Klusbabes 30 !!!

Hey Rimke,

Ik heb net ook gekeken, ben niet hoogzwanger maar ik moest ook heel erg me best doen om het droog te houden.
Ik ben maar ff naar de wc gegaan, als me vriendje dat ziet gaat hij me echt uitlachen....
Ik heb nog wel moeie voeten hoor van gisteren, we hebben die nummertjes gevolgd, dus we hebben echt het hele park gezien.
Bij jij al weer bijgekomen van de wandeling?
Trouwens,   misschien een domme vraag hoor, maar wat is dat toch met die ananas???

Liefs Phoebe

rimke; zo jij had er zin in vandaag zeg, je hebt je best gedaan met poetsen, en haha hopelijk kan de kraamverzorgster de rest doen hahaa

nou ik heb me nieuwe lading clomid weer binnen en daar kan ik gelijk straks mee beginnen, hij zei ja je cyclus is wel wat kort dit keer maar ja zo gaat dat met clomid en die steken dat wist ie niet maar kan met alles te maken hebben maar geen bbz haha, ach het gaat ook weer wat beter, dus ik ga nu maar aan ronde 8 met clomid beginnen en dan zien we wel weer het is niet anders

vanavond ben ik er niet dan ga ik naar een vriendin dan gaan we kaarten,
iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Whahaha, gelukkig..........jij hebt het ook, had een theedoek nodig.........in tijden niet zoveel tranen gezien.......

Ananas kan weeen opwekken, heb dus gisteren een hele ananas opgegeten............kan er geen meer zien nu!

He linnie!
Nou, ben je dus weer veel wijzer geworden bij de gyn..........
Op naar de volgende ronde........ik hoop op een mooi eitje deze maand en een heel lief zaadje van je snurkende tom................doet hij nog iets nuttigs, buiten jou uit je slaap houden...............kus meid, en veel plezier vanavond!!!

Ik ga even eten voorbereiden..........boontjes met aardappeltjes-met spekjes-en-kruidenboter-uit-een-zakje en een schnitzel..........lekker makkelijk maar wel een bergje verse groenten.........was weer een dag geleden, gister in het dierenpark gegeten, maar wel vitamines door die ananas.........whahahaha!!

Okay, dat wit ik helemaal niet van die ananas.... maar het heeft bij jou dus niks geholpen? Wat heb je gisteren gegeten?

Linda, ronde 8 alweer   met clomid.... jeetje wat gaat de tijd snel zeg!
Ik hoop echt voor je dat het de laatste keer wordt....
En Anky is niet zielig.... was alleen erg mooi om te zien hoe ze voor de derde keer goud won op een paardje was echt de aller grootste angshaas ik die ik ooit gezien heb.
Ik wou dat ik zo kon rijden als zij.... vanavond maar weer goed oefenen!

Liefs Phoebe

hihihih, nee linnie, was niet zielig om te zien, was prachtig! Maar wel in je achterhoofd dat dat paardje een enorme schijtlijster is...................dapper ding! En als je dan een beetje emotioneel bent, en je kijkt daarnaar, ga je janken.............heerlijk!

Phoebs: heb gister dus een hele ananas gegeten, maar dat hielp dus niets...........
Gister in het park nog een sateetje gegeten, met een broodje en een bananensoes toe..........goede combi he??

Ik ga nu echt even verder, waardeloze huisvrouw ben ik..................

Terug
Bovenaan