Klusbabes 31!

he meiden,

zo sterretje jou meisje is vlot met haar tanden. pas maar op dat ze niet gaat bijten. auw.
ging jij nou ook mee ? ff hyven......

bieb ik vind een vrouwelijke arts beter hahah. heb ook een man, maar die keer dat er een schimmeltje was een vrouw gelukkig hahaah. morgen dus ff laten gluren hihih. en goed dat je posie blijft, we duimen mee.

linda succes voor straks. vind het ook zo spannend voor je. maar ben ook bang dat als je pas net zwanger ben dat ze dan nog niks zien. vooral niet als je net 2 wk ben ofzo. hoop niet op een teleurstelling.

nou wat een vies weer. wilde even wandelen naar de winkels, maarre...... ff kijken op buienradar of er een beter weer onderweg is.
slapen vanmorgen werd niks. een uurtje heb ik kunnen pakken... tot 9 uur lopen kloten. toen sliep ze tot 10 uur. poepbroek.   bleg ben dus nog steeds moe. ...zou nu kunnen slapen, want nu slaapt ze, maar goed ben net aangekleed en opgemaakt, tuurlijk gaat zij dan slapen....zucht.. morgen weer een poging...

Ola, ik heb de boodschappen weer binnen, de hnd is uitgeweest, de wasmachine draait, de aardappels staan klaar voor vanaaf, wc en douche gedaan en nu ........heerlijk niks doen haha. Ga zo ff onder de zonnebank............

Linnie, wat duurt wachten dan lang he ! Wel fijn dat je straks kan komen lieverd. Deze onzekerheid sloopt je ook, succes straks, denk aan je !

Rimke, ooohhhhhhhhhh hoe zou het zijn ?

Bieb, toch maar ff naar de ha morgenochtend ! Haha jij zit maar naar je doos te gluren......nee gekheid hoor. Je hebt het net over die soortm spierpijn in je buik. Dat had ik afgelopen maand ook. Spannend dus......ik had tenslotte wel een positieve test, ook al is het niks geworden. Ik kreeg dat ongeveer een week voor mn nod.......mn duimen draaien

Sterretje, zat ik dus toch aardig in de buurt. Ik dacht dat je vandaag weer moest maar, morgen dus. Zie je er erg tegenop? Kleine dus al tandjes en jij brak...ga zo nog ff lekker liggen dan !

Buuf, de ikea overleefd en lampjes gevonden, das mooi ! Hbe je de ha nog gebeld ?

Liefs happy

he happy,

zo je boodschappen weer binnen. lekker hoor. en de hond ook al geplast hahah., die van mij moet nog wachten tot een uur of 3 erg he, ga zo eerst toch ff naar winkels . me moeder moet een nieuwe broek voor woensdag, een bruiloft. is hier maar   paar honderd meter verderop. Volgens buienradar is dit de laatste bui.....
mijn man en ik hebben woensdag ook die bruiloft.althans een receptie...duurt maar een paar uur en daarnaa gaan ze met de genodigde eten. me ouders dus ook. Wie geeft er nu een receptie van 17.00 tot 19.00 beetje rot tijd. me man moet er een uur eerder voor thuis komen. en lois gaat even naar schoonzus.....vind ik nog enger dan me ouders, terwijl zij 2 jongens heeft van 6 en 4. Je zou toch zeggen dat die er verstand van heeft..

me moeder komt eraan. ik ga...

xx bambi

Hey bambi, lekker ff winkelen met je moeder dus, gezellie hoor ! Wel logisch toch dat je het moeilijk vind om lois naar je schoonzus te brengen...toch de eerste keer ! Waarschijnlijk als ze er eenmaal een keertje geweest is en alles is goed gegaan zal je er een volgende keer wat makkelijker over denken !

Hier toch nog druk bezig geweest, heb alle deuren gedaan pffffff. ga nu ech onder de zonnebank. Morgen komt de kapster en gaat mn haar weer wat donkerder. Ben in de zomer altijd blond maar zo naar de herfst toe wil ik dan weer iets donkerder en in de winter donker haha........ga ook wat aan de voorkant veranderen want, die lange slierten komen mn oren uit, dat hangt maar en irriteert me.....

Linnie, hoe is het lieverd ?

Knuf happy

Bambi; misschien kan je toch beter in Limburg komen winkelen want hier schijnt de zon volop.
Misschien kon de receptie alleen om die tijd ingepland worden ivm feest ofzo? Ach , ik heb er nu zoveel verstand van haha. Wij hebben geen receptie gegeven, die paar man die dan mogen komen

Happy; oh, ik hoop het zo dat het deze x raak is! Dus jij had ook soort van spierpijn. Voelt net iets anders, maar dat is de beste omschrijving. Nou, ik wacht echt dag van NOD af hoor, niks meer testen van te voren. Na jouw slechte nieuws doe ik dat echt nooit meer. Althans, heb dat een paar x gedaan, maar ben niet meer zo ongeduldig als in het begin. Gister lag ik in bed en toen voelde ik echt pijn in tepels. maar misschien wilde ik dat wel gewoon denken, weet het af en toe ook niet meer hoor. Weet je wat de beste remedie is.....afwachten hihi

Pff ben alleen vandaag aan telefoon, en die gaat echt vaak. kan nu ook niets eens met pauze, maar internetten beschouw ik dan maar als pauze haha

Al lekker onder zonnebank geweest? Ik ga maar weer t weekend denk ik.

Ik ben vorige week pas naar kapper geweest, maar heb er nu al genoeg van. Model zit gewoon zo raar, de ene dag leuk en dan weer niet. Ach, ik gooi maar een staartje erin.

Hebben jullie die actie bij Scapino gezien. Voor elk ingeleverd paar schoenen krijg je cheque van 10,-. Dit ivm samenwerking KIKA fonds. Heb nog zoveel schoenen die ik kan inleveren haha, ga dat vrijdag maar eens doen

Terug
Bovenaan