Klusbabes 31!

RIMKE:

ik denk dat het nu echt bij je aan het doorzetten is, dat is eigenlijk toch ook wel grappig dat wij hier als eerste horen dat het gaat beginnen. haha
zet hem op meid, ben zo benieuwd

groetjes anoeska

Mamoetje;jeetje wat vervelend voor je moeder zeg. Hoop dat het beter gaat? Dat had mijn (ex)vriendin dus ook, eerst spit en nu dus hernia.
En jij ook nog een spastische darm. Dat schijnt niet echt prettig te zijn nee. Kan dat een evt zw.schap in de weg staan, of dat het langer duurt?

Bambi; als we zeker weten dat het uitje doorgaat, dan verzet ik mijn zaterdag met werken. Vindt ik wel leuk. Ik zal wel even Hyves lezen

Phoebe; wie weet ben je toch zwanger! Had Linda2 dat ook niet? dat ze beetje bloed had tijdens NOD, ,maar toch zwanger was?

Happy; wat een verhaal uit het niets haha. maar je hebt groot gelijk hoor. Ik moet zeggen, vindt het wel eng om iedereen te ontmoeten maar er zal vast wel iemand bij zitten waar het uiteindelijk hartstikke mee klikt en juist niet. Ik maak toch wel snel contact met mensen, maar kijk toch ook wel de kat uit de boom. Hangt ook van de situatie af

Ik weet nog heel goed dat ik eens met een collega van een andere vestiging dagelijks zat te mailen, hele verhalen. maar toen hadden we elkaar eens ontmoet en we hadden niets te vertellen!! heel vreemd is dat

Heb oproep voor uitstrijkje gehad, maar hoef gelukkig niet meer, al gehad via gyn. maarja. nu moet ik waarsch nog met mijn benen wijd bij de ha als ik ga voor schimmelinfectie. Gisteren heb ik lekker ongeneerd zitten krabben, moest ef hoor. Gelijk pijnlijk natuurlijk. Maar heb zitten gluren, maar was niet rood...
Ga denk toch maar bellen voor afspraak

tot straksjes

meiden, ik heb nog niet bijgelezen sorry sorry, maar de meneer met de bouwtekeningen is er, en ik moet vanmiddag naar de gyn toe en krijg als het goed is een echo, ik heb sinds vanmorgen weer heel veel bruin verlies en ook in me maandverband, me man is nog steeds positief maar ik niet meer, als ik bij de gyn vandaan ben dan kom ik, weer even en dan lees ik bij

rimke; ik hoop dat je je kleine meid al in je handen hebt

xx linda

Hallo meiden,
Ik heb het heel druk gehad van het weekend. En de kleine heeft ondertussen al weer 2 tandjes. En gisteravond was ze daardoor heel huilerig. Ze kwam vannacht na 5 uurtjes elke 2 uur. Ik ben brak, maar moet morgen weer aan de slag. Ik ben nu ook alle spullen klaar aan het leggen. Ik probeer als ik een gaatje heb even te lezen en iets te laten weten.

Dikke kus,
                        sterretje

@rimke: eindelijk zit het er op. Ik hoop dat de bevalling erop zit, dat jullie van de kleine zijn aan het genieten en dat je vermoeidheid is verdwenen.

phoebe; geslaagd voor nieuwe lampen en ze hange al haha, en de knoop doorgehakt voor een afspraak bij de gyn, ik hoop dat je snel terecht kan, je hebt je best gedaan meid

bieb; heb je al een afspraak gemaakt bij de ha, en raar he is dat zoals je zegt dat je met een collega toen veel mailcontact heb en dan in het echt mekaar niks hebt e vertellen hahaha maar dat verwacht ik niet met de de babes hoor haha

bambi: ik heb een mailtje teruggestuurd hoor

happy: een verhaal uit het niets en het klopt met elke letter haha heel erg mooi stukje meid, en wat dat kussen betreft waar je het over hebt ik heb geen idee,   en om het even uit te proberen voor 139 euries dat is ook wel weer teveel van het goede

mamoetje: dat is niet zo fijn wat je moeder effe kreeg, gaat het weer met haar?   en je hebt een spastische darm dat is helemaal niet leuk, en je gaat je schoonzus vertellen over de kinderwens, en hoe gaat het met je schoonzus van het ongeluk? of is dat dezelfde?

ik ben helemaal op van de zenuwen, het bruin verlies is weer minder dan vanmorgen maar goed dat zegt niks, ik ben gewoon zo bang voor een bbz, en dat stomme afwachten maar alshet eerst maar half 2 is,

vandaag de laatste kermis dag, de kroegen zaten vanmorgen om 8 uur allemaal al vol dus vanmiddag ligt iedereen lekker vroeg vol en zoet in hun bedjes hahaha

xxx xlinda

sterretje: zo die kleine heeft vroeg al tandjes en ze heeft jullie lekker wakker gehouden vannacht, hopelijk kan je nog even een klein tukkie doen vanmidag

xxx linda

Linda; als je tot half 2 moet wachten, wat duurt dat dan lang he? We houden nog steeds hoop voor je....

Sterretje; je kleintje heeft al tandjes? Weg met die borstvoeding haha. Morgen al weer werken? Nou, heel veel sterkte dan....;-)))

Vergeet ik weer op Hyves te kijken voor ons uitje...zo maar even doen

Ik weet t niet hoor, voel een soort van druk op buik, niet zoals spierpijn, sja heel moeilijk uit te leggen,. maarja, elke maand voel je wel iets, en altijd negatief....Maar we blijven positief!!!!

Terug
Bovenaan