KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo linnie, bij de huisarts geweest! 100/70, tja niet echt hoog, maar ook niet extreem laag hoor!
100 is jouw bovendruk, die kan bijvoorbeeld door pijn en spanning hoger worden, 70 is je onderdruk, en die onderdruk zegt iets over de weerstand waarmee jouw hart tegen je vaten moet inpompen.
Zijn jouw vaten heel stijf door bijv. roken of aderverkalking, wordt die onderdruk hoger, niet je bovendruk. Van je onderdruk die dus hoog of laag is wordt je duizelig...........niet van je bovendruk die hoog of laag is............snap je?? Dus ga maar niet al te zout eten hoor..........alleen als je onderdruk heel hoog of heel laag is moet je je zorgen maken, maar dit is eigenlijk een heel keurige bloeddruk...........
En de test was gister negatief, ach, idd, dag 21 is nog wel heel vroeg! whahahaha!!

Bambi: lekker met je meisje aan de wandel dus! Het weer is vandaag best redelijk dus wandelze!

Ik moet nog steeds boodschappen doen..................kan iemand me even een schop onder mijn kont geven??
Ik voel me eigenlijk heel goed, heb nagenoeg geen last van mijn buik die in de weg zit, alleen met schoenen aan trekken en bukken............vaak zit ik mezelf zelfs te bedenken of ik me zo hoor te voelen als je hoog zwanger bent...........bij hoogzwangeren heb ik altijd het idee dat ze tonnetje rond zijn, en dat ben ik volgens mij helemaal niet...................snappen jullie het nog............?? Het is ook nooit goed.........ik ga even beseffen dat ik wel degelijk zwanger ben, ik ga dus even wandelen, naar de winkel..........whahaha!!!

whahaah rimke, tonnetje rond. ja eigelijk wel.
hoe ging het wandelen ? waggel je ? dan ben je ook tonnetje rond... kan je nog een foto plaatsen die je vandaag ff neemt hihih. dan kunnen wij beoordelen of je wel "' dik' genoeg bent hahaha

linda al getest dus, ja vorige keer was je ook vroeg en toen wel posie, had gekunnen. maar ben het met rimke eens 100/70 is nog best een mooie. tuurlijk is 120/80 beter hahaha

nou die meid is echt heel de dag al wakker. soms wel stil hoor. maar dan ligt ze weer te keutelen en prutelen en bij me ouders der fles op en zelfs daarna was ze zo wakker. allemaal lachen en rare geluiden maken. echt leuk.

heb hier vanmorgen al de kraamkadeau's opgeruimd en al een zootje kleren gewassen. vandaar de kledinghangers die ik kopen moest voor haar.
ben ik vergeten een foto te maken het dressoir vol spullen. stom he.... ach de helft van de kleren die ik in het begin had gekregen hongen toch al in de kast.

nu hoef ik alleen nog het spijkergoed en de heftige kleuren te wassen en dan zijn al aar kleren voor het komend half jaar gewassen.
al het speelgoed dat straks in de box gebruikt kan worden, ligt in de box la. en de rest is netjes opgeruimd in der kamertje voor als ze groter is.
vanavond haal ik met me man de slingers weg. Wouhij vorige week al, maar toen was ik er niet aan toe, nu wel,
Kreeeg het gisteren ineens op me heupen, wil het weg hebben.
Laat alleen al de kaarten nog hangen , die heb ik op een deur geplakt.
maar de rest geeft weer een heerlijk opgeruimd en daar voel ik me goed bij.

verder lekker tussendoor naar de spelen kijken. vind het geweldig en kijk alles.
moet mevr. smorgens half 5 een fles, kan ik lekker de zwemfinale zien hahah. is er toch nog wat leuks aan de nachtvoeding hihihi

xx bambi

Ola meisjes,

Ook weer lekker thuis .......

Bambi, alles weer opgeruimd dus thuis, lekker he ! Ook wel weer fijn. Je meisje dus lekker wakker vandaag.....die houdt mamma zo wel bezig he ! Wat fijn dat alles zo goed gaat en heerlijk om te lezen dat je zo van je dochter aan het genieten bent !

Sterretje, hoe was het op je werk ?

Linnie, rustig aan he lieverd. Je bloeddruk dus te laag maar valt op zich nog wel mee hoor !!! Luister maar naar rimke he...

Rimke, heeft iemand je die schop al gegeven ? Hahaha. Jij met je tonnetje rond verhaal hihi. Snap je wel hoor, als ik aan hoogzwanger zijn denk zie ook zo iemand waggelen als een pinquin en met idd een mega buik ! Fijn dat fons nu lekker aaan de grond blijft he !

April, hoe gaat ie met jou en je kleine ventje ?

Ga ff lekker lezen dames...zit zo n flut doktersroman te lezen...zucht, heerlijk !
Liefs happy

Oooohhhhh meiden, wat leuk, heb wat oude topics van ons terug zitten lezen, geweldig zeg !!! Vooral dat gedeelte dat we het over drank hadden whahahaha, mooi zooitje toen..mij een raadsel dat we toen niet door de aa zijn opgespoord. Als je dat zo terug leest hebben we toch al een hoop meegemaakt zeg...en wat zijn er een hoop mensen die een tijdje hebben meegekletst en die we niet meer hebben gezien.....ga straks nog ff lezen op de oude topics ........

Ga de keuken in, vandaag lekker makkelijk. Krieltjes, haricot verts en speklappen gemarineerd met wilde knoflook !!! O ja en appelmoes hihi...meiden eet smakelijk

Toedels, kus happy

Hahaha, hilarisch he? Heb ik ook wel eens op een verveelde avond gedaan, oude topics terug lezen, is echt heel erg leuk!! Eigenlijk zou je ze allemaal uit moeten printen en in moeten binden ofzo!
Klinkt weer verukkelijk meid, je eten! Speklappen gemarineerd in wilde knoflook..........mjammie, marineer je ze zelf, of heb je ze zo gekocht? En tja, haricots verts, ik ben er dol op!!

Bambi: lois heeft dus een erg wakkere dag! Wel gezellig.............je schiet alleen voor geen moer op.....Of ik waggel, tja, ik geloof het wel, maar dat komt omdat mijn kind ingedaald is en ik last van mijn bekken heb, niet omdat ik zo dik ben geworden geloof ik.
Ben ook "maar" 14 kilo aangekomen.................ik zal zo even een foto neer zetten.......momentje hoor. O, en bewijs nr. 2: heb een jurkje aan, wat ik ook pas als ik niet zwanger ben, daar is hij ook van............vorig jaar voor een feestje gekocht........en nu, 38 weken, pas ik hem nog steeds. Tuurlijk, hij rekt wel mee, maar mijn armen en tieten passen er gewoon nog in..............moment hoor, ga even foto maken..........later!!!

Ik heb ze gemarineerd gekocht hoor !! Eet op de dagen dat we richting ziekenhuis moeten altijd makkelijk .....weet nooit wat voor nieuws je krijgt dus vandaar altijd makkelijk ! Was erg lekker hoor ........Jeetje, ik vind je helemaal niet dik, ok je buik wel maar verder niet hoor !! Zo heb ik ook geen hoog zwangere in beeld hoor ! Wees blij, vind je echt heel mooi zwanger ..........

Liefs happy

Terug
Bovenaan