phoebe; geslaagd voor nieuwe lampen en ze hange al haha, en de knoop doorgehakt voor een afspraak bij de gyn, ik hoop dat je snel terecht kan, je hebt je best gedaan meid
bieb; heb je al een afspraak gemaakt bij de ha, en raar he is dat zoals je zegt dat je met een collega toen veel mailcontact heb en dan in het echt mekaar niks hebt e vertellen hahaha maar dat verwacht ik niet met de de babes hoor haha
bambi: ik heb een mailtje teruggestuurd hoor
happy: een verhaal uit het niets en het klopt met elke letter haha heel erg mooi stukje meid, en wat dat kussen betreft waar je het over hebt ik heb geen idee, en om het even uit te proberen voor 139 euries dat is ook wel weer teveel van het goede
mamoetje: dat is niet zo fijn wat je moeder effe kreeg, gaat het weer met haar? en je hebt een spastische darm dat is helemaal niet leuk, en je gaat je schoonzus vertellen over de kinderwens, en hoe gaat het met je schoonzus van het ongeluk? of is dat dezelfde?
ik ben helemaal op van de zenuwen, het bruin verlies is weer minder dan vanmorgen maar goed dat zegt niks, ik ben gewoon zo bang voor een bbz, en dat stomme afwachten maar alshet eerst maar half 2 is,
vandaag de laatste kermis dag, de kroegen zaten vanmorgen om 8 uur allemaal al vol dus vanmiddag ligt iedereen lekker vroeg vol en zoet in hun bedjes hahaha
xxx xlinda