Klusbabes 31!

Hoi meisjes,

Ben wakker maar, daar is ook alles meegezegt hoor !! Was om vijf uur thuis en ga mn nu mn mandje weer in.....net ff 1 glaasje teveel op geloof ik hihi. Tot laters  , fijne dag allemaal....

kusssss happy

Hey meiden,

Vriendje ligt nog op bed (het was half 5 vanacht voordat we erin lagen) dus ik heb eindelijk tijd om op jullie te reageren.

Gaan we...

Rimke, je geniet echt van die kleine he.... ik lees het zo uit je berichtje. En terecht ook hoor, je heb er lang genoeg opmoeten wachten.
Hoe is het mama zijn bevallen de eerste week, "loopt" het allemaal een beetje?
En hoe is het verder met jou, ik las op je site dat het niet echt makkelijk is gegaan?

Jacqy, super leuk dat je de trouwjurk van je dromen heb gevonden.... ik wil ook trouwen!!!! hahaha
Ik ben bang dat dat nog wel even gaat duren, ik heb altijd tegen me vriendje gezegd dat ik het niet ga vragen, dat hij dat moet doen (misschien ouderwets, maar ik vind dat wel romantisch....) en hij zou het helemaal geweldig vinden als ons eigen kindje bruidsmeisje/jongetje kan zijn, dus dan duurt het nog wel even....
Geeft ook niet, zijn gedachte vind ik ook wel leuk.

Linda, zoww, dat had ook anders af kunnen lopn met die electrische deken....stond hij aan vanacht? Ik heb er ook 1, mar die staat s'nachts altijd uit, ik gebruik hem alleen om me bed voor te verwarmen zeg maar en als ik dan ga slapen zet ik heb uit.

Sterretje, gaat altijd heel snel he dat je weer in het werkritme zit, net of je nooit weg bent geweest.... dat heb ik ook altijd na een vakantie.
Dat is natuurlijk   maar 3 weken en je verlof duurt wel langer, maar volgens als er een week of 2 voorbij is lijkt het al of je nooit weg bent geweest.
Heb je tot mei ouderschapsverlof?

Bieb, even over je stomme/vieze vraag.... ik heb dat ook.... als je je tampon eruit haal en alleen maandverband gebruikt lijkt het net of je ongie "over" is, tot je een paar uur verder ben, dat komt het er weer uit zeg maar.....

Anoeska... beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag meid, ik hoop dat je een leuke dag heb gehad.
Heb je leuke kadootjes gehad?

Buuf, leuke dag gehad gisteren? Volgens mij wel, anders was je nietzo laat thuis hahaha, hoest met Sher, heeft ze al ander werk?

April, gaat het goed met die kleine op het kdv? lekker hoor dat hij pas om 8 uur wakker wordt, ik hoop voor je dat hij dat niet verleerd en in het weekend gewoon uit blijft slapen!

Nou, volgens mij heb ik idereen wel gehad......toch?????

Morgen de uitslag van de zaadjes van me vriendje, ik ben benieud wat er daarna gaat gebeuren, ik vind het wel spannend hoor allemaal......

Nou vandaag niet zo veel in de planning, gewoon lui zijn denk ik.
Ik moet alleen de was ff doen, maar gelukkig hebben ze daar tegenwoordig machines voor uitgevonden die het meeste werk voor je doe hahahaha

Liefs Phoebe

hey meiden

phoebe; morgen de uitslag van je man zijn zaadje, spannend hoor meid, en jullie lagen er laat in vannacht zeg haha, en vandaag een lekker niks dagje heerlijk

rimke; wat fijn dathet goed gaat meid, en maudy heeft een beetje last van krampjes, dat is wel zielig, en hope;ijk werkt cinababy, ik had ook gehoord dat je haar op haar buik op je arm kan leggen dat schijnt ook wat te verlichten of haar buikje masseren, ik denk ook alleen maar mee, en wat lief dat fons vandaag mocht uitslapen, en wat hebben jullie een mooie site ik kijk er elke dag wel even op

sterretje; zometeen 4 dagen werken pfff ik vind dat persoonlijk wel erg veel en vandaag lekker naar de kinderboerderij altijd fijn en het is mooi weertje dus beter kan niet

happy; ook al laat in je bed en een glaasje teveel gehad hahahaha blijf maar lekker in je bedje vandaag haha

jacqy: o o o je droomjurk gevonden, wat fijn, maar ga je nu evengoed nog verder kijken of je wat anders ziet? of hou je het op deze? en ik ben blij dat het weer ietsjes beter met je gaat meid

ik bloed als een rund, volgens mij laat mijn baarmoederslijmvlies nu los ofzo want sinds vanmorgen stroomt het eruit, ach grote schoonmaak moet ik maar denken
Meiden ik ben gelijk weer weg want zometeen gaan we op visite en ik ben er vanavond nog eventjes

xxx linda

Phoebe, spannend hoor morgen de uitslag. En snap dat je het spannend vind wat er daarna gaat gebeuren!
En vandaag dus lekker nixen. Heerlijk he die machines die de was voor je doen! haha

Happy, 1 glaasje teveel! hahahahaha

Linnie, wat een verhaal trouwens van vannacht! Maargoed dat je er van wakker werd! En je loopt dus leeg. Grote schoonmaak inderdaad...
Ik denk dat ik niet verder ga kijken. Ben gewoon helemaal verkocht! Gek he! Voelt zo goed die jurk! haha

Ga weer even een wasje aanzetten!

x Jacqy

Jacqy; wat goed dat je al je droomjurk hebt gevonden! Als je het echt zeker weet, dan zou ik ook niet verder kijken. Deden ze niet moeilijk over een evt. zwangerschap. En hoeveel jurken heb je gepast? Kan en wil je ook vertellen hoe de jurk er uit ziet?

Linda; nou, daar was je maar op tijd bij zeg met die elektrische deken.
Enne je bloedt nou erg veel, wie weet het laatste restje. Bij mijn mk had ik ook elke keer dat ik dacht dat het over was, en dan kwam er weer een zootje uit, heeft toen bijna een maand geduurd. Klotezooi
En mijn mannetje was gister zelfs 13.45 uur thuis!!! Alleen half uur later moest hij weer heen, maar gelukkig snel weer terug

Happy; katertje?? Haha

Sterretje; kan me voorstellen dat je moe bent hoor, is toch weer een omschakeling, en werken en moeder zijn en het huishouden. Straks komt je ritme vast wel weer. En de was kan je ook dagje later opvouwen. Kolf je op het werk? Bij mijn vorige baan deed een collega dat ook, maar ze voelde zich niet zo prettig erbij. Had t idee dat iedereen zo maar binnen zou lopen (wat niet gebeurde hoor). Toen is ze er op t werk mee gestopt. Was voor haar ook fijner, en minder stressvol.

Rimke; Maudy last van haar darmen…zielig voor zo een kleintje. Wat is cinababy eigenlijk? Soort homeopathisch middel ofzo?

Phoebe’: spannend morgen uitslag van de zaadjes! Hopen goed nieuws
En jij gaat vast ook nog wel trouwen, maar dan met je eigen kindje als bruidsmeisje/jonker, leuk hoor haha

ANouska; hoe was je verjaardag en hoe is het natuurlijk met je NOD?????

Vandaag heerlijk weer. Lekker 2 wasjes buiten hangen. (lijkt wel de grote wasdag hihi) Vanmorgen met vriendin gerend en daarna de tuin gedaan. Net pas gedoucht, lekker luieren haha. Vriend oh sorry man (nog steeds wennen hoor) gelukkig op tijd thuis van werk, maar ligt nu te snurken. Heb wel zin om te sexen maar helaas, nog ongi hihi. En geen schipper vaart door mijn rode zee haha

Bieb, haha zin in sex maar geen schipper vaart door jouw rode zee! haha nou ook niet door de mijne hoor!
Mijn jurk, tja die is gewoon prachtig! Hoeveel winkels ben jij afgegaan?
De jurk zit tegen wit aan, heeft een sleep van ongeveer 1 meter denk ik. Ik zal eens kijken of ik ergens een beveiligde site kan vinden waar ik een foto op kan plaatsen, zonder dat tom het op de een of andere manier kan achterhalen....
De jurk zit is strepless, zit strak om mijn middel (word er onwijs slank in!!! jippie!!) en net boven mijn heupen word ie wijd.
Een vrij effe jurk, met heel subtiel wat klaaltjes... erg mooi!
Ze deden totaal niet moeilijk over eventuele zwangerschap!
stel dat ik zwanger ben, moet ik een week van te voren nog komen, dan maken ze alles definitief passend. En moet ook in februari komen om passend te maken.
Ze had heel veel voorbeelden van wat ze met jurken heeft gedaan van dames die opeens zwanger waren... erg mooi deed ze dat! Zag je niets van!
haha heel jurken verhaal geworden!

Phoebe, wel een super mooi idee dat je dan trouwt en je eingen kindje is bruidsmeisje/jongen! Jouw tijd komt wel hoor!

x Jacqy

hey meiden, ben ik weer even.
Bieb, wat die tampon betreft kan het goed zijn dat hij het van binnen even goed 'leeggezogen' heeft. Voordat het je maandverbandje weer bereikt heeft moet het een langere weg afleggen.
Jacqy, wat leuk. Op trouwjurkenjacht geweest! Wat fijn dat je een mooie jurk hebt gevonden. Zoals je hem beschrijft ziet de jurk er erg mooi uit.
Ik heb trouwens gewoon een vast contract. Maar iedereen die geen vast contract heeft ligt er al lang uit. Dus in dit geval wil dat niks zeggen. Met reorganisatie mogen ze gewoon iedereen eruit zetten.
Sterretje, wat slechtere nachten. Hmm.. das niet heel fijn. Maar het is voor jullie beide gewoon wennen, zo'n nieuw ritme. En dan ook nog eens tandjes... Succes ermee en hopen dat het snel weer goed gaat met slapen.
Rimke, wat lief dat je je mannetje laat uitslapen. Maar wordt het niet eens tijd dat jij flink kan bijslapen. Of lukt dat nu wel?
Linda, wat lekker, een hele wintervoorraad kleren voor Joey gehaald. Alleen jammer dat er niks voor jezelf bij zat.

Mijn moeder komt morgen hier poetsen (ja, ik ben al drie weken vrij, maar heb nog niks gepoetst ) Heb al hoesjes voor dekentjes gemaakt en al kamers wat opgeruimd, geverfd  en een kastje vermaakt, maar poetsen vond ik niet zo'n hoge prioriteit hebben. Maar morgen gaan we het even een grote beurt geven en dan mag de kleine daarna wel komen . Slaap de laatste tijd niet echt ideaal, lang niet zo slecht als Rimke, dus mag absoluut niet mopperen, maar ben elke nacht bang dat de vliezen breken of dat de weeen beginnen. Het is ook wat, al dat afwachten.

He lin,
Wat lekker dat je moeder komt poetsen! Ik hou van zulke moeders! haha
Vervelend lijkt het me om te moeten wachten tot het hele circus begint! Snap dat je daardoor wat slechter slaapt!
Wanneer heb je ook al weer precies uitgerekend?
Lijkt me erg onzeker, dat ze zoveel personeel er uit moeten gooien! Hoop voor je dat jij er niet bij zit. Heb je het daar wel naar je zin?

x Jacqy

Terug
Bovenaan