Klusbabes 31!

Lieve rimke, kan je het nog een beetje volhouden schat ? Ik ga zooooo verschrikkelijk hopen dat je er nog wat centimeters bijkrijgt en dat ze je vliezen gaan breken ! Het kan opeens heel hart gaan he meis, niet de moed opgeven hoor ! Ik hoop dat jullie vannacht jullie meisje in jullie handen mogen houden ! Zet em op schat ........

Bambi, haha oma is dus een beetje gek op lois he ! Toch nog ff de deur uit..........veel plezier meis

Wij gaan zo ook nog ff weg want ben nu een beetje gaar van dat binnen hangen ! Heb behoefte aan frisse lucht hahahaha maar niet aan regen ! Tot laters meiden

Knuf happy

RImke; ik hoop voor je dat je straksjes toch meer ontsluiting hebt! wie weet heb je voor middernacht je meisje in je armen!! Sterkte en nog ef volhouden!!!

Bambi; en was de koffie lekker bij je ouders? Jammer dat je moeder niet zomaar even bij jullie langs komt wippen. Als mijn moeder in de buurt zou wonen, nou dan wist ze t wel hoor

Potver3dubbeltjes, die kat van ons lijkt wel een slangenmens. Zit ze weer achter de dvds verstopt. Allemaal draden , dus dat vinden we niet zo fijn. ze heeft maar een ieniemienie opening nog om zich er door te wurmen

Jongens, ik heb heerlijk gekookt!! lekkere kant en klare pannekoeken haha. Mannetje kwam net ook even thuis eten, nog chinees van gister. Heb ik echt geen zin in. Nu is hij weer terug naar werk.

Ik voel elke keer allemaal steekjes in buikie....ik   hoop t zo....

rimke; ach meid het wil niet erg vlotten zo te lezen, ik heb de hele dag aan je gedacht, en als je lekker op je linkerzij ligt moet je dat doen, ik ben op me linkerzij bevallen haha
en ik hoop dat de weeen goed op gang zijn gekomen als de vliezen zijn gebroken, ik duim voor je meid zet hem op

happy: haaha onder de zonnenbank en ook nog effe geklust heerlijk hhahaha en ik ben blij dat je migraine weer over is

bieb; haha heerlijk gekookt kant en klare pannekoeken maar wel lekker hahah

bambi: nog niks van de sollicitatie gehoord, dat is ook niet netjes asl ze zeggen eind van de week en dan niks laten horen, en toch je pyjama ingerutild voor kleren hahaah

anoeska: ik vind het ook raar dat je vriendin niet zelf effe heeft gezegd dat ze zwanger is ondanks die opmerking waar je het overhad die jehad gezegd als geintje als ze je een beetje kent zou de dat toch ook wel moeten weten

zo ik heb krampjes onderin en bij me liezen maar goed dat kan van alles zijn ook groei haha, maar morgenochtend even bellen,en ik heb zo'n vol gevoel in me hele buik maar ja als ik eerst maar duidelijkheid heb, morgenochtend ga ik om half 9 bellen en dan hoor ik het wel

Zo even vanmiddag over de kermis geweest en joey vind het echt helemaal fantastisch hij gaat in al die kinderdingen helemaal geweldig, en daarna even naar me oom en tante geweest en op de terugweg nog even over de kermis geweest, nu ligt ie lekker in zijn bedje en ik ga ook niet zo laat naar bed haha ik ben moe, ik ben benieuwd hoe laat manlief thuis komt en hoe dronken hah

xxx linda

meiden ik ben er vandoor, ik ga nog effe lekker in de bank liggen en dan op bed,
fijne avond allemaal en morgen lees ik bij en hopelijk heeft rimke hun kleine hummel in haar handen

xxx linda

LInda; nog even lekker naar de kermis geweest. Hier is alles alweer weg

Net even de fotos geordend waar ik nog een boek van wil maken. En nu ga ik heerlijk Gooische Vrouwen kijken...

groeten!!!

Rimke: Ach meissie, het zit jullie ook niet mee hé, meis zet hem op en hoop morgen ochtend voor ik naar me werk ga  nog een mooi  berichtje te kunnen lezen, sterkte meid!

Linda: Weet  niet meer of ik het al  had gezegd. Maar van harte meid! Wel gek van dat bloedverlies, morgen inderdaad maar bellen, misschien willen ze toch al wat doen..

Phoebe:    Ongesteld geworden, wat vervelend en inderdaad als jullie er goed bij voelen en er allebei achter staan, dan gewoon naar de HA/gyn gaan.. Nog geslaagt bij de Ikea?

Happy: Is je micraine weer weg? Heb er af en toe ook last van en niet dat dan helpt.. hoop voor je dat het weg is..

Bieb: Das wel mooi dat je een pos gevoel heb. Heel veel vrouwen zeggen dat ze voor het testen er al een heel ander gevoel over hadden, dus misschien heb jij dat wel extra sterk.

anoushka: geslaagt voor byz. verichtingen, wat goed.. nog even en dan hebben we een motormuis in ons midden..

Nou zag dat happy (?) zich afvroeg waar ik was, denk reageer maar even dan.. Heb echt hectische weken acher de rug.. Vorige week had ik het erg druk en woe was me schoonvader langs gekomen, en hem ook verteld dat we bezig zijn.. Hij vond het heel leuk.. Was ook wel leuk want hij ging pas om 22.15 weg terwijl hij er al om 17.30 was.. Ook gepraat over de tijd dat hij nog bij me schoonmoeder was, wel leuk om dat soort dingen te horen..

We hebben trouwens besloten om het martin zijn zus ook te gaan vertellen dat we bezig zijn.. Met overleg met me schoonpaps lijkt ons dat toch het beste, van de week gaan we daar langs.. ben er wel een beetje zenuwachtig voor.. Weet niet hoe ze gaat reageren..

Ik was echt van plan om het weekend lekker bij te lezen, maar  toen ik net in wou loggen vrijdag belde me ma op.. Ik moest direct daarheen komen want me ma was door der rug gegaan.. Ik daarnaartoe en ik vond haar aan de eettafel voorover gebogen en ze kon geen kant meer op.. Haar eerst nog even recht gezegt. Even later overeind toen ging ze naar de wc en naar boven.. dat ging alweer vrij goed had ik het idee, maar eenmaal boven op bed gilde ze het echt uit van de pijn. Mijn moeder huilt niet gauw.. maar vrijdag zat ze echt te huilen.. Met wat diclofinac en paracetamol leek het goed te gaan tot wat verder in de avond,. Toen hielp niets meer.. de ha post in delft gebeld.. Wouden ons neit helpen dus maar naad de HA post in Den Haag, hier kregn we uiteindelijk een heel lieve dokter aan de telefoon, deze zei al gelijk dat het spit was, me vriend naar een vriendin van me ma om diasepam te halen.. en wat later in de avond(lees bijna nacht) kwam me ma der beste vriendin der recept brengen,.. na wat pillen ging het beter, wij hebben er de nacht op de bank doorgebracht, en ik werd de volgende ochtend wakker van me ma die beneden aan het dwarrelen was.. even wat te eten gemaakt voor iedereen een en toen naar de voetbal van mart..

Dat was ook nog een leuke wedstrijd (lees agresieve.. mart en andere speler van hun team   werden geslagen die man kreeg neits en mart kreeg geel omdat ie een bal uit frustratie wegschoot.)   maar das een verhaal apart wordt alweer veel te lang.. uiteindelijk was ik na de boodschappen na voetbal en het huis opgeruimt te hebben nog naar een verjaardag toegeweest, en lag om 2 uur in bed.. vandaag een feest van KPN op scheveningen, dus ook weer laat thuis !

Nu ga ik echt douche want het verhaal is alweer veel te lang..

Owja, dinsdag naar de HA geweest.. Ik heb de laatste tijd heel veel last van me darmen, ik had PDS (postromatic darm syndrom. ) Dit KAN overgaan maar hoeft niet, had de laatste tijd goede hoop want had al bijna een jaar mijn medicijnen niet nodig gehad.. toen ik ze dus nodig had waren ze flink overtijd,. Maar de arts heeft nu geconcludeerd dat ik IBS heb (spastische darm) Dit is neit gek want mijn vader had het ook.. Het is een "ziekte" die nooit meer weggaat en heel veel van je lijf kan vergen qua energie, het ene moment poep je  je helemaal suf en heb je alleen maar diaree, en het andere moment net zoals deze week, duurt het eeen week voordat ik weer kan.. veroorzaakt dus veel pijn.. gaat nu alweer wat beter en de pijn trekt wat weg gelukkig.. ** sorry voor de details**

Ga nu echt douche..

meiden de week ook errug druk dus ben er neit heel veel maar ga het wel proberen! Vrijdag gyn.. of ben me toch zenuwactig..

xxxxxx Mamoetje

tja waarom me moeder niet langskomt, eh omdat ze een kluizenaar is hahaha. ach meestal kom ik aan met lois nadat ik de hond heb uitgelaten en doe ik daar ff een bakkie. maar nu me man de hele week vrij was, kwamen we niet en dat vond ze niet leuk..

bieb ik hoop dat die dingen in je buik een goed teken zijn. oh erg he nog een week wachten.

linda gezellig met joey naar de kermis geweest.wat fijn dat ie het zo naar zijn zin heb gehad. succes morgen met bellen....en wel op je strepen staan he..eis een echo.

meiden ff over het uitje....dat gaat toch zeker wel door he...maarre denk dat niet iedereen mee gaat....de meiden die hier nog elke dag komen buurten wel denk ik...maar hoe zit het met de andere?
ga eens op de hyves promoten en anders een pb sturen naar de babes. ja dat ga im doen.

xx bambi

Terug
Bovenaan