Klusbabes 3!!

Hey meiden,

Mijn internet hield er gisteren in een keer mee op , maar zijn toen maar gaan stadten . Nieuwe schoenen en truien gekocht, dus ben weer helemaal blij. Gisteren ook nog naar mijn nicht haar verjaardag geweest en die moet over 6weken bevallen, dus allemaal haar verhalen gehoord en het was allemaal kei gezellig (had haar 2 jaar niet meer gezien). Die was al binnen 2! weken zwanger!! Maar die was vooraf niet aan de pil, dus dat scheelt misschien.
@Pip: Spannend hoor, dat je je zo vreemd voelt, zou je bijna denken dat er iets is. Maar ik had dat ook deze maand, voelde me heel vreemd, maar ik had niet zo veel kwaaltjes. Dan begin je er stiekem toch wel heel veel aan te denken en te hopen. Hoop dat het bij jou wel raak is.

Liefs, Linda

Oooh, lekker geshopt Linda!! Wat heerlijk! Gelukkig doet je internet het nu weer, vinden wij hier wel zo gezellig !!

Ga je vandaag ook nog leuke dingen doen?

Ik denk maar gewoon dat ik raar ben want onze lichamen houden ons hier zoo vaak voor het gekje!!

X Pip

Ik denk dat ik een beetje ga opruimen vandaag en weer eens heerlijk niks doen. Opruimen is echt weer een keer nodig, want hebben gisteren ook de kamer weer eens omgegooid.
Ja, we hebben gekke lichamen. Had van de week zelfs een druppel of 3 aan bloedverlies, lijkt het erop dat je een innestelingsbloeding hebt gehad, test je... nee hoor. Maar goed. Probeer er minder goed op te letten volgende keer, want ik werd echt gek van mezelf. En als je een ding niet moet doen....
Ga jij nog wat leuke dingen doen vandaag (op een knuffel naaien na)? Wat wordt het eigenlijk voor knuffel dit keer? En wat  had je de eerste keer voor knuffel gemaakt?

Liefs, Linda  

hihi, de kamer omgegooid! Lekker is dat soms he! Heb je ook al zo'n zin om alweer kaarsjes aan te doen door het koude weer?

De vorige keer had ik een hondje met een groot hoofd gemaakt en nu ben ik bezig met een hondje met lange poten en lange oren...ben al een half uur van plan om achter de machine te gaan zitten maar hang hier nog rond...hihi

Veel plezier vandaag iig!

X Pip

Dank je wel. Maar kan je geen twee dingen tegelijk? Ben je toch vrouw voor . Af en toe kijken of er iets veranderd is...
Het was trouwens mijn mannetje zijn idee om de kamer weer eens om te gooien! Jaja, heb echt een gezelligheids typetje uitgezocht! Daarom kan hij straks ook het beste thuis blijven om voor alles te zorgen .
Jij ook een hele fijne dag.

Liefs, Linda

hihi, heb je tip meteen opgevolgd: net een oor genaaid en nu ff de site checken! Wat voor werk doe je ook alweer Linda? en wat doet je man nu?

X  Pip

Ik ben process engineer en mijn man test engineer. Allebei dure namen als je er niet veel verstand van hebt, maar het valt wel mee. Mijn mannetje test allerlei apparaten en zet ze in elkaar, voordat ze verkocht worden en ik maak/verbeter/bedenk allerlei technische dingen op een hele kleine schaal (alleen door microscoop zichtbaar) Bijv. dingen (transistors of capaciteiten als je er iets verstand van hebt) die in je pc zitten, willen ze alsmaar kleiner en beter hebben, zodat de pc kleiner kan worden, sneller kan werken, meer technische snufjes heeft...
En wat doe jij nou voor werk (of ben ik het nou weer vergeten). Ik weet in ieder geval dat je niet op een boerderij werkt, maar wat doe je dan?

Liefs, Linda

Dus als ik het goed begrijp ben je technisch en heb je verstand van computers! Wat goed zeg. Het lijkt me wel een mannenwereldje maar persoonlijk werk ik beter samen met mannen dan met vrouwen hahaha

Ik werk als secretaresse op een advocatenkantoor, wat erg leuk en gezellig is. Ik ben wel degene die minder gaat werken als er een kindje komt omdat mijn man meer ambitie heeft dan ik. Ik heb nu al de baan die ik wil en dat kan prima met wat minder dagen (maar wil toch wel 3,5e dag blijven werken denk ik) en mijn man heeft nog "grote plannen" wahahahaha.

Kruip weer ff achter de naaimachine!

X Pip

Terug
Bovenaan