Klusbabes 31!

goeiemorgen meiden

phoebe: succes vandaag meid met de uitslag van de zaadjes, hoe laat krijgen jullie die?

wat een rust weer hier zeg hahah, ik heb de ha maar even gebeld voor dat bloed want ik wordt nu wel een beetje bang, het is niet zo dat het langs me benen loopt maar het is wel veel. ik wordt zometeen teruggebeld.
Ik heb heerlijk geslapen vannacht zeg,

xxxx linda

Goeiemorgen meisjes,

Zo, ik hoor ook weer bij de levenden hahaha. Allemachtig zeg, was kapot.....we stonden gewoon op een veld aan een meer dus ff zitten kon ook niet. Heb vanaf dat ik binnen kwam staan dansen totdat ik wegging dus kan best kloppen hoor haha. Gordon was echt helemaal geweldig zegm, heb me suf gelachen.....rene froger was er,jeroen van der boom, wolter kroes, belle perez.....enz. Meiden, ff over het uitje, er is heir vast wel iemand toch die weer een mooi lijstje kan maken waarop we dan allemaal 3 data s kunnne invullen...wil het met liefde   doen maar, dat gaat mniet goed komen hoor hihi. Heb al jullie verhalen wel gelezen maar, ga zo al weg dus ga het reageren vanaf nu weer bijhouden....zag wel dat anoes ongi is geworden, balen lieverd, stomme gependel ! Op zo n moment baal ik daar echt van zeg !!! Kop op he lieverd, wel erg gezellig gehad dus he zo te lezen...linnie, wat vervelend dat je zo bloed joh, gelijk heb je dat je ff hebt gebled en wat een mazzel met die deken zeg pfffff. Meiden, tot laterssss

Liefs happy

@linda2: wat k....t dat het niet geldt bij een reorganisatie. Bestaat anders de mogelijkheid dat je man nog iets extra bij zijn werkgever kan blijven? Ik bedoel, dit was niet te voorzien en ik neem aan dat zijn verstandhouding met zijn werkgever goed is?
En het verlof is idd zo om. Ik dacht ook dat ik me zou gaan vervelen, maar integendeel, hahaha.
@linda: als je het nog ruikt moet je een kaarsje laten branden op de kamer. Vraag me niet hoe het kan, maar vieze luchtjes verdwijnen. Wees echter wél voorzichtig als je dat doet!!!
@bambi: opa gaf lois de fles, lief. Onze kleine is nu behoorlijk eenkennig en wil niet bij iedereen op de arm. Ik snap wat je bedoelt met de kleding. Ik heb hier ook een heel lief hemdje gekregen, maar ik doe hem nu ook aan met een romper met lange mouwen. Waar heb jij die trouwens gekocht? Ik was laatst aan het zoeken bij de hema, maar daar hadden ze ze niet.
Wat t kolven betreft, dat kost me teveel tijd. Het voeden is in 10 minuten gedaan.
Trouwens, na 8 weken nog niet ongi? Lekker toch. Ik ben t ook nog steeds niet geweest. Ik mis het niet, hahaha.
@anouska: zo te horen heb je al lichtjes je verjaardag gevierd. Wat gezellig en wat heb je een boel gekregen. En vandaag een jaar getrouwd, gefeliciteerd.
@happy: de hele tijd gestaan en blijven danesn. Tjee, ik wordt al moe als ik eraan denk.

Zo, ik ga vandaag mijn spullen klaarleggen voor morgen en verder strijken, was vouwen en douchen. Als ik dit allemaal redt ben ik al heel trots op mezelf.

happy; zoef zoef was je er weer effe haha en je bent weer beter hahahaah, wel fijn dat het zo gezellig is geweest

phoebe; nogmaals succes vandaag

sterretje; de lucht is uit de kamer vandaan en bedankt voor de tip, en je hebt weer een boel te doen zo te lezen maar dat gaat jouw zeker weten allemaal lukken

zo ik heb alle was weer weggewast en de wc is weer schoon en alles gelapt dus ik vind het wel weer goed zo, ik heb me pa gevraagd of die effe voor mij naar de slager wil haha die komt toch zo hierheen en dan rijd ie langs de slager en dan heb ik er niet uit nodig hahaha
de doktersassistente heeft nog niet teruggebeld maar ik kijk het allemaal wel even aan nog, ik moet gewoon niet gelijk in paniek raken hahaha maar ik hou nou eenmaal niet van bloed

xxx linda

he meiden,

zo huisje is weer glad en de sollicitaties de deur uit, moet er nog 1 maar die doe ik vanaaf, want die moet uitgeprint worden en nu geen zin in. Lois ligt op der buik te sporten in de box, ff kijken hoelang ze het vol houd.

phoebe en wat is de uitslag ??

happy weer op aarde hahaha. zo te horen was het super gezellig. over die 3 datums. ik heb je gemaild daarover. en de andere meiden ook. als ik van ieder een mail terug krijg dan kan ik wel kijken welke dag de meeste meiden kunnen.

linda veel bloedverlies. de assistente al terug gebeld ?

sterretje, oke maar bedoel thuis kolven net wat je gistern ging doen en dat dan meegeven naar kdv, of kolf je te weinig daarvoor. Als een voeding met 10 minuten klaar is dan is het nog te doen, alleen jammer dat je natuurlijk niet weet wanneer je gebeld word.

ff lois omdraaien.

xx bambi

nou dat word niks meer, ga zo maar wandelen, ze blijkt janken

xx bambi

Linnie, Is er al terug gebeld ? .....

Sterretje, je mag toch wel trots op jezelf zijn hoor meis ! Je hebt een wereld prestatie geleverd...maar, snap je wel hoor....het is ff moeilijk om het goede ritme te vinden he

Bambi, heb je net vier data s terug gemaild hoor !

Ga verder hier, heb het weekend hier natuurlijk geen bal gedaan....bah heb helemaal geen zin...maar ach, het moet wel he hahaha

Kussssss

Terug
Bovenaan