Goedemorgen!
Sterretje: kan me voorstellen dat je weer vreselijk moet wennen en kapot bent......neem maar lekker je rust in de avonden en het weekend!
Jacq: vertel lieverd! Heb je wat moois gevonden??? En hoe voel je je verder?? Kom je wat bij zo in het weekend? Op tijd aan de rem trekken hoor.......
Lin: lieverd, hoe doe je het............ik vind het bewonderenswaardig hoe sterk je overkomt, maar loop jezelf niet voorbij he meis, daar heeft niemand wat aan..............huil je suf als je wilt, en zo niet is het ook goed.............dikke knuffel voor jou!
Anoeska: meid, nog van harte hoor! Hoop dat je heeeeeeel veel kadootjes hebt gekregen en dat het gezellig was!
Happy: katertje?? Hoe was het?? Hoe voel je je verder??
Bambi: wat een gezeik zeg, met die banen.........pffffffff. En als je eigenlijk al niet zo graag wil is dit het laatste waar je op zit te wachten, al dat geshit. Je wil gewoon voor je kindje zorgen...........kunnen ze daar niet een salaris op gaan zetten??
Bieb: hoe is het met die infectie? Begint de zalf wat te werken?? Waardeloos hoor......
Ehm..............
Nou, hier alles goed hoor. Maudy krijgt last van haar darmen, krampen. Dus we zijn s avonds vooral heel druk met een hysterisch meisje.........duurt dan een uur of 2-3 en dan gaat het weer. Zielig hoor. Zijn begonnen met cinababy en dat lijkt wat te helpen.
Overdag is ze vreselijk zoet, en ligt eigenlijk alleen maar heerlijk te maffen. Vol overgave met haar armpjes omhoog..........
Fons heeft vandaag een uitslaapdag van me gekregen dus die ligt nog heerlijk te pitten, wat heeft die lieverd het druk gehad................en wat heeft hij me geholpen tijdens de bevalling. Had het niet zonder hem kunnen doen.................wat ik ook beweerde een tijd geleden, ik had er niet aan moeten denken, nu terugkijkend........
Hou zielsveel van hem, dus al zijn streken kan ik voorlopig weer even hebben, whahahaha!
Ga mijn meisje zo in bad gooien!
Fijne dag allemaal!