Klusbabes 31!

@happy: en hoe was het gisteren, gezellig? Moet wel, anders was je niet zo laat thuis.
@phoebe: Alvast succes voor morgen. En idd lief dat je man wil wachten tot jullie kindje later bruidsjongen of bruidsmeisje kan zijn.
Mijn ouderschapsverlof is 1 dag per week en duurt idd t/m mei.
@linda: Grote schoonmaak, maar goed dat het uit zichzelf gaat, zodat je niet gecurreteerd hoeft te worden.
Ik moet straks 4 dagen werken, maar het zijn geen 4 hele dagen. Het zijn zeg maar, 3 volle dagen verspreid over 4 dagen. Zo hoeft de kleine niet van die hele lange dagen op de opvang te zitten.

Het was mooi weer en de kleine was voor de afwisseling eens wakker toen we bij de kinderboerderij waren. Ze vond de mensen die er liepen echter interessanter dan de dieren, hahaha.

hahaha bieb, die uitdrukking ken ik nog niet. hahaha, schipper door de rode zee.
En je had wasdag. Ik ook. Het hele weekend zijn we hier druk bezig geweest en nu zit de laatste was er in.
Ik kolf niet op het werk. Ik heb de luxe dat ik de kleine kan voeden, omdat de opvang in hetzelfde gebouw zit. Echter zit ik ook niet rustig. Dit komt meer doordat ik nooit weet wanneer de opvang belt. Dat werkt dus niet echt soepel.
@anous: En, en, en???? Ik hoop het zo voor je, wordt wel weer eens tijd dat er weer een klusbabe zwanger wordt.
@jacqy: Wat de jurk betreft ben ik bij de 2e zaak ook geslaagd. Toch bleef ik wel rond kijken. Gelukkig heb ik geen mooiere jurk gevonden. Ik ben trouwens ook heel benieuwd hoe hij eruit ziet. Heb je een foto genomen?

@bieb: ik heb het niet, maar ik dacht hetzelfde als linda2, wat betreft je vieze verhaal.
@linda2: Zolang je nog zwanger bent mogen ze je niet ontslaan. En daarna heb je sowieso recht op je zwangerschapsverlof. Had jij trouwens ouderschapsverlof gevraagd?
En het nadert steeds meer, spannend hè. Maar ik zou me niet druk maken om die weeen of brekende vliezen. Kan net zo goed nog weken duren. Neem je tijd om dingen te doen die je graag doet en waar je dadelijk misschien niet meer zoveel tijd voor hebt.

Zo, ik ga denk ik zo maar eens kolven. Ik sta op knappen en de kleine slaapt nog.

he meiden,

sterretje, wat vervelend dat het ritme van je meisje zo veranderd. pakt ze goed een flesje ? anders kan je miss. je gekolvde melk op het kdv geven, dan zit je niet zo gespannen te werken. lijkt me best moeilijk om zo je bv vol te houden.
wat ik bedoelde met dat doorslapen, komt op het zelfde neer. jij zegt dat de bv eind van de dag minder bevat, en de fv is altijd hetzelfde, waardoor fleskindjes eerder verzadigd zijn. Dat jou meisje groeit als kool, heef daar niks mee te maken hahah. 7 kilo al. nou nou.

rimke, ach heeft je meisje zulke krampjes, arme meid. Wel fijn dat jullie zo aan het genieten zijn. Lekker mee door gaan. Kijk elke dag ff op je site. En ach dat werk. ik solliciteer en dan zien we wel.

linda1 dat was schrikken met je deken, heel de boel had zo kunnen affikken.
en je loopt nu leeg. nou denk dat je lichaam de boel gaat schonen. joey een nieuwe gardarobe en voorjezelf niks, das fraai

linda2 oooh lekker dat je moeder komt helpen poetsen, mijn moeder doet dat niet hoor, maar ik ben zelf al wat netter ingesteld als haar hahaha. en je ligt niet lekker meer te slapen, ken je gevoel, geloof dat iedere zwangere daar last van heb aan het eind. nog even meid. En hoop dat je baan mag houden hoor.

anoeska nog gefeliciteerd. hoest met je NOD ? we zijn benieuwd

happy wel gezellig geweest zo te lezen, of beter gezecht wat we niet lezen hahaha. glaasje teveel. lekker toch...

bieb, heb dat ook met die tampon en maandverband, althans vroeger hahah zit nog steeds te wachten op die stomme ongie.
en nu je niet kan sexen wil je sexen , dat gevoel ken ik ook, ben daarom erg blij nu hihihih

jacqy fijn dat je weer iets beter voelt. ooooh je jurk gevonden en hij klinkt geweldig... kan je hem op de klusbabe hyves plaatsen, die kan hij niet zien toch ? hahaha

ehm geloof dat ik alles heb gehad nu. Ga zo robinson kijken en lois ligt net op bed. lekker een avondje op de bank met me mannetje.
gisteren lekker uitgeslapen. althans ik pak in het weekend de 1e voeding om half 7 ongv. en laat me man slapen, als hij uit bed komt rond 8 uur, ga ik weer slapen en lois meestal ook en dan doet hij de fles van half 11 en kan ik zo lang als ik wil liggen hhihihihi.
toen naar de verjaardag van me schoonmoeder en zijn lopend gegaan, best een aardig stuk, maar dan hadden we geen gedoe met de hond en kinderwagen in de auto, want we aten daar. onderweg langs de winkels ff 2 heel leuke setjes gekocht in 62, want ze had alleen maar korte mouwen kleren en geen broeken. heb heel veel 68 gehad in de kraamtijd, en wat ik 62 heb is zomer hahaha. nu een paar leuke kleren en lange mouwe rompers zodat ze de korte zomer kleren wel aan kan , snappen jullie het nog hahah. Op verjaardag erg leuk en gezellig geweest en opa voor het eerst de fles geveven. lois heeft zich weer keurig gedragen en eet, speelt, slaapt hahaah.

vandaag schoongemaakt en net als de rest van de meiden wasdag gehouden. net alles staan strijken en vouwen en nu nog ff me laatste wasje ophangen.

ga er weer vandoor. morgen ben ik er weer. hou ik rustige dag. moet dan wel ff de sollicitaties de deur uit doen. van het weekend geen zin in gehad.

xx bambi

ha meiden,

ben ik ff snel want heb net zoals happy gister niet 1 glaasje teveel op maar heel veel teveel. haha
dus zoals jullie al in de gaten hebben ik was vrijdag al ongesteld geworden, dus bieb ben gewoon solidair aan jou. haha
heb een super gezellige avond gehad kon mijn eigen verjaardag niet vieren want vrienden gaven feest maar toen ik daar aan kwam hadden ze van die party poppers en van die spuitbussen met slierten eruit en die gingen allemaal over me heen voor me verjaardag.
ik vier samem met me man onze verjaardag op 4 okt. want mijn man word 5 okt 30 dus hebben we een feestje georganiseerd thuis   komen ongeveer 45 mensen.
heb gister ook gewoon gewerkt op me verjaardag maar was super leuk op de markt allemaal klanten die je feliciteren en had ook leuke cadeaus gehad de rest krijg ik pas 4 okt. maar heb van henri dan die otazu ketting en armband gehad, en voor de rest mooie grote plant met pot, strijkijzer, turquise potjes, een ring vol bling bling voor bij me ketting, parfum van armani code, chanel parfum, een tas uit bali vandaan van d&g van collega, een schoenenbon, armband, 2 paar oorbellen, 3 bossen bloemen, en alvast van me man rozen omdat we morgen een jaar getrouwd zijn. een pakket voor in bad, massageolie en doucheschuim, uh dat was het wel volgens mij dus ben al goed verwonnen, en heel veel belletjes en smsjes. altijd leuk.
maar omdat ik eigenlijk ook best brak ben kan ik niet lezen wat er allemaal gebeurd is dat is echt te vermoeiend haha,
morgen moet ik ook weer tennissen en s'avonds komen me schoonvader en moeder en me vader en moeder op de koffie ivm trouwen.

sorry hoop dat ik van de week meer tijd heb.
maar iedereen bedankt voor de felicitaties.

liefs anoeska

Anouska, jammer dat je ongesteld bent geworden, maar wel fijn dat je het gisteren zo naar je zin hebt gehad.
Bambi, wat lekker dat je gisteren naar je schoonouders hebt kunnen lopen en Lois zo lief was daar. En kleertjes gekocht. Tja, Lois moet het idd ook warm hebben.

Sterretje, dat ik niet ontslagen mag worden blijkt niet te gelden bij een reorganisatie. Dus heb nog steeds alle kans dat ik eruit moet, helaas. En Jacqy, ik had het zeker naar mijn zin daar. Maar het komt allemaal wel goed (hoop ik) en anders ga ik gewoon solliciteren. En eventueel blijf ik wat langer thuis en gaat mijn man wat langer doorwerken. Ik heb geen ouderschapsverlof aangevraagd sterretje. Mijn man blijft vanaf 1 oktober thuis en als ik dan ook nog eens thuis ga blijven dan gaan we het financieel niet echt trekken.
Jacqy, Ik ben  27 september uitgerekend, dus nog twee weken tot uitgerekende datum. En ik probeer overdag zoiezo zoveel mogelijk dingen te plannen en heel mijn dag vol te hebben, maar als ik 's nachts in mijn bed lig dan denk ik (ook al wil ik dat niet) toch aan dat mijn vliezen eventueel kunnen breken. Ik dacht zoiezo dat ik me ging vervelen in de weken dat ik verlof had, maar daar heb ik echt geen tijd voor. Drie weken verlof al en het lijkt alsof ik net alleen maar weekend heb gehad.

hey meiden

jacqy: als het je jurk is dan zou ik ook zeker niet verder gaan zoeken en zoals je hem onschrijft lijkt ie me helemaal super

bieb; haha zin in sexen maar kan helaas niet, nou bij mij wordt er ook niet geklust hoor asl ik ongi ben, bleh moet er niet aandenken

anoeska; zo meid je hebt wel mooie kadootjes gehad en je hebt het weer druk gehad en een paar glaasjes teveel gehad ahahahaah

happy; ben jijal bijgekomen van gisteren?

bambi: ach opa voor het eerst een flesje gegeven wat ontzettend leuk, en de verjaardag was gezellig, en zijn je sollicitaties de deur uit?

ik heb echt geluk gehad gisteravond, maar wle de hele nacht die lucht in de kamer gehad, net alsof een oortje van een pan in de brand staat zo'n lucht, dus ik heb de hele nacht op me andere zij gelegen zodat ik die lucht niet zo goed luchtte, ik zei net al tegen me man, maar dat is helemaal niet goed voor de gezondheid haha hij natuurlijk weer boos want hier heb je linda weer, maar het is gewoon verschroeid zeg maar, ik heb gelijk de bedden verschoond

op visite was wel gezellig, mooi huis is het geworden, wel kleiner dan toen ze hier in volendam woonde maar goed dat is een keuze die je maakt, Joey heeft vanmiddag weer niet geslapen dus die ligt nu al lekker vanaf half 8 op 1 oor hahahah
meiden fijne avond   , ik ga nog effe nieuwe hoeslakens bestellen , morgenochtend lees ik alles weer bij

xxx linda

Linda; wel lekker dat je moeder even komt schoonmaken, je moet om jezelf denken hoor en als jemoeder het nog kan waarom niet, en je slaapt ook niet zo goed meer, he dat is balen meid, en wat het breken van de vliezen betreft en de weeen maak je niet druk dat merk je echt wel meteen meid,

xxx linda

Terug
Bovenaan