Klusbabes 30 !!!

Nee jacq, das de andere kant van schiedam.....vroeger woonde ik daar wel in de buurt, als ik het had geweten dat je daar was was ik echt ff langs gekomen hoor  Laat die vent maar lekker het heen en weer krijgen hoor, alles komt goed en je gaat vast en zekker trouwen in de allermooiste jurk die er is !!!!!!!!

xxxxxxxxx

Nou eigenlijk niet zo veel. Temperaturen doe ik niet deze maand dus dat weet ik niet. Heb wel last van mn (.)(.) en kriebel en steekjes in mn buik, verder erg moe mar al die klachten die ik eerdere maanden wel had heb ik nu niet  haha

Ik heb vrijdag mn nod en wil het tot dan proberen vol te houden. In principe eigenlijk pas zaterdag maar of dat lukt hahahaha

Ga nu ff weg want een vriend van mij heeft een hond en nu moet hij de hele dag werken dus ga ff zn hond uitlaten....tot straks

Liefs happy

hey meiden

het was gezellig in de ballenbak, joey heeft zich erg vermaakt, en dan zijn wij ook blij haha

bieb; morgen het fotoboek halen dat is wel erg leuk hoor, alles weer effe terug zien heel leuk,

april : wat een lekkere slaapkop is de kleine zeg heerlijk

anoeska; druk druk en een kater hahaha niet zoveel zuipen he hahah

happy: je voelt vanalles ooo ik vind het zo spannend meid

rimke; heerlijk geslapen en af en toe krampen en steken, ik hoop trouwens dat je geen rugweeen gaat krijgen meid,

bambi: al 3 sollicitaties de deur uitgedaan het zal mij benieuwen ik hoop dat je snel tantwoord krijgt, en met je kat gaat het ook   niet zo lekker las ik dat is minder, ik zou morgen inderdaad nog even naar de dierenarts gaan

phoebe; spannend hoor dat er tweelingen in de fam voorkomt en dat jer ook een tweeling is gependeld

sorry voor degene die ik vergeet maar ik ben er weer vandoor want ik heb weer visite, misschien tot vanavond en anders tot morgen

xxxx linda

Zo,

Happy: ik blijf vrolijk door duimen hoor, ben heel benieuwd!
Anouska: katertje alweer verdwenen meid? Heerlijk toch, mis die zaterdagavonden wel hoor, af en toe.........
Linnie: ook gezellig weggeweest gisteravond lees ik inenen, lekker de dijk op??
Phoebs: hihihihi, zou wel geinig zijn een tweeling niet? Ze zouden bij ons erg welkom geweest zijn, als alles goed was gegaan hadden we nu een tweeling gehad..........maar nu zijn we uiteraard heel blij met ons meisje...............al moet ze er nog wel uitkomen.......
Jacq: opgeschoten met de terraniums?? Of is het terrania? Whahahaha!!

Ehm..............verschrikkelijk toch?

Nou, wij hebben lekker gewandeld net, toch een uur stevig gewandeld, berg op en berg af.............heb echt de conditie van een ui, dus ik was echt aan het hijgen als een paard..............whahaha!
En nu ga ik fons eens op pad sturen om chinees te halen, heb honger................

Linnie, toch een leuke dag gehad, das mooi meis. Veel plezier met je visite !

Rimke, eet smakelijk.....heb net ossenhaas in kerriesaus op en van die lekkere zoete tomatensoep.......

Kussssssss

Terug
Bovenaan