Klusbabes 31!

hey meiden

ik heb gelezen maar er is eigenlijk niet veel blijven hangen, ik heb nog weer eens koppijn, dat heb ik de laatste tijd wel vaker ook van die flikker dingentjes voor me ogen heel irritant maar goed,
pfff ik heb het druk gehad vandaag,

rimke; hoe gaat het met maudy haar krampjes? en je bent al lekker afgevallen zeg heerlijk dat scheelt weer, en hoe was de uitslag van de oortjes?

bambi: wat een mooie foto zeg van lois, en je wilt haar misschien opgeven voor model wel heel erg leuk, maar net wat je zegt het moet wel te combineren zijn met werk

anoeska; morgen een ballonvaart leuk zeg, zomaar? en je bent verkouden ik hoop dat je niet al te ziek wordt want dan gaat je ballonvaart niet door dat zou jammer zijn

happy: ook weer koppijn meid, je hebt het ook veel te druk

bieb; jeetje zeg wat een gedoe met je schoonmoeder, heeft ze dat wel vaker dan dat ze niet goed wordt?

jacqy: hoe gaat het nou ? en ga anders inderdaad de ziektewet in meid om weer even tot jezelf te komen, sterkte meid

nou de maker van de wasmachine is geweest vanmorgen enme pa belde want ik was aan het werk, en ik kreeg die monteur aan de lijn en die zei ik heb hem nu draaiende en hij doet het gewoon, ik zei dat kan niet , dus hij zei als je nou vanmiddag thuis komt moet je gewoon de was erin doen endankijken wat ie doet, dus ik vanmiddag de was erin gedaan en je raad het al weer de stroom ervanaf   en uit, maar ik moest weg dus ik dacht ik laat het maar even zo staan en me pa was hier, en ik kom weer terug zei   me pa dat de wasmachine gewoon weer ging draaien, dus ik daarna nog een keertje proberen en toen deed ie het gewoon wel, maar morgenochtend ga ik gewoon nog een keertje bellen want er zit wel ergens een storing want kloppen doet dit niet,
vanavond komt de kapster hier dus dan ben ik er niet

xx linda

Hey meiden,

Nou, ik heb vandaag noodgedwongen mijn ouders op de hoogte moeten brengen...
Volgens het ziekenhuis woon ik nog bij mijn ouders en de afspraak bevestiging van de gyn is dus naar het huis van me ouders gestuurd....
Me moeder heeft niet op de naam gelet die op de brief stond en heeft hem open gemaakt. Ze kon zich helemaal niet herinneren dat ze een afspaak had gemaakt bij de gym.... toen zag ze mijn naam staan dus ik kreeg gelijk een mailtje op me werk.
Ik me vriendje gebeld en gezegd dat ik niet wilde liegen tegen me ouders.
We zouden daar toch al gaan eten, dus ik zat nog niet op de bank en toen vroeg me moeder er gelijk al naar....
Ik vertellen.... me moeder huilen en ze was ook wel een beetje boos dat ik het niet eerder verteld had maar toen ik uitlegde waarom begreep ze dat wel en vind ze het idee dat ze (hoop ik) binnenkort oma wordt toch wel heel erg leuk.
Ik ben wel blij dat ze het nu weten, ben ik daar maar vanaf.
Mocht het toch niet zomaar lukken zeg maar dan weten ze al hoe of wat...

Nou ik ga lekker me bedje opzoeken ik ben echt super moe.
Komt ook door de zenuwen hoor, ik was best wel nerveus om het te vertellen...

Slaap lekker meiden, ik denk aan jullie.

Liefs Phoebe

hoi,

phoebe zo dat lucht vast op..je ouders zijn op de hoogte, echt nu kan je er over praten met je moeder mocht je daar behoefte aan hebben..natuurlijk is de manier waarop ff wat minder..slaap maar lekker...een beetje gespannen zal je best geweest zijn.

linda de haren weer geknipt. mooi zo

anoeska...balen van je verkoudheid..blijf morgen maar lekker binnen..en kleed je voor de ballonvaart warm aan met sjaal, want het word al zo koud en dan bovenin zo hoog hihih
veel plezier iig.

vanvond een half uur wezen fietsen met me moeder,,zere reet heb ik nu joh..heb nog wel zon gelzadel en een keigoede fiets...maar geen fietsbillen...hahah..moet nog even wennen. maar wel gezond voor me.
verder ben ik een beetje sago en heb ff een gesprek met me mannetje gehad wat me allemaal stoorde aan hem.
iriteer me aan het feit dat hij gewoon nog presies zo leeft als voor lois er was. op zijn kamertje achter zijn pc....en zijn shag is altijd belangrijker...word echt neidig van zijn rookgedrag....keer op keer zeg ik er wat van....baal als er geen verbetering in komt,,wat wel belloofd word. maar goed..hoop dat ie ziet dat we nu een gezin vormen en dat het niet meer is zoals het was....lijkt er wel eens op omdat lois zo makkelijke baby is.

ga me bedje in.trusten.

xx bambi

ohja en me ongie komt eraan. heb heel de dag al bruine afscheiding en vanavond rood. maar nog niet echt je van het hoor. twijfelde of ik nu met de pil moet starten omdat het nog niet op me verbandje zit, maar goed wel rood nu, dus doe maar gewoon me pilletje slikken. na 10 wk werkt me cyclusje weer. jeee.
ben er best blij mee, want zat er al weken op te wachten haha. is toch een bevestiging dat me lichaam weer werkt.

nou ga ik echt .
xx bambi

Hallo meiden,
sorry, maar weer even een ego-bericht. Ik snap nu hoe rot het was voor rimke om niet te kunnen slapen. Ik sliep sowieso al geen hele nachten (met geluk 5 uur achter elkaar en dan nog eens 3 uur.), maar sinds dat gedoe op mijn werk val ik niet meer als een blok in slaap, maar lig ik potjandorie ook nog te piekeren. Als het zo doorgaat kan ik me binnenkort ziekmelden, want zo kan ik niet werken.
Ik heb nog geen tijd gehad om te bellen. Ik ga zo even info opzoeken over de arbo-arts en dan hoop ik morgen te kunnen bellen. Ik hoop dat ik straks wél in slaap val, maar ja, zul je net zien dat ik vlak voor de volgende voeding in slaap val.

@phoebe: wat fijn dat je ouders het nu weten. Het is toch fijn om dat te kunnen delen, dus misschien een geluk bij een ongeluk dat die brief verkeerd is bezorgd.
@bambi: ik zag de foto, wat een mooie foto. geef de kleine een kus van me.

goeiemorgen meiden

phoebe; wel fijn dat je ouders het nu weten eigenlijk een beetje een geluk bij een ongeluk dat je ouders het nu weten, maar mocht je het nu een keertje even niet zien zitten kan je in ieder geval wel even je verhaal kwijt

bambi: mannen haha, nee voor mannen is het gewoon makkelijker om hun oude leventje op te pakken, mannen kunnen gewoon weggaan wanneer ze willen en wij vrouwen moeten eerst oppas enz gaan regelen. Ik zeg ook wel eens tegen me man ja jij hebt makkelijk praten jij smeert hem en ik kan dat niet

sterretje; ik zou gewoon zo snel mogelijk de arbo arts bellen, het moet niet tenkoste van jezelf gaan, probeer anders ook even je baas aan te spreken over dat je hier erg mee zit en dat jullie andere afspraken hebben gemaakt

zometeen joey naar de chreche brengen en ik ben gisteravond spontaan verkouden geworden zeg en de hele naht knallende koppijn en nog seeds. even bij me pa schoonmaken, en vanmiddag naar de huisarts voor die verwijzingen voor joey, en even een mooie plant bij me moeder neerzetten want morgen had ze jarig geweest, dan had ze 58 geworden

xxx linda

Goeiemorgen meiden,

Is hier al een gezellige boel hoor ! De nieuwe dvd van de toppers staat al aan hahaha. Ben ik natuurlijk geweest toen en dan is zo n dvd toch leuker om te zien....Verder voel ik me wel beter als gisteren maar nog niet op en top pffff. Komt allemaal niet zo goed uit want mn "baas" heeft vakantie en dan vervang ik hem met de administratie, bijvullen, bestellen en de gokkasten e.d. dus een hoop werk meer en vroegbeginnen vanaf morgen, bah ! Ben dan ook later klaar en de meiden die s avonds werken kunnen mij oproepen met problemen e.d maar dat kan natuurlijk ook s nachts pfffff. Hopen dat dat niet gebeurd hoor haha. Zondag moet ik ook werken......eerst vanaf 9 uur tot 11 uur, dan naar feyenoord-ajax !!!!! en daarna weer werken tot s avonds elf uur pffff. ik haat werken op zondag maar je moet maar een keer he ! Jullie snappen wel dat ik dus niet zo heel veel ben want het is allemaal erg druk...

Sterretje, bellen hoor lieverd met die arbo arts, het moet niet ten koste van jezelf gaan he en anders lekker de ziektewet ff in !!! Denk aan jezelf, je hebt pas een werledprestatie geleverd........

Bambi, tja mannen he, verschrikkelijk ! Voor hun veranderd er niet zo weinig denken ze want mama is er toch.....pfff. je hebt gelijk aan de bel trekken hoor !!!! Wat een prachtige foto joh van lois....helemaal geweldig ! Geef haar maar een dikke kus van tante belin hihi

Buuf, lucht ook weer op dus ! Geluk bij een ongeluk dus.......snap dat je moeder er geen bal van snapte toien ze hem open maakte haha. voel je je nu wat rustiger ?

Liefs happy

Terug
Bovenaan