he meiden,
sterretje, wat vervelend dat het ritme van je meisje zo veranderd. pakt ze goed een flesje ? anders kan je miss. je gekolvde melk op het kdv geven, dan zit je niet zo gespannen te werken. lijkt me best moeilijk om zo je bv vol te houden.
wat ik bedoelde met dat doorslapen, komt op het zelfde neer. jij zegt dat de bv eind van de dag minder bevat, en de fv is altijd hetzelfde, waardoor fleskindjes eerder verzadigd zijn. Dat jou meisje groeit als kool, heef daar niks mee te maken hahah. 7 kilo al. nou nou.
rimke, ach heeft je meisje zulke krampjes, arme meid. Wel fijn dat jullie zo aan het genieten zijn. Lekker mee door gaan. Kijk elke dag ff op je site. En ach dat werk. ik solliciteer en dan zien we wel.
linda1 dat was schrikken met je deken, heel de boel had zo kunnen affikken.
en je loopt nu leeg. nou denk dat je lichaam de boel gaat schonen. joey een nieuwe gardarobe en voorjezelf niks, das fraai
linda2 oooh lekker dat je moeder komt helpen poetsen, mijn moeder doet dat niet hoor, maar ik ben zelf al wat netter ingesteld als haar hahaha. en je ligt niet lekker meer te slapen, ken je gevoel, geloof dat iedere zwangere daar last van heb aan het eind. nog even meid. En hoop dat je baan mag houden hoor.
anoeska nog gefeliciteerd. hoest met je NOD ? we zijn benieuwd
happy wel gezellig geweest zo te lezen, of beter gezecht wat we niet lezen hahaha. glaasje teveel. lekker toch...
bieb, heb dat ook met die tampon en maandverband, althans vroeger hahah zit nog steeds te wachten op die stomme ongie.
en nu je niet kan sexen wil je sexen , dat gevoel ken ik ook, ben daarom erg blij nu hihihih
jacqy fijn dat je weer iets beter voelt. ooooh je jurk gevonden en hij klinkt geweldig... kan je hem op de klusbabe hyves plaatsen, die kan hij niet zien toch ? hahaha
ehm geloof dat ik alles heb gehad nu. Ga zo robinson kijken en lois ligt net op bed. lekker een avondje op de bank met me mannetje.
gisteren lekker uitgeslapen. althans ik pak in het weekend de 1e voeding om half 7 ongv. en laat me man slapen, als hij uit bed komt rond 8 uur, ga ik weer slapen en lois meestal ook en dan doet hij de fles van half 11 en kan ik zo lang als ik wil liggen hhihihihi.
toen naar de verjaardag van me schoonmoeder en zijn lopend gegaan, best een aardig stuk, maar dan hadden we geen gedoe met de hond en kinderwagen in de auto, want we aten daar. onderweg langs de winkels ff 2 heel leuke setjes gekocht in 62, want ze had alleen maar korte mouwen kleren en geen broeken. heb heel veel 68 gehad in de kraamtijd, en wat ik 62 heb is zomer hahaha. nu een paar leuke kleren en lange mouwe rompers zodat ze de korte zomer kleren wel aan kan , snappen jullie het nog hahah. Op verjaardag erg leuk en gezellig geweest en opa voor het eerst de fles geveven. lois heeft zich weer keurig gedragen en eet, speelt, slaapt hahaah.
vandaag schoongemaakt en net als de rest van de meiden wasdag gehouden. net alles staan strijken en vouwen en nu nog ff me laatste wasje ophangen.
ga er weer vandoor. morgen ben ik er weer. hou ik rustige dag. moet dan wel ff de sollicitaties de deur uit doen. van het weekend geen zin in gehad.
xx bambi