KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

goeiemorgen meiden

rimke; heb je nog geslapen vannacht, en hoe vond je miss congenualtity, ik vond hem wel gaan de eerste was beter

sterretje: lekker dingen gekocht bij prenetal, en je was inderdaad vroeg voor jouw doen vanmorgen hahaah, maar ja als de borsten op knappen staan moet daar wat aan gedaan worden, wanneer moet je weer beginnen met werken?

happy; nogmaals succes vandaag in het ziekenhuis met je pa

ik ben gewoon elke ochtend duizelig dat is niet fijn, dan zakt het zometeen weer maar goed, ik ga ook weer stoppen want ik ga bij me pa schoonmaken, en vanmiddag komt de kapster voor joey en daarna moet ik naar me vriendin die is jarig en dan komt de kaptster vanavond weer voor ons hahaha

meiden fijne dag en tot later

xxxx linda

goedemorgen!

Sterretje: lekker geshopt meid! Heerlijk toch, maar idd, je geeft zo snel zo veel geld uit........ik wil als ons meisje er is eeen hele nieuwe wintergarderobe.....zal me ook een klapper geven..........whahahaha! Heb al heel leuke dingen gezien, maar weet niet hoe dik ik blijf na de bevalling dus wacht nog even wijs!
En vandaag naar je werk! Ben benieuwd hoor! Mis je het?
Dat tijdschrift heb ik ook al eens gekocht, is echt ontzettend leuk ja! Voor zwangeren en voor moeders! Ga misschien abonnement nemen, maar moet nog even kijken, want ik heb ook al de "living" thuis gestuurd.........

Linda: doe je voorzichtig als je zo duizelig bent? doe maar eens een beetje rustig..........ofzoiets! Ben benieuwd hoor, wat de test zometeen zegt!

Nou, fons is onderweg naar huis, dus die kan nog mooi even slapen tot het etentje vanavond!
Hij heeft gebeld, en er is geregeld dat hij vanaf nu niet meer weg hoeft, dus op de grond gaat werken en zelfs dat zijn vakantie ingaat als ons meisje wordt geboren!
Dat is super, dan heeft hij dus 22 dagen vanaf de geboorte! En dan heeft hij in oktober weer een maand vakantie...............leuk hoor, kan hij er ook lekker inkomen!

Vannacht weer wat krampjes, maar niet eens dat ik zeg dat het zeer doet, maar ik voel het gewoon, het betere voorwerk. Ik hoop dat de boel gewoon al lekker aan het verweken is, dat ik zometeen bv al op 1 cm ontsluiting zit, ipv dat ze zegt dat de boel nog potdicht zit, maar je hebt het niet voor het zeggen he!

Hoi lieve schatten,

Ik ga gelijk weer weg maar wou jullie ff laten weten dat alles goed was !!!!! Zelfs zo goed dat hij pas 17 feb. weer terug hoeft....joehoe !!!! Psa waarde was goed, blaas was schoon en prostaat ook.........Mijn god wat ben ik opgelucht zeg ! Gisteren saampjes een heerlijke avond gehad  ......met een heerlijk einde hahahaha. Fijn hoor zonder het moeten verhaal.......Rimke, gefeliciteerd met je mannetje meisje en voor vanaaf eet smakelijk lieverd !!!!! Tot latersssssss, moet weer vliegen maar, dat geeft niet want heb nu toch vleugels....

Liefs happy

rimke; ik vergeet je helemaal te feliciteren met fons zijn verjaardag, en hij is alweer op de terugweg en dan mag ie op de grond werken, dat is wel een fijn idee meid, dat is ie er snel mocht het onverwachts gaan gebeuren, voor vanavond alvast heel veel plezier, en je had weer krampen vannacht, hopelijk zeggen ze dat ook zometeen van je hebt 1cm, haha maar ja inderdaad dat moet je afwachten

happy;. wat een goed nieuws dat alles goed is met je pa, en dat ie pas weer in febr, terug hoeft te komen dat zijn goede berichten, en je hebt een leuke avond gehad gisteraovnd, heel erg fijn meid,

ik ga zo effe langs de ha om me bloeddruk te laten opnemen want ik ben al vanaf zondag elke ochtend duizelig en ook af en toe door de dag heen dus ik wel effe weten hoe hoog die is

xxx linda

Happy meis, wat een goed nieuws!!!
Ga lekker van je dag genieten!!

Linda: al klaar bij je vader?? Doe je verder wat rustig aan??

Ik ga even een paar boodschapjes doen, alleen kattenvoer geloof ik...........whahaha, eigen schuld, gisteren vergeten..........en jack pikt het niet als hij vanavond  geen eten krijgt!

he meiden,

sterretje shopverslaafde, hahah heb ik ook zon last van. probeer daarom maar zo weinig mogenlijk te gaan. gelukkig heb ik echt mega veel gekregen en allemaal leuk, miss dat nog wat broeken moet kopen,
en hoe was het op het werk.

rimke gefeliciteerd met fons. vanaaf lekker uit eten. en wat fijn dat ie vanaf nu lekker op de grond blijft. en wat heeft ie lang vakantie joh.

linda hoe voel je je nu? het wisselt erg bij jou he. meestal smorgens is wel een goed teken. wanneer ga je nou een testje wagen.

biebje als ik vandaag je niet meer hier zie. een hele fijne honeymoon. lekker genieten en hopenlijk met zijn 3e terug.

happy wat een goed nieuws van je pa. heel fijn. en flink aan de klus.

hier alles goed. lois krijgt langzaam aan een ritme. soms dan denk je ja nu is er een ritme en dan gooit ze hem de volgende dag helemaal om hahaha. maar het gaat steeds beter. van het weekend sliep ze 2 nachten door, om vervolgens weer 2 nachten te spoken hahaha. en dan drinkt ze zo 130 cc weg om vervolgens weer 80 tge drinken. rare meid. ben zelf een beetje moe nu, omdat ze vandaag een ik ben heel erg wakker dag heeft. grrrrrr.
verder is me meisje een lieve schat en krijg ik echt de meeste lieve glimlachen van haar.
en nu gaat ze brullen. ze ligt in de kinderwagen, ga nu de hond uitlaten dan valt ze wel in slaap en dan naar me ouders.
moet eigelijk nog ff naar een babywinkel . heb kledinghangers nodig.

xx bambi

nou me bloeddruk was te laag, 100/70, dat ben ik niet gewend zo laag maar het kon geen kwaad zei ze, zoute drop eten, ik vroeg al of het ook met een zwangerschap kon te maken hebben en dat kon zei ze, maar ik had op de site van bbz gekeken en daar stond als je duizelig bent en een lage bloeddruk hebt dat dat niet goed is, ach afwachten

rimke: alleen kattevoer hahahha misschien is dat ook wel lekker hahah

bambi: hup aan de wandel meid, kan de kleine weer lekker slapen haha, en fijn dat ze een beetje regel gaat krijgen nu is voor jouw ook wel zo lekker

meiden ik ga effe in de bank liggen
oja ik had gisteren al getest op verzoek van de ha maar die was negatief, maar ik zit ook nog maar op dag 21 van mijn cyclus dus alles kan nog, als me temp zo blijft hoe of ie is, wil ik een zondag ofzo nog wel een keertje testen

xxx linda

Terug
Bovenaan