Klusbabes 30 !!!

Oja! Jacq! Wat een ongelooflijke takkestreek van die verkoper in die winkel!
Dat kan je toch niet maken?? Waar slaat dat nou op.
Kan me voorstellen dat je even behoorlijk over de zeik was hoor, het zit gewoon allemaal niet mee even............maar goed, onthou maar, eerlijkheid duurt het langst, en dan koop je je jurk gewoon ergens anders! Loopt hij mooi geld mis.........
Dikke knuffel voor jou, en alles komt goed!

Heb net voor je gependeld bieb, november van een jongetje.................whahahaha, had expres niet meer gelezen wat happy had gependeld...............nou ja, de maanden liggen wel lekker dicht bij elkaar!

Anoes, hips haha, gaat het ? Jij bent ook een feestbeest he volgens mij. Gelijk heb je, we moeten er nog lekker van genieten ......

Rimke, jippie, je hebt geslapen ! laten we hopen dat het een teken is. Ook een beetje aan het rommelen, oooohh krijg er de kriebels van zeg ! Hahaha...jij dus november en een jongetje.....ben benieuwd ! Wandelse, mooi is het daar he ! Wat een luxe als dat zo vlakbij is ........

Hier alles goed, kriebelt en steekt in mn buik. Heb afgelopen woensdag trouwens heel erge steken links en rechts in mn buik gehad. Dat was maar 1 dag en nu dus dit heel laag in mn buik. Krijg er de zenuwen van meiden....zucht wat is vrijdag nog ver weg ! Hier staat er weer lekker een cake in de oven, dit keer vanille cake en vanaaf net als rimke lekker chinees halen.......

xxx

Hey meiden,

Ik heb niet allen bijgelezen, ik zag alleen ergens tussnedoor staan Phoebe tweeling....
Dus ik ben ff gaan zoeken en ik zag dat me buuf ook aan het pendelen is geslagen.
Maar dit is echt wel heel grappig, en komen namelijk veel tweelingen voor in de familie, me moeder is er ook 1 van een tweeling (samen met mijn oom, dus ook een knul en eem meid...)
Dus ik weet dat de kans dat ik een tweeling krijg groter is dan bij iemand anders, maar volgens mij heb ik het daar nooit over gehad, dus ik vind het wel erg speciaal dat dat bij het pendelen naar voren is gekomen.....
November is al over 3 maanden........ ik ben beniewd of jullie het goed hebben.

Gisteren naar Zand Almere geweest, een strand festival voor 35.000 man  met allemaal optredens, Nick en Simon, Jeroen vd Boom, Alan Clark, Ilse de Lange, van Velzen, en een anderhalf uur durend optreden van Guus Meeuwis, was echt super leuk!
Alles was super goed georganiseerd, je kon er echt van alles te eten krijgen genoeg plaatsen om drinken te kopen.
Ik was wel helemaal verrot hoor, we waren er rond een uur of 3 en dan tot 23.00 uur op je voeten staan.... nou ik had geen voeten meer over....

Ik ga me nu snel aankleden, we hebben over een half uurtje bij vrienden afgesproken, die zijn net terug van vakantie, dus ff bijkletsen.

Ik kom vanavond nog wel ff buurten.

Liefs Phoebe

he meiden,

moet weer mega snel, want lois moet zo een fles.
april gaat alles goed daar bij jou ? lekker hoor zo lang doorslapen. enne ik heb gisteren weer heerlijk wijn op hihihi
happy lekker een avondje thuis geweest lekker ntoch.
rimke wandelse, nog geen baby dus hihih
anoeska lekker uit je dak gegaan dus. lekker hoor feesten nu kan het nog.
bieb, fijn dat het album al klaar is, nu hopen dat het wat is he
jacqy al een beetje over je dip heen met die achterlijke vent.
lin, veel plezier in de ballenbak als je nog gaat, ivp buikje van je man

ehm rest ben ik kwijt.

lois sliep weer lekker tot half 7, maar wel al vanaf 9 uur gisteren. ik had geen zin om haar om half 1 nog wakker te maken. ze zit dan net in een diepe slaap.
echter vanmorgen na haar fles was het wel drama hahaha. echt nergens zin in en alleen maar huilen. en een uur eerder om haar fles zeuren. denk dat we binnnekort maar gaan verhogen, want ze doed dit nu al een paar dagen, dat ze een fles vervroegd.

met de kat nog stees drama, eet niet en als ie eet, kotsen. zelfs zonder eten kotst ie gewoon slijm. arme beessie. denk morgen maar weer da
heb daar trouwens gesolliciteerd. zag op hun website een vacature voor adm. mederwerkster. lijkt me wel leuk.
dus das al 3 soll. en 3 totaal verschillende.
die van die automaterialen zaak.
een nieuw te openen music store in ons dorp. dus gewoon in de winkel
en bij het dierenziekenhuis als adm. medewerkster.

ben benieuwd wanneer ik iets ga horen ervan

nou ga weer.
xx bambi

Hey buuf, nou dat is zeker bijzonder van die tweelingen zeg ! Ik ben het iegenlijk gaan proberen omdat rimke op een meisje kwam geloof en ik op een jongen, of andersom. Hij ging onwijs heen en weer toen ik over een tweeling begon. Bij twee jongens of meiden hing ie stil en bij een knul en een meid ging ie weer flink tekeer........afwachten maar hihi zou wel leuk zijn ! Klinkt leuk je dag van gisteren hoor ! Wij hebben 13 september met de meiden zo n dag...gaan we naar het hollandia festival in broek op langedijk  had ik nog nooit van gehoord haha. Gezellige middag bij jullie vrienden...

Bambi, aardig ruk gemaakt dus he je meisje   ! Wat vervelend joh van de kat, arm beessie. Je hebt idd drie heeeel verschillende sollicitaties de deur uitgedaan ja hahaha. Hopen dat het bij eentje gaat lukken he meis.......hoeveel dagen ga je werken dan?

Kussssss

Goedemorgen meiden!

Linnie, lekker uit geweest gister avond en tom ook met jou mee naar huis gekomen. Wel zo gezellig toch?!

Happy, weer lekker aan het pendelen! En het word voor jou wel heel spannend nu! Ik duim me gek! haha. Ik was trouwens in schiedam op het rubensplein ofzo... is dat bij jou in de buurt?

Bieb, het fotoboek ligt al klaar! Lekker snel zeg! Jij woont toch in brabant?? of heb ik het helemaal mis? Hoop dat het financieel haalbaar is dat je m al kan halen!

Anouska, ook lekker aan het stappen geweest! leuk hoor!

Phoebe, almere, heb ook gezien van dat feest. Leek me erg leuk, en zo te lezen was het ook erg leuk!

bieb, ik ben ook zeker van plan een jurk te kiezen die makkelijk te vermaken is. Maar dan moet ik wel de kans krijgen jurken te passen! hahah ach.. stomme lul. Ik kom daar mooi niet meer terug!

Bambi, leuke sollicitaties heb jij lopen zeg! spannend, ben benieuwd of je wat hoort! En heb wel van me af gebeten gister hoor! Heb zeker 3 keer aangedrongen op het toch passen van jurken. Maar hij vertikte het. En toen was ik er ook wel helemaal klaar mee. Ben gewoon weggelopen. Hij wou nog visite kaartjes uitdelen. Ik zei, dat lijkt me niet nodig! haha

april, jouw ventje laat je lekker uitslapen op zondag ochtend! heerlijk hoor! hahah

Gister lekker geklust, dus als het goed is op tijd voor het eitje, die komt vandaag als het goed is. En dan morgen nog een keer klussen. Hopen op goed resultaat!

Zijn weer met de bakken bezig, achterwand aan het bouwen.  Veel werk maar wel gezellig!

Fijne dag allemaal!
Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan