaarsje voor jullie, op het goede geluk! Dikke kus voor jullie!

Meiden, ik kruip erin.............eens kijken of ik nog energie voor wat anders heb..........whahahaha!!!

goeiemorgen meiden

phoebe; ondanks dat je vrede met je oma haar overlijdenhebt het blijft hoe dan ook klote ondanks de leeftijd, maar ik ben blij dat het een "mooi" afscheid is geweest

rimke; die bbz was inderdaad links, en heb je fons nog kunnen verleiden gisteren haha? en heeft je slaapthee nog een beetje geholpen?

Bieb: van harte gefeliciteerd met je trouwdag meid en ga heel erg genieten van deze dag want hij is zo weer om haha,

me temp was weer wat hoger vanochtend, gisteren 36,4 en vandaag 36,6 ik heb nog steeds een goed gevoel hahaha en als het niet raak is blijf ik positief hahaha

ik ga effe een broodje eten en daarna bij me pa schoonmaken, ik ben er straks weer, gelukkig is het weer droog zeg, wat een takke weer gisteren niet normaal meer

xxx linda

Meiden, ik moet vliegen   haha. Vanmiddag natuurlijk naar het stadhuis en de kerk voor het trouwen van mn ex. G nu dus helemaal opgedoft naar mn werk want wil wel goed voor de dag komen met die boerenfamilie van hem daar whahahaha. Zullen best wat ogen op me gericht zijn pffff. Bieb, nogmaals meisje, hele fijne dag en genieten he ......Buuf, gelukkig is dit achter de rug he !! Anoes, gezellie weer dat je terug bent, rimke is het verleiden gelukt ? haha. Linnie, mega aand e klus he, goed zo meis

Meiden, fijne dag. Hebben jullie trouwens nog gehoord dat het weer hier gisteren het ergste was ? Zag op teletekst een heleboel keer schiedam voorbij komen...ach het viel wel mee hoor, we konden zwemmen bij ons voor de zaak haha....tot laters

Liefs happy

he meiden,

ff snel weer, weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen.
zag dat anoes weer terg is van vakantie, rimke alles heeft kunnen bespreken met de vk, lin er op lost klust, happy vandaag de trouwerij van haar ex heeft hihih, bieb natuurlijk die va haar zelf hahaha, phoebe mooi afscheid heeft genomen van haar oma en jacqy zag ik ook nog voorbij komen. sterretje en april onderling lekker ervaringen uitwisselen, leuk om te lezen ook. steek ik ook wat van op, behalve dat bv gedoe hahaha

hier alles goed, net had ze der huil uur en wilde weer niet op der bedje, heb haar zeker 15 minuten laten brullen met me oordoppen in en dan nog hoor ik het heel hard. zo zielig, maar met resultaat mevr. slaapt in der bed. tja ze moet het toch leren overdag ook in der bedje te slapen. kijk niet altijd hoor. maar heel de dag niet is natuurlijk ook niks.

meestal houd ze het ook niet zo lang vol, eigelijk moet ik zo ook weg boodschappen doen met me moeder en me vader zal dan op lois passen en om uiterlijk half 1 moet ze weer een fles, maar ze kan ook om half 12 al willen, scheelt soms erg, dan komt ze krap om de 3 uur voor een voeding en soms na 4 uur moet ik haar wakker maken.

de nachten gaan wel goed, ze krijgt rond 10 uur haalf laatste, soms nog vroeger en slaapt al een paar nachten tot half 5, of 4 uur.   en dan komt ze rond 8 uur weer.
dus ze heeft al wel indd een nacht ritme , dat ze langer moet slapen.
gisteren was ze wel erg veel wakker geweest en miss teveel indrukken opgedaan, dat ze nu zo jengelig is. ach moet ik die ame meid zo in de kinderwagen doen, mmmh wacht het nog ff af, miss word ze zelf wkker, maar goed het is nu droog, zit aan de tijd gebonden en staks komt het weer met bakken uit de lucht, het is echt mega slecht weer hier.

oh daar huilt ze al.... oke das de oplossing hahaha
ga er vandoor.

xx bambi

Goedemorgen,

Hier sinds tijden weer eens redelijk geslapen! Zeker van half twaalf tot 6 met 1 plaspauze waarna ik meteen weer in slaap viel, wel in het logeerbed trouwens, preventief.......
Niet meer geklust, fons vind het niets met die dikke buik...................kan me er wel wat bij voorstellen, maar nu krijg ik eindelijk weer een beetje zin..........heb ook gezegd dat het dan nog best even kan duren, want na de bevalling ben ik niet meteen in staat om te gaan klussen denk ik, maar goed, dat moet hij ook maar incalculeren........whahahaha!

Bieb: Geniet!!!!

Happy: sterkte vanmiddag meid, laat ze maar kijken, vind het stoer dat je gaat! Kus voor jou!

Linnie: dus toch je eitje? Mooie temp ook, we duimen vrolijk door meid. En ik kan me voorstellen dat je wat eerder naar de gyn had gewild...........

Bambi: hahaha, is ze toch weer uit zichzelf wakker geworden! Lekker meisje! Zet nog eens wat verse foto's op je hyves als je tijd hebt?

Tot later meiden, gaan zo boodschappen doen, hoewel moet nog eten en douchen e.d. en fons wordt net weggeroepen naar de brandweer, dus die is een fikkie blussen!
Moet ik toch op wachten.

happy: heel veel plezier vandaag op de trouwerij van je ex, haha en ik las al dat het bij jullie het slechtste weer is geweest gisteren, het was ook niet normaal wat er viel, en vandaag trouwens ook weer hooor

bambi: lois heeft een lekker nachtritme te pakken gelukkig maar, en knap dat je haar wel even laat huilen asl ze in haar eigen bedje ligt, daar moet ze toch aan wennen, maar ik ben blij dat het allemaal goed gaat

zo ik heb de afdeling gyneacologie gebeld vanmorgen over die steken wat ik links heb, het zit me toch niet lekker en ik heb gebeld maar ze zaten helemaal vol, en ik moest eerst naar de ha toe en als die twijfelt dan kan die bellen en dan kan die er voor zorgen dat ik ertussen kan, maar ik moet pas om 16,50 uur naar de ha dus dat heeft ook geen nut, maar goed, ze snapte me bezorgdheid wel maar ja even afwachten,
ik heb er ook maar voor de zekerheid een test tegenaan gegooid en die was negatief maar ik wilde het toch even zeker weten, het is ook gevoelig als ik buk enz, maar ja even de ha afwachten, ik let nu natuurlijk veel erger op van voel ik wat en misschien dat het gewoon met me eitje te maken heeft ik hoor het wel

ik ga aan me eten beginnnen
ik ben er later nog even

xxx linda

Terug
Bovenaan