KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier een snel berichtje van mij....nog een paar uurtjes en dan heerlijk op vakantie!! we vertrekken vannacht rond 02.30 uur. vliegtuig gaat om 05.50 uur. Heerlijk een weekje relaxen

Rimke; heel veel succes de komende week, wie weet wordt de kleine deze week geboren!!!

Ik heb mijn NOD volgende week dinsdag, dus dames, duim voor ons!!

Voor alle dames met hun NOD volgende week succes, voor de klussers...lekker klussen, en voor de mama's, lekker knuffelen met de baby

Oja, heb nog nieuwe fotos op hyves van de bruiloft, dus wie interesse heeft......

Ik wilde eerst mobiel nr doorgeven, dat iemand mij sms-t als er wat is, of als ik nieuws heb...maar we houden t nog even spannend haha

dames, tot de 21e!!

xxx

Biebje, ga heeeeel erg genieten van je vakantie samen met je man !! Heerlijk ff niks ......mn duimen draaien voor jullie, zou een mooie bekroning zijn he !! Veel plezier lieverd ....

Kussssss happy

He meiden!

Kom weer even snel voorbij vliegen! hahah

Bieb, hele fijne vakantie! geniet ervan! En ik duim zo dat jullie met goed nieuws terug komen! hihi

Rimke, gefeliciteerd met fons. En vanaf vandaag blijft hij aan de grond. Jippie!! en er rommelt wat las ik. Spannend hoor meisje!

Happy, las dat alles goed was met je vader in het ziekenhuis. Fijn zeg!

Linnie, lage bloeddruk voor jouw doen dus. hm... wat moeten we daar nou weer van denken!

Meiden, heb verder niet echt bijgelezen, heb het veels te druk.. sorry!

Heb het hele weekend toch een beetje met de gyn in mijn hoofd gezeten. Aan de ene kant vind ik het heel fijn dat er over 3 maanden actie ondernomen word. Maar vind het toch ook wel vrij heftig. Had het eigenlijk niet zo verwacht, omdat ze in eerste instantie dacht dat ik geen eisprong zou hebben, heb ik gelukkig wel, maar daardoor helemaal niet aan inseminatie gedacht. Heel dubbel gevoel heb ik er bij. Maar heb er wel rust door gekregen, zoals anouska al zei... vandaag weer bloed laten prikken. de 3e keer in 3 weken!!! en dan volgende week weer naar de gyn voor echo e.d.
Afwachten maar weer. We gaan wel  nog flink aan de klus hoor! Hoop toch nog spontaan zwanger te worden! hihi

Anouska, ze gaan bij jou nog wel een hcg maken?? en wat zijn verder de stappen?

Meiden, ga weer! Denk wel aan jullie hoor!

Liefs Jacqy

Hey jacq,

Meisje kan me heel goed voorstellen dat dit op dit moment ff vrij heftig is. Natuurlijk had je helemaal nog niet bij insiminatie stil gestaan ........Laat het allemaal ff lekker op je inwerken he...Ik vind het wel positief dat er duidelijk stappen worden ondernomen en dat ze je niet mannden laten tobben. Natuurlijk ga je proberen om nog in deze drie mannden zwanger te worden. Hoop dat het lukt lieverd nu de druk er misschien een beetje af is en anders over drie maanden vol goede moed dit proces instappen meid !!!!

Liefs happy

hey meiden

rimke: bedankt voor je uitleg van de bloeddruk, en ik vind je niet tonnetje rond hoor jeetje zeg wat een mooie buik en je zou echt niet zeggen dat je op het einde van je zwangerschap zit meid,

bambi: lois zowat de hele dag wakker maar wel lekker vrolijk, gelukkig maar toch dan is het niet erg als ze wakker is haha, en vannacht lekker de spelen kijken als lois om half 5 komt haha zal je altijd zien dat ze lekker door gaat slapen, en alle kraamkadoos opgeruimd en de kleertjes gewassen, wel weer lekker opgeruimd maar ook wel weer kaal en jammer

happy: hahaah dat was wel een stuk dat oude topic toen het over alcohol ging hahaah dat was echt lachen hahah, en de krieltjes waren lekker?
fijne avond meid

bieb; een hele fijne vakantie en hopelijk komen jullie gezellig met z'n drietjes terug

jacqy: je zat een beetje met het gyn verhaal in je maag, maar ik ben blij dat je wel een rust erin hebt gekregen, tuurlijk denk je niet gelijk aan insiminatie maar over de andere kant is het ook wel lekker als er al over gesproken wordt inplaats van over een jaar of wat, maar ik snap je wel hoor meid

zo ik heb weer effe met me stomme kop op de site van bbz gekeken en daar stond ook in dat je een verlaagde bloeddruk hebt met een bbz, maar ook bleekheid enz,en dat ben ik niet, en dat je pijn moet hebben buikpijn   en dat heb ik ook niet, alleen af en toe een steekje links en rechts bij me liezen en af en toe wat kramperig gevoel in me baarmoeder, dus ik zal dat verhaal nu maar proberen los te laten, Als ik dinsdag weer naar de gyn moet zal ik ook vragen of ik een echo of wat dan ook kan krijgen, ik ben er echt veel te erg mee bezig, maar goed sorry dat ik er steeds over begin, en aan de andere kant stel dat het niet goed is, dan ben ik op tijd want het lijkt mij dat het in dit stadium nog niet kan gaan scheuren ofzo, maar ja misschien ben ik wel helemaal niet zwanger haha en maak ik me druk om niks haha
sorry sorry sorry voor me gezeur hoor meiden

xxx linda

Hey meiden, weer eens een berichtje van mij. Heb weinig terug gelezen doe ik dalijk wel. Maar hoe is het met iedereen? Bieb, weet niet of je af en toe nog op hyves kijkt, maar in ieder geval nog gefeliciteerd met je huwelijk!

Terug
Bovenaan