KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Happy: groot gelijk lieverd, ga er maar een gezellige avond van maken, lekker eten, kaarsjes aan, en vanavond lekker van elkaar genieten zonder dat het moet! Enjoy en heel veel succes morgen bij de uroloog he! Ik duim dat alles goed is, maar dat zal wel.........!! Kus voor jullie!

Linda: ach, kon je hem ophalen gaat hij bij een vriendje spelen.............ook niet leuk, maar wel goed voor hem! Kleine jongetjes worden groot...........hard besef af en toe he?
Ga maar lekker vroeg eten, moet hij vroeger thuis komen..........whahaha!!
Fijne avond meid en vraag het idd eens na bij de reike mevrouw, van dat mediteren, hoor zo vaak van je dat je zoveel onrust hebt, moet mediteren vast helpen.........

Ik ga zo ook even koken enzo, tot later!!!

Happy: groot gelijk lieverd, ga er maar een gezellige avond van maken, lekker eten, kaarsjes aan, en vanavond lekker van elkaar genieten zonder dat het moet! Enjoy en heel veel succes morgen bij de uroloog he! Ik duim dat alles goed is, maar dat zal wel.........!! Kus voor jullie!

Linda: ach, kon je hem ophalen gaat hij bij een vriendje spelen.............ook niet leuk, maar wel goed voor hem! Kleine jongetjes worden groot...........hard besef af en toe he?
Ga maar lekker vroeg eten, moet hij vroeger thuis komen..........whahaha!!
Fijne avond meid en vraag het idd eens na bij de reike mevrouw, van dat mediteren, hoor zo vaak van je dat je zoveel onrust hebt, moet mediteren vast helpen.........

Ik ga zo ook even koken enzo, tot later!!!

rimke; eet smakelijk

me schoonouders zijn net weg die kwamen joey nog effe feliciteren met z'n verjaardag, en nu leest tom dikkie dik voor hahaha, kan ie zometeen gelijk zijn bedje in hij is zo moe de schat hhahaha

xxxxx linda

meiden ik ben er vandoor, iedereen een fijne avond en tot morgen,
ik ga proberen te klussen haha, en ik was vandaag steekvrij, wel krampjes in me baarmoeder en wat doortrekt naar beide liezen maar zolang het niet op 1 plekje is, is het niet zo heel erg, meiden tot morgen

xxxx linda

Meiden,
Ik ga er ook van tussen. Vanavond "miss congeniality" op de televisie, de eerste vond ik hilarisch, volgens mij heb ik deze ook al gezien maar toch. En daarna ga ik lekker slapen als het goed is!
Morgen is Fonske weer thuis en jarig! Gezellig.......

Kus!!!

AAAArgh, ik had net een bericht getypt en ik klikte op enter, is alles weg????
@linda: ik ben benieuwd wat de reiki-mevrouw zegt. ik vond meditatie nog beter helpen dan yoga. Was het nog een mooie dienst zondag?
@happy: natuurlijk duim ik voor je. Ik denk aan je en hoop dat jullie hel snel goed nieuws krijgen. Dit soort dagen is toch heel spannend.
@rimke: spannend, het voorwerk is begonnen. En vanavond eem gezellige avond. en morgen een uitgebreid verslag

Nou, hier is gisteren niks gedaan hoor
shopaholic was naar mama-maandag van de prenatal. En daar ben ik me weer een beetje te buiten gegaan aan allerlei spullen. Vervolgens naar nog een babyzaak geweest. Tja, ik maak nu lijstjes en wacht tot t die maandag van de maand is. Dat is beter te overzien dan steeds kleine bedragen en t is makkelijker als je een baby hebt om een keer goed te gaan dan vaker kort. Alleen heb ik nu enkele dingen te groot, dus ik moet nog terug.
Ik ben voor mijn doen vroeg op. De kleine sliep vannacht weer een keer door, maar mijn borsten stonden op knappen. Ben dus nu aan t kolven. Tja, t nuttige maar met t aangename combineren, hè.

iedereen had al boodschappen gedaan lees ik. Dan moet ik me echt schamen, ik moet ze  nog doen.
En happy niks gekocht? Hoe doe je dat? Ik shop niet meer vaak, maar zodra ze me loslaten, tja dan is t ook goed raak.

Vandaag weer even langs t werk om wat dingen te regelen. De kleine gaat mee. En als t niet gaat gaat t niet. Dan heb ik t in ieder geval geprobeerd
jee, mijn t-shirt was al nat, nu  al een hele fles gevuld en nog is t niet op.

Er is trouwens een nieuw glossy tijdschrift: "fabulous moms: mama" Hier staat over het algemeen meer in wat betreft mode, make up, interviews met bn-ers en ze hebben zelfs een website met recepten, filmpjes en een mama-dienst waarbij mama's elkaar kunnen helpen.
Ik ben nu het 2e blad aan t lezen en zou t t liefst in 1 keer uitlezen.

eens kijken of er al iemand op is?

Terug
Bovenaan