Pffffffffff, wat een takke nacht weer...........wordt er langzamerhand echt schijtziek van, lijkt het even goed te gaan, en dan weer zo'n nacht. Kom er dus net uit, heb nog even door gedoezeld. Verder wat last van mijn buik weer, beetje zo'n last van mijn darmen gevoel..........tja, niets bijzonders dus nog.
Fons is de hele dag weg, is ook buitensport- instructeur, dus dat is hij vandaag aan het doen.
Gisteravond was erg gezellig, had hier dus in de buurt een tafeltje geboekt in een duur restaurant, en daar kregen we een verassingsmenu, was echt heerlijk! En we hebben lekker zitten kletsen dus het was geslaagd!
Vandaag hoef ik niets, heb gister al boodschappen gedaan, fons eet niet mee, dus heb een opwarm maaltijd. Zal er nog een fruit shake bij maken en dan klaar. Moet nog wel even wat was weg werken, en even zuigen, maar verder niets..........Morgen weer naar de verloskundige...........
Bieb: goede reis meid! Geniet ervan!!
Linda: mooie temp hoor! Duimen vrolijk door!
Happy: veel plezier bij het voetbal, zit ook met een oog te kijken, maar het is een slappe toestand................
Jacq: kan me voorstellen dat je het een hele stap vind, dat is het ook, maar misschien voor jullie net het zetje...........
Linda2: lekker naar de kapper! Ben benieuwd, een totale make-over..........hwahahaha!!!
Tot later!