Rimke: Ach meissie, het zit jullie ook niet mee hé, meis zet hem op en hoop morgen ochtend voor ik naar me werk ga nog een mooi berichtje te kunnen lezen, sterkte meid!
Linda: Weet niet meer of ik het al had gezegd. Maar van harte meid! Wel gek van dat bloedverlies, morgen inderdaad maar bellen, misschien willen ze toch al wat doen..
Phoebe: Ongesteld geworden, wat vervelend en inderdaad als jullie er goed bij voelen en er allebei achter staan, dan gewoon naar de HA/gyn gaan.. Nog geslaagt bij de Ikea?
Happy: Is je micraine weer weg? Heb er af en toe ook last van en niet dat dan helpt.. hoop voor je dat het weg is..
Bieb: Das wel mooi dat je een pos gevoel heb. Heel veel vrouwen zeggen dat ze voor het testen er al een heel ander gevoel over hadden, dus misschien heb jij dat wel extra sterk.
anoushka: geslaagt voor byz. verichtingen, wat goed.. nog even en dan hebben we een motormuis in ons midden..
Nou zag dat happy (?) zich afvroeg waar ik was, denk reageer maar even dan.. Heb echt hectische weken acher de rug.. Vorige week had ik het erg druk en woe was me schoonvader langs gekomen, en hem ook verteld dat we bezig zijn.. Hij vond het heel leuk.. Was ook wel leuk want hij ging pas om 22.15 weg terwijl hij er al om 17.30 was.. Ook gepraat over de tijd dat hij nog bij me schoonmoeder was, wel leuk om dat soort dingen te horen..
We hebben trouwens besloten om het martin zijn zus ook te gaan vertellen dat we bezig zijn.. Met overleg met me schoonpaps lijkt ons dat toch het beste, van de week gaan we daar langs.. ben er wel een beetje zenuwachtig voor.. Weet niet hoe ze gaat reageren..
Ik was echt van plan om het weekend lekker bij te lezen, maar toen ik net in wou loggen vrijdag belde me ma op.. Ik moest direct daarheen komen want me ma was door der rug gegaan.. Ik daarnaartoe en ik vond haar aan de eettafel voorover gebogen en ze kon geen kant meer op.. Haar eerst nog even recht gezegt. Even later overeind toen ging ze naar de wc en naar boven.. dat ging alweer vrij goed had ik het idee, maar eenmaal boven op bed gilde ze het echt uit van de pijn. Mijn moeder huilt niet gauw.. maar vrijdag zat ze echt te huilen.. Met wat diclofinac en paracetamol leek het goed te gaan tot wat verder in de avond,. Toen hielp niets meer.. de ha post in delft gebeld.. Wouden ons neit helpen dus maar naad de HA post in Den Haag, hier kregn we uiteindelijk een heel lieve dokter aan de telefoon, deze zei al gelijk dat het spit was, me vriend naar een vriendin van me ma om diasepam te halen.. en wat later in de avond(lees bijna nacht) kwam me ma der beste vriendin der recept brengen,.. na wat pillen ging het beter, wij hebben er de nacht op de bank doorgebracht, en ik werd de volgende ochtend wakker van me ma die beneden aan het dwarrelen was.. even wat te eten gemaakt voor iedereen een en toen naar de voetbal van mart..
Dat was ook nog een leuke wedstrijd (lees agresieve.. mart en andere speler van hun team werden geslagen die man kreeg neits en mart kreeg geel omdat ie een bal uit frustratie wegschoot.) maar das een verhaal apart wordt alweer veel te lang.. uiteindelijk was ik na de boodschappen na voetbal en het huis opgeruimt te hebben nog naar een verjaardag toegeweest, en lag om 2 uur in bed.. vandaag een feest van KPN op scheveningen, dus ook weer laat thuis !
Nu ga ik echt douche want het verhaal is alweer veel te lang..
Owja, dinsdag naar de HA geweest.. Ik heb de laatste tijd heel veel last van me darmen, ik had PDS (postromatic darm syndrom. ) Dit KAN overgaan maar hoeft niet, had de laatste tijd goede hoop want had al bijna een jaar mijn medicijnen niet nodig gehad.. toen ik ze dus nodig had waren ze flink overtijd,. Maar de arts heeft nu geconcludeerd dat ik IBS heb (spastische darm) Dit is neit gek want mijn vader had het ook.. Het is een "ziekte" die nooit meer weggaat en heel veel van je lijf kan vergen qua energie, het ene moment poep je je helemaal suf en heb je alleen maar diaree, en het andere moment net zoals deze week, duurt het eeen week voordat ik weer kan.. veroorzaakt dus veel pijn.. gaat nu alweer wat beter en de pijn trekt wat weg gelukkig.. ** sorry voor de details**
Ga nu echt douche..
meiden de week ook errug druk dus ben er neit heel veel maar ga het wel proberen! Vrijdag gyn.. of ben me toch zenuwactig..
xxxxxx Mamoetje