Klusbabes 30 !!!

Hey meiden,

Happy; Bah zuurkool, daar moet ik echt nog niet aan denken hoor. Ik wil echt nog wel even lekker weer..........

Bambi; Lois heeft doorgeslapen, lekker toch!

Rimke; Hoe was je nacht meid?

Nou onze kleine kwam vanmorgen pas om 7.45 uur, heerlijk zeg. En nu ligt hij in zijn slaapzakje weer lekker te tukken, oh mama is trots...............

April

Linda; Ha ha je was deze ochtend lekker alleen aan de klets! En spierpijn van de yoga, lekker toch dan weet je in ieder geval dat je goed je spieren hebt gebruikt.
En hoe gaat het met de voorbereidingen voor de verbouwing?

April

He meiden!

Even snel stiekem vanaf het werk.

25 oktober zal ik er zijn!!! Echt super leuk!

Phoebe, gefeliciteerd met jullie jubileum! En je hebt Rimke gezien! Wat grappig zeg!

Mamoetje, ongie geworden. Balen zeg! Op naar de volgende ronde maar weer!

Linnie, tom zijn gesnurk zat. Kan ik goed begrijpen! De mijne snurkt maar een beetje gelukkig!

Moet weer snel verder! van de week heb ik weer wat meer tijd!

Liefs Jacqy

Bleh..........nou ananas doet het dus ook niet hoor!
En natuurlijk weer waardeloos geslapen, heb er koppijn van............................

Ik ga later op iedereen reageren, ga effe broodjes smeren...........

rimke; weer waardeloos geslapen meid, en de ananas werkt ook niet, nou dat wordt weer kilometers lopen vandaag haha, hopelijk zakt je koppijn ook een beetje af

april: jeetje zeg wat doet diie kleine van jouw lekker slapen heerlijk voor jullie meid,
en met de voorberiedingen voor de verbouwing gaat het wel goed, we gaan in januari/febr, pas beginnen maar ja je moet een hoop regelen he hahaha

jacqy; stiekem van je werk haha foei meid

zo voetreflex was aan me rechter eierstok zeer pijnlijk zeg, precies daar waar ik steeds die steken heb, wel grappig hoor dat dan zo in je voet is te voelen, maar voor de rest was het heerlijk

ik ga effe verder aan me eten en ik ben er vanmiddag nog eventjes

xxx linda

Zo, afgekoeld...........wordt er zo boos van..........whahahahaha!!! Heeft geen zin, I Know.......

Linnie: grappig he, die voetzoolreflextoestand! Ik heb het ook een tijdje gedaan, maar het werkt echt! Hoop dat het voor jou heel positief gaat uitpakken!! Wat eet je vandaag??

Jacq: hihihi, vanaf het werk, heb je het rustig meid? Geniet daar maar van dan, want verder heb je het druk zat volgens mij! Had je nou donderdag je follikelmeting?? Spannend hoor! Ik hoop dat er een heel mooie zit!

Mamoet: ik ga vanmiddag of morgen pendelen goed!

Phoebs: heb je berichtje gezien! Bij gekomen van het gewandel van gister?? Werkze vandaag!

Happy: heb je wel voorbij zien komen geloof ik..........zoef...............kus voor jou!!
Oja, je buikpijn was weer gezakt! Fijn!! Niet ziek worden.............

April: wat een voorbeeldig jongetje!!! Wat zoet zeg........heerlijk hoor!

Nou, ik vergeet volgens mij de helft, mijn hersenen zijn niet gewend dat er zoveel gekletst wordt..........whahahaha!
Ik ga zo even boodschappen doen, en het huis heeft ook grondig een beurtje nodig..........fons is naar schiphol dus heb de middag voor mezelf...........
tot later!!

Zo, ben langzaam maar begonnen met hamsteren van lang-houdbare producten.......altijd handig zo net na de bevalling.
Ook heb ik al wat rolletjes beschuit en 2 pakjes roze muisjes gekocht...........je kunt het maar in huis hebben........
Toen alles grondig stofgezogen en de keuken en toilet uitgesopt..........alle tegels van de wc heb ik nu gehad........whahaha! Ga er altijd wat grof doorheen, maar vandaag niet..........ook de vloer op mijn knietjes gedweild, maar de keukenvloer moet ik nog doen.........geen puf meer. Voor morgen heb ik alles in huis, dus morgen ga ik de vloer in de keuken dweilen en de boven etage grondig doen, dat kan dan de volgende week (2 weken) weer even wat minder secuur...........en eigenlijk hoop ik dat dan de kraamverzorgster er is........whahaha!!!
Dus...............
Nou, verder is hier de rust weer terug gekeerd geloof ik..........whahahaha!!!
Tot later maar weer!

Zo, mochten jullie wat tranen kwijt willen, kijk dan vanavond even naar de herhaling van de gouden medaille van Anky van Grunsven met haar paardje Salinero.
Bedenk er dan bij dat Salinero doodsbang is voor al die lampen, mensen en muziek.......ik ben al mijn traantjes weer kwijt..........
Ach, mij moet je een lieve foto van een hondje of poesje laten zien en ik huil, zeker nu, hoogzwanger...........

Terug
Bovenaan