KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rimke, is het voorwerk al begonnen? Hopen maar dat het binnenkort echt door zet. Nu het toch mag komen en je bent er zelf klaar voor... Wat mooi dat je dat jurkje nog steeds aan kan. Ben je niet bang dat het straks helemaal uitgerekt is? Of vind je dat niet erg?
Sterretje, bij moedermaandag geweest bij prenatal? Wordt er dan iets speciaals geregeld op die maandag? Wat is daar anders aan dan anders?
Linda, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt wat betreft je bbz of niet. Hopen dat het komende dagen wat mee valt met de pijntjes en de duizeligheid zodat je je wat rustiger voelt.
Bieb, fijne huwelijksreis!

Jacqy, aan de inseminatie misschien... dat is een hele stap zeg. Hopen maar dat je voor die tijd toch nog spontaan zwanger raakt en anders is het fijn dat je toch nog op zo'n manier geholpen kan worden. Succes ermee.

goeiemorgen meiden

ik heb heerlijk geslapen vannacht, ik ben lekker om kwart voor  9 me bedje ingedoken en he naar flodder gekeken, vind ik echt leuk om te zien hahaha, en tom kwam om 10 uur van een verjaardag af en daarna ben ik lekker in slaap gevallen tot half 7 vanmorgen, me temp was vanmorgen 36,9 dus dat is wel positief maar ja zoals we aan happy hebben kunnen zien zegt dat ook niks, maar ik ben nog steeds positief hahaah

wat een takke weertje zeg, en bieb zit nu lekker in het vliegtuig naar een hopelijk zonniger oord

xxx linda

Goeimorgen dames,

Tjonge ook nier is het takkeweer zeg ! Lijkt verdorie wel herfst.......moet om tien uur beginnen vandaag en om elf uur speelt het ned. elftal en dan gaan we lekker onder elkaar kijken ! Makkelijk dagje dus haha. Lieve linnie, ben je wat rustiger geworden ? Maak jezelf niet helemaal gek he ! Kan me wel goed voorstellen dat je er angst voor hebt maar, zo heb je geen leven meer joh ! Zou idd om een echo vragen denk dat dat de enige manier is dat je wat rustiger wordt ! Kalm aan he, anders kom ik richting volendam hoor !!!!!!!!!!! Je temp. is mooi hoog maar, zoals je zelf al zegt, daar durf ik ookniet meer op af te gaan .......Kom nog ff gluren voordat ik wegga

Liefs happy

hey happy: ook lekker geslape en om 10 uur pas beginnen en dan het nederlands elftal kijken nou en dat noemen ze hard werken hahahahahahahahaahahahah,
ik ben nu wel rustiger hoor ik probeer de gedachten uit me hoofd te zetten, ik heb alleen weer effe hartkloppingen maar dat heb ik ook alweer onder controle, ik ben gewoon zo'n doemdenker, maar nu gaat het weer hoor hahahaha,

xx linda

Nou lieverd, fijn dat het wat beter gaat !!!! Je maakt jezelf helemaal gek en dan krijg je weer hartkloppingen...pas op he, vanaf nu rustig aan anders sta ik echt voor de deur...

Meiden, ga de hond uitlaten en dan naar mn werk hahaha hard werken vandaag !

Kus happy....fijne dag allemaal !

Terug
Bovenaan