Hey meiden,
Vriendje ligt nog op bed (het was half 5 vanacht voordat we erin lagen) dus ik heb eindelijk tijd om op jullie te reageren.
Gaan we...
Rimke, je geniet echt van die kleine he.... ik lees het zo uit je berichtje. En terecht ook hoor, je heb er lang genoeg opmoeten wachten.
Hoe is het mama zijn bevallen de eerste week, "loopt" het allemaal een beetje?
En hoe is het verder met jou, ik las op je site dat het niet echt makkelijk is gegaan?
Jacqy, super leuk dat je de trouwjurk van je dromen heb gevonden.... ik wil ook trouwen!!!! hahaha
Ik ben bang dat dat nog wel even gaat duren, ik heb altijd tegen me vriendje gezegd dat ik het niet ga vragen, dat hij dat moet doen (misschien ouderwets, maar ik vind dat wel romantisch....) en hij zou het helemaal geweldig vinden als ons eigen kindje bruidsmeisje/jongetje kan zijn, dus dan duurt het nog wel even....
Geeft ook niet, zijn gedachte vind ik ook wel leuk.
Linda, zoww, dat had ook anders af kunnen lopn met die electrische deken....stond hij aan vanacht? Ik heb er ook 1, mar die staat s'nachts altijd uit, ik gebruik hem alleen om me bed voor te verwarmen zeg maar en als ik dan ga slapen zet ik heb uit.
Sterretje, gaat altijd heel snel he dat je weer in het werkritme zit, net of je nooit weg bent geweest.... dat heb ik ook altijd na een vakantie.
Dat is natuurlijk maar 3 weken en je verlof duurt wel langer, maar volgens als er een week of 2 voorbij is lijkt het al of je nooit weg bent geweest.
Heb je tot mei ouderschapsverlof?
Bieb, even over je stomme/vieze vraag.... ik heb dat ook.... als je je tampon eruit haal en alleen maandverband gebruikt lijkt het net of je ongie "over" is, tot je een paar uur verder ben, dat komt het er weer uit zeg maar.....
Anoeska... beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag meid, ik hoop dat je een leuke dag heb gehad.
Heb je leuke kadootjes gehad?
Buuf, leuke dag gehad gisteren? Volgens mij wel, anders was je nietzo laat thuis hahaha, hoest met Sher, heeft ze al ander werk?
April, gaat het goed met die kleine op het kdv? lekker hoor dat hij pas om 8 uur wakker wordt, ik hoop voor je dat hij dat niet verleerd en in het weekend gewoon uit blijft slapen!
Nou, volgens mij heb ik idereen wel gehad......toch?????
Morgen de uitslag van de zaadjes van me vriendje, ik ben benieud wat er daarna gaat gebeuren, ik vind het wel spannend hoor allemaal......
Nou vandaag niet zo veel in de planning, gewoon lui zijn denk ik.
Ik moet alleen de was ff doen, maar gelukkig hebben ze daar tegenwoordig machines voor uitgevonden die het meeste werk voor je doe hahahaha
Liefs Phoebe