Klusbabes 31!

Hey meiden, ik heb de Ikea overleefd hoor en we zijn geslaagd voor lampen oo, echt hele gave.
Gelijk gaten geboord en opgehangen, helemaal super leuk!

Me ongie lijkt niet echt door te breken, meer bruin dan rood zeg maar.
Zit wel rood bij maar niet zo veel als anders.
Zal morgen wel komen denk ik.

Ik ga in ieder geval morgen ochtend gelijk de ha bellen, hopen dat we daar deze week nog terecht kunnen en een verwijzing krijgen voor de gyn.
Ben wel blij dat we de knoop hebben doorgehakt, toch een soort van opluchting....

Nou meiden slaap lekker en Rimke, ik lees morgen wel hoe je meisje heet

Liefs Phoebe

En ik heb een Blog aan gemaakt waarbij iederen aan kan geven of ze wel of niet mee gaan en  wel of geen vervoer hebben.

Ik ben ook wel voor een high tea ofzo, kunnen we gewoon lekker zitten en kletsen hahaha

Ik ga me bedje opzoeken, slaap lekker allemaal.

Liefs Phoebe

goedemorgen meiden,

hihih phoebe nu moet iedereen 2x reageren. Als iedereen terugmailt, dan weten we hopenlijk genoeg, jij heb ook een mail ontvangen hahahah

mamoetje, drukke bedoeling bij jou. Ik heb ook een spastische darm, weet presies wat je voelt. gisterenaaf was dus zon moment dat ik naar het toilet moet na enkele dagen niet te kunnen, dan kan ik dus meerdere keren en echt krampen, voel me daarna echt ziek. en ervoor ben ik ook niet te genieten. had gehoopt dat het door de zw.schap minder zou worden, ik kon toen aan het eind elke daq  naar toilet. maar hellaas, na zw.schap dus hetzelfde.

vandaar dat ik nu gesloopt ben, kwam evenkijken of rimke al nieuws had, maar die is vast aan het genieten van der meisje, anders bijna op het punt van.
ik ga zo terug me bed in, als lois ook wil.

xx bambi

OOoooohhhhhhhh, ik ben zooooooo benieuwd naar rimke. Ik hoop dat ze nu lekker met haar meisje in dr armen zit ! Bambi, ik heb je een mail terug gestuurd meis ! Goed dat je het ff aan het promoten bent. Denk idd dat declub de hier nog actief klets wel meegaat......ik heb er echt zin in joh ! Na zo n lange tijd kletsen......Mamoetje, bij jou gaat het ook allemaal lekekr he meisje. Miste je idd al ! Wat een gedoe ook met je darmen joh, sterkte ermee ! Linnie, hoe gaat het lieverd ? Ben benieuwd wat ze zegggen als je gaat bellen ! Sterretje, meisje, volgens mij was je verlof nu toch voorbij, of zit ik nu een week verkeerd? Volgens mij was het nu dus kan ik maar 1 ding zeggen, werkse ! Zal best ff moeilijk zijn he......meiden tot latersssss

Liefs happy

O ja meiden, heeft iemand van jullie ervaring met de hoofdkussens van tempur ? Wil er al heel lang 1 kopen, schijnt ook goed te zijn voor mensen met migraine, komt bij de nasa vandaan he ! ZIjn wel erg duur hoor, 139 euries. Dat geeft niet al het helpt..........

Liefs happy

Lieve meiden,

Zit naar aanleiding van ons uitje terug te denken aan hoe het allemaal begonnen is en wat we allemaal hebben meegemaakt en allemachtig wat is dat veel. Geluk, verdriet, maar zeker ook een hoop lol. Als ik me bendenk hoe ik de afgelopen maaden ervaren heb kan ik niet anders zeggen dan dat jullie van goud zijn. Zeker in de moeilijke tijdn die ik heb gehad was jullie steun helemaal geweldig en keer op keer hielpen jullie me verder. Zoals ik alles met jullie kan bespreken, vind ik super ! Ik hoop met heel mn hart dat alle nmiet zwangere babes nu ook snel zwanger zullen raken en dat we ons volgende uitje kunnen organiseren met allemaal een babes-baby ! Meiden, het is een heel verhaal geworden, zomaar uit het niets..........ach we weten allemaal zo goed hoe of wat de ander voelt omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten of zaten. Het is toch maar mooi dat er al een aantal mooie, gezonde babes-baby s zijn geboren....een aantal zwanger is en   de niet zwangere onwijs veel steun aan de rest hebben. Meiden , had het ook heel kort kunnen zeggen.....BEDANKT !!!!!!!!

Dikke kus happy

ha happy,

zomaar uit het niets maar alles staat erin en alles klopt, we hebben echt veel mee gemaakt. moet je na gaan hoe lang we elkaar nu al kennen dat is toch bizar.
maar meisje ik hoop ook dat we snel een keer kunnen afspreken met al onze klusbabes babys.

liefs anoeska

Terug
Bovenaan