KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

rimke; ik ben blij dat je goed hebt geslapen vannacht, dat scheelt toch weer meid, en fons is een fikkie aan het blussen, nou met die regen van vandaag blust dat vanzelf hahaah, doe maar lekker rustig aan, en toch niet geklust gisteren, ik kan me er ook wel wwat bij voorstellen hoor dat het niet echt werkt met die buik, haha ik heb met joey heel lang niet geklust en met die hoge bloeddruk die ik toen had mocht het helemaal niet dat was teveel inspanningen hahahaha

xxx linda

ik hoor t niet, ik hoor t niet, ik hoor t niet. De kleine huilt op de achtergrond. Hetzelfde als bij jouw bambi. Het stomme is dat het soms echt een paar dagen goed gaat en er dan opeens een of 2 dagen tussen zitten dat je er geen pijl op kunt trekken. Gisteren was ik dan ook blij dat manlief thuis kwam. Dus ben ik vandaag maar weer heel streng. Dat gaat volgende week wat geven. Ik heb dan een drukke week met zh en zo.

Ik ga even een aai over de bol geven, tot zo.

nou, dat heeft weinig geholpen.

@phoebe: Wat fijn dat het een fijne dienst was en dat je oma het zo had gewild. Heel veel sterkte en als je je verdriet wilt delen weet je ons wel te vinden.
@linda: ik kan me zo voorstellen dat je ergens wel bang bent na die bbz. Dat zou ik ook zijn. Maar gelukkig kun je t posi bekijken.
@rimke: en nog gelukt? Zo ja, dan heb je vannacht waarschijnlijk heerlijk geslapen of toch niet?
@bambi: succes vandaag.

Ze is stil, ze is stil, ze is stil, hoera. Ik hoop dat t voor langer dan een kwartier is. Wat is dat rot als je ze hoort huilen en je moet ze laten liggen.
Ik moet weer even lezen, ben t weer kwijt.

Goed dat je even de huisarts heb gebeld, maar raar dat je nergens even tussen door kan............hou je maar kalm he?

Sterretje: heb hier nog wel wat oordoppen over?? Ach, hartverscheurend eigenlijk toch? Maar kan me voorstellen dat je er af en toe even helemaal klaar mee bent hoor!

Nou, hoe zonnig het hier vanmorgen was, nu is de regen ook losgebarsten.
Fons is weer terug, was vals alarm.........is   nu aan het hardlopen, hij liever dan ik.........daarna gaan we even alles af regelen voor morgen!

@jaqcy: een feestje voor je moeder. 50 alweer. dat gaat snel. Wanneer is het feestje? Misschien kun je nog wat spullen van bambi lenen. Die had een tijd geleden ook een abraham of sara-feest. Gefeliciteerd iig.
En succes bij de gyn vandaag.
@happy: tja, ik heb het niet meer gehaald gisteren. Je weet dat ik na 19.00 uur me niet meer op straat hoor te bevinden. Veel plezier op de bruiloft.

ik zie dat er in de tussentijd alweer reacties zijn, even lezen.

@linda: wat goed dat je gebeld hebt. Je hebt maar 1 lijf en daar doe je heel zuinig mee. Gelijk heb je. Ik hoop dat de ha je gerust kan stellen en dat t niets ergs is. Maar ik zou waarschijnlijk t zelfde gereageerd hebben.
@rimke: niet geklust en wel zin, balen. Wel fijn dat je goed hebt kunnen slapen. Ga je nu vaker op de logeerkamer slapen? ik denk dat t voor jou wel rustiger is om alleen te slapen, gezien je zo licht slaapt.
Gisteren had ik t even gehad. Maar wel zo dat ik er naar haar toe niets van laat merken. Vandaag gaat eigenlijk wel. Ik moet me hier alleen voor haar bestwil even overheen zetten. Ook met t oog op de opvang straks. Dan oefen ik liever zelf met haar ipv de opvang waarover ik dan geen controle heb.
Ze is echter in slaap gevallen in haar eigen bedje. Ze was vooraf namelijk aan het gapen.

Vannacht heeft ze gelukkig van 00.00 t/m 6.30 doorgeslapen. Dus kon ik even slaap inhalen die ik gistermiddag niet kon slapen.
straks nog eens de massage proberen. Ik hoop dat t lukt, want heb t voorlopig erg druk.
En gisteren weer een afspraak voor kraamvisite gemaakt. Tja, kerst is nog niet in zicht, hè

@sterretje:

Het valt ook niet mee meid, het gehuil gaat je door merg en been en dan mag je niets doen. Tja, je mag wel wat doen, maar je helpt haar er niet mee.............lastig hoor, ik neem mijn petje voor je af. Je doet het harstikke goed, en je hebt gelijk dat jij dat met haar wil doen, ipv bij de opvang zo.
Hoop dat de babymassage nog lukt vandaag.......is misschien wel even fijne positieve aandacht wederzijds......ofzo. Je begrijpt wel wat ik bedoel!!!
Dikke kus voor jullie!!

Ik ga Jack even afdrogen................

thx, ik snap het. En idd wat posi aandacht is even goed.
Heb je jack gewassen na het vlooien? Arm beest. Net als een baby kunnen ze ook niet zeggen wat er mankeert. gelukkig heb je het goed gezien.

sterretje

Terug
Bovenaan