KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

goeiemorgen! Daar ben ik weer een keer.
Linda, wat fijn dat het weer wat beter gaat. En hoe is het nou met de hartkloppingen? Gaat het weer een stukje beter?

Ik ga dalijk naar de kapper, ander kapsel nemen, maar weet nog niet wat... kapper wilde wel meedenken, maar denk dat het ook wel is als ik zelf met ideeen aan kom zetten. Hmm.. mag niet te moeilijk in model te krijgen, niet te kort zodat ik voor de zekerheid als het niet zit alsnog een staart kan en niet verven... volgens mij krijgen ze nog een hele taak eraan.

hey linda

gezellig datje er weer even bent, met mij gaat het wel weer goed hoor haahah, ik moet me niet zo aanstellen haha, en me hartkloppingen zijn ook weer over
Dus je wilt een ander kapsel, dat is altijd spannend hahaha en aan jouw wensen heeft de kapper een hele taak hahha nou ik zou zeggen succes en ik ben wel benieuwd naar het resultaat

xxx linda

hey linda, zoiets heet geen aanstellen, maar gewoon zorgen maken en dat is heel normaal. Maar ik ben blij dat je hartkloppingen weer over zijn.
Het is voor de rest wel rustig op het forum of ligt dat aan mij?

het is inderdaad heel rustig op het forum
kruimel en pip zijn er ook al een tijdje niet geweest, ik ben heel beneiuwd hoe het met ze gaan, iedereen heeft het druk, haha ik had al gezegd dat ik een andere hobby moest gaan zoeken haha, ik he vandaag ook helemaal nergens zin in ik ben moe en futloos, zal wel aan het weertje liggen daar wordt je ook niet vrolijk van zie je,
hoe gaat het voor de rest nu met je? zijn de harde buiken al wat minder geworden?

xxx linda

ik ben er vandoor, ik ga aan me eten beginnen, we eten goulash en me pa komt ook eten zodat ik na het eten de spaarzegeltjes kan gaan doen, hopelijk blijft het dan wel nog even droog hahaha

ik ben er later vandaag nog even

xxx linda

Pffffffffff, wat een takke nacht weer...........wordt er langzamerhand echt schijtziek van, lijkt het even goed te gaan, en dan weer zo'n nacht. Kom er dus net uit, heb nog even door gedoezeld. Verder wat last van mijn buik weer, beetje zo'n last van mijn darmen gevoel..........tja, niets bijzonders dus nog.
Fons is de hele dag weg, is ook buitensport- instructeur, dus dat is hij vandaag aan het doen.
Gisteravond was erg gezellig, had hier dus in de buurt een tafeltje geboekt in een duur restaurant, en daar kregen we een verassingsmenu, was echt heerlijk! En we hebben lekker zitten kletsen dus het was geslaagd!
Vandaag hoef ik niets, heb gister al boodschappen gedaan, fons eet niet mee, dus heb een opwarm maaltijd. Zal er nog een fruit shake bij maken en dan klaar. Moet nog wel even wat was weg werken, en even zuigen, maar verder niets..........Morgen weer naar de verloskundige...........

Bieb: goede reis meid! Geniet ervan!!
Linda: mooie temp hoor! Duimen vrolijk door!
Happy: veel plezier bij het voetbal, zit ook met een oog te kijken, maar het is een slappe toestand................
Jacq: kan me voorstellen dat je het een hele stap vind, dat is het ook, maar misschien voor jullie net het zetje...........
Linda2: lekker naar de kapper! Ben benieuwd, een totale make-over..........hwahahaha!!!

Tot later!

Terug
Bovenaan