Klusbabes 31!

@phoebe: ik voel echt de opluchting in je stukje tekst. Wat fijn dat je zo snel al terecht kunt.
@mammoet: wat het dieet betreft, denk ik dat het al een stukje beter gaat met je gewicht zodra je stopt met roken. Het roken ontneemt je namelijk de eetlust. Tenminste dat was bij mij zo. Maar je hebt het erover dat je het gewicht helemaal niet vast kunt houden, da's natuurlijk andere koek.
Fijn dat je schoonzus nu ook op de hoogte is. dan valt er meteen een last van je schouders.
@linda: tjee, met die uitslag loopt joey ook al lang rond. En die dermatoloog, laat me raden, die werkt in hetzelfde ziekenhuis als jouw gyn?? Welk ziekenhuis is dat? Dan weet ik in ieder geval dat ik daar niet heen moet.
@bambi: snik, wat zielig voor die kitten. Hoe lang nog voordat de andere kittens uit t nest mogen?
En idd voorzichtig met lois.
@linda2: die vermoeidheid hoort erbij in het laatste semester, dus neem het er nog even van zou ik zeggen.
@bieb: hahaha, wat een woordspeling van die vrouw. Wat zei je man ervan?
@happy: dat hoor je idd niet veel dat je man met je ex aan het werk gaat.

ik moet er even vandoor, de plicht roept.

@leontien76: dank je wel meid, daar had ik niet eens aan gedacht. Lief dat je reageert.
Ik ga in ieder geval de bond bellen en kijken wat zij erover zeggen. Maar de arbo-arts is geen gek idee.
groetjes,
                    sterretje

@bieb: klinkt niet echt lekker wat je zwager doet. Ik krijg er gewoon de kriebels van.
@linda: ze moeten je wel hebben zeg. Ik hoop dat het iets kleins is met de wasmachine.
Wat goed dat ze er zo vroeg bij zijn voor Joey, dat scheelt alweer.
@bambi: schei uit over die prijzen. Ik kan er donderdag aan geloven, dan gaan we ook weer foto's maken.
@rimke: idd een geeikel en hij heeft wel kinderen. komt denk ik ook meer doordat een paar collega's zijn aan t zeuren.
Wat leuk dat je weer even online bent. En hoe bevalt het moeder-zijn je? En heb je al een beetje bij kunnen slapen?

Zo, ik ben weer bij. Ben kapot. We gaan even de kleine douchen en dan kan ik mijn bed in. morgen alweer werken, blehhhhhh.
oh ja, april, je had je 1e werkdag vandaag, hoe was het?

sterretje wat een gedoe op je werk. zo kan je toch niet prettig werken. en nu snap ik waarom de vrouwen in nederland niet zo lang bv geven., je krijgt niet echt de kans...misschien dat een gesprek met arbo helpt,...als mij zoiets zou overkomen, dan heb ik het meteen gehad met al me collega's en zou als het niet verander lekker ander werk zoeken.....natuuurlijk is je kind het aller belangrijkste.

rimke , zielig he die jammer uurtjes. lois had vandaag ook zon dag.. weinig slapen en veel janken...komt omdat we vanmorgen niet terug naar bed zijn gegaan...gelijk verandering van haar rimte voor haar...ook sliep ze tot kwat over 7 ipv van half 7.
gelukkig had ze net al extreem honger en zit ze  nu weer goed.
Lois is nog steeds erg druk met armen en benen, dat doet elk kind wel....ben niet zon voorstander van al die poesppas...maar als jij denkt dat het wat is,,,lekker doen.

ga weer des.hw kijke
xx bambi

linda2, je huis is weer aan kant, laat de baby maar komen hahah. Joh dat je moe bent is heel normaal hoor, en als jij heel de dag wil slapen, moet je dat zeker doen...nu kan het nog.

echt lois is best een voorbeeld baby...ik hoor weleens verhalen van maanden gebroken nachten en cronische moeheid,,,,nou ben ik ook wel moe...maar niet elke dag hahah
en lois slaapt altijd door vanaf de 6 wk dus mij hoor je niet klagen. verder eet ze overdag om de 4 uur, ff spelen, lekker lachen en brabbelen en dan zie ik dat ze moe word, of ze gaat huilen, dan gaat ze op bed of in de wagen en hup slapen...soms huilt ze wel in bed...dan moet ze gewoon ff der ei kwijt...Maar het zal wel moeilijker worden als ik straks een baan heb ofzo, maar zoals het nu gaat...mag niet klagen.

nou vind iedereen zijn eigen baby heel mooi, maar ik denk dus dat lois erg mooi is...moddeltje in spee, ze is erg fotogeniek...wellicht een carriere voor haar...???

ben nu wel moe,maar lois moet pas om kwart voor 11 eten....nu gaan slapen heeft geen zin, dan zijn we nog moeier als we wachten.

xx bambi

He meiden,

Even kort, want zit weer in een flinke dip...

Phoebe, traage zaadjes... gelukkig nog wel goed genoeg om zwanger te worden. En al een afspraak bij de gyn

sterretje, wat achtelijk op je werk zeg! Je hebt er recht op hoor! Kom op voor je rechten!!

Rimke, leuke foto!

Linda, joey heeft dus een doorverwijzing. gelukkig gaan ze er naar kijken..

Sorry, ben de rest alweer kwijt.
Voel me vandaag weer heel kut. Moet morgenochtend weer naar die ene werkplek, en zie er als een berg tegenop! Mijn leidinggevende zag het vanmiddag al. En vroeg, jacq, moet ik me zorgen om je maken?? ik zei, dat weet ik niet! Nou zegt ie, ik spreek je morgen. Is ook wel weer nodig.
Heb zoveel onrust in mijn lichaam. Word er gek van. iemand hoeft maar boe te zeggen en ik zit te janken!
Sorry voor mijn ego bericht, maar zit gewoon een beetje met mezelf in de knoop...

Tot snel lieve meiden!

x Jacqy

goeiemorgen meiden

rimke; is maudy uiteindelijk wel lekker in slaap gevallen gisteravond? dat huilen is inderdaad verschrikkelijke n je wilt haar gaan inbakeren? ik geef je groot gelijk

jacqy: meisje toch zit je weer in een dip, goed dat je morgen weer even met je leidinggevende kan praten , maar er moet wel een opplossing komen voor die werkplek want dit gaat tenkoste van jouw en dat kan niet, sterkte meid

sterretje; je hebt gelijk dat je boos bent op je baas, het ergste is ze beloven van alles en asl het zover is dan krabbelen ze terug, ga inderdaad eens met de arboarts of de bond praten vragen wat die ervan zeggen en die dermatoloog werkt inderdaad in hetzelfde ziekenhuis hahaha erg he

ik ben het alweer kwijt sorry, ik heb zo'n slechte nacht gehad, steeds benauwd, ik denk dat ik verkouden ga worden, maar ik heb wel gisteren gewonnen met kaarten hahaha
JOey heeft vannacht voor het eerst zonder speen geslapen, en dat hij deed niet moeilijk toen tom hem op bed lag, ik had gezegd tegen joey dat hij geen speen meer in mocht want zonder speen gaat de auw bij zijn   mondje weg en hij was het er mee eens de lieverd hahaha, maar hij is nu wel al wakker want ik hoor geluid uit zijn bedje,a ch ik laat hem nog even lekker liggen hahaha
meiden ik ben er vanmiddag weer even fijne dag allemaal en tot straks

xxxx linda

Terug
Bovenaan