Klusbabes 31!

Ola meisjes,

Ff vluchtig, zie al vanaf gisteren scheel van de koppijn pfff. Hoop dat het met werken overgaat en anders ga ik echt naar huis want dit is echt heftig hoor.........Heb alles van jullie wel gelezen maar, heel vluchtig want doet gewoon weer zeer aan mn kop ..

Rimke, aaaahhhhhhhh, wat een schatje zeg ! Ik volg trouw haar site hoor !

Jacq, lief meisje, gaat helemaal niet jofel he met jou ! Waarom neem je niet een tijdje wat rust en afstand van je werk en praat je in die periode met je leidinggevende ? Heb ik op mn vorige werk ook gedaan.....ik was savonds al aan het overgeven omdat ik de volgende dag moest werken. We hebben toen besloten om me ziek te melden en in die periode had ik wel contact met mn leidinggevende. Alles kwam er toen uit, waarschijnlijk omdat ik tot rust kwam en we zijn toen samen tot een oplossing gekomen. Ik zag alles alleen nog maar zwart en dan kan je praten wat je wilt, het helpt niet. Die afstand en rust deed mij erg goed ! XXX

Linda 2, huisje schoon, kom maar op met die uk he !!!!!

Linnie, mooi dat het vergoed wordt door je verzekering, scheelt weer he....Nu je wasmachine kapot, pfffff das balen he, gelukkig wordt ie gemaakt !

Sterretje, wat is dat nou voor gezeik ! Het is geen pop die je kan voor programeren zeg.........snap dat je boos bent,dat ben ik ook al als ik dit lees !!!!!!!!!!

Pfff mn kop barst van dat licht op dat scherm....bambi en biebje, denk ook aan jullie hoor maar ga nu echt afsluiten.Meiden, fijne dag

Liefs happy

goedemorgen,

Even snel voordat ons meisje wakker wordt! Het is echt geen huilbaby hoor, maar s avonds heeft ze zo haar zeik-uurtjes en gister duurde die wat lang. Ze slaat zich zelf ook echt wakker met haar armpjes dus vandaar dat ik de puckababy heb besteld. Kijken of het scheelt. Ze kwam vannacht overigens om de 4,5 uur dus dat is prima! Kom net mijn bedje uit en heb bij elkaar echt zo'n 7-8 uur geslapen, mag niet mopperen dus. Heb fons lekker laten liggen.
Ga haar zo even wassen, en dan komen ze haar oortjes nog eens testen. Ben benieuwd!

Jacq: llieverd, pas op jezelf hoor! Dat werk loopt echt niet weg. Neem even afstand, praat met een vreemde/bekende bij wie jij je kan uiten en loop niet weg voor alles. Ik denk dat je hier helemaal door heen moet, en dat is niet leuk, maar wel het beste. Je kunt het, schaam je nooit, en huil je ogen uit je hoofd....................denk aan jou, dikke kus!!!

Lin: toch exzeem van de speen? Wat een braaf jongetje is joey toch, dat hij het er gewoon mee eens is..........whahahaha!!! En niet verkouden worden hoor! Is het vloeien al gestopt??

STerretje: sterkte vandaag meisje, laat je niet gek maken hoor!!!

Happy: koppijn, klote meis, hou je kalm he!

Bambi: hihihi, wel lucratief, een dochter als model...........die van ons vind het vreselijk, al vanaf de eerste echo trouwens.........

Phoebs: las even terug, goed dat je stappen gaat ondernemen. De stap is groot maar het kan enorm opluchten. Duim voor jullie dat er geen rigoureuze stappen nodig zijn maar dat het gewoon een eitje is wat bv laat springt.............kus voor jullie!

Nou, drink even mijn thee op en dan ga ik aan de slag.
Ben trouwens al 14 kilo van de  18 (!!!!) kwijt, maar mijn eigen kleren gaan nog niet. Heb nu wel een rokje aan maar de rits en knopen gaan niet dicht dus dat heb ik moeten verdoezelen..............hahahaha!!! Lijk wel net zwanger. Wil toch nog even wachten met nieuwe kleren, want mijn buik moet nog inzakken, is nog een drilpudding..........gaan vanmiddag even het dorp inlopen, kijken of ik dat volhou en dan moet ik gewoon dagelijks gaan wandelen.
Merk wel dat de bevalling een forse aanslag op mijn lijf is geweest en dat ik echt uit een dalletje moet klimmen maar dat maakt niet uit, ik ga lekker aan de slag en mijn streef is 80 kilo.............liever nog iets eronder...............maar eerst even uitzwangeren..............

hoi meiden,

Rimke tuurlijk heb je geen huilbaby haha. dat jankuurtje in de avond is heel normaal. hoest met de krampjes van maudy ? nog veel last. ?
Jij bent al een end afgevallen, zo heee. en toch nog 18 aangekomen en dat vanaf 20 wk pas hahaha.
nou ik vind jullie meisje al aardig poseren voor een week oud haha. dat word vast ook een moddeltje. Wandelse he..

jacqy meid ga de ziektewet in....dit zijn overduidelijk verschijnselen van stress, burnout of iets in die richting...niet mee blijven lopen...als je al aan je werk denkt en je krijgt er last van.....echt even tijd voor jezelf en voor leuke dingen nemen...niet schamen of denken dat het wel mee valt...is echt ernstig aan het worden...sterkte.

linda gewonnen met kaarten dus...en wat goed van joey dat ie gewoon zonder speen gaat slapen...wel weer gedoe voor jullie met logopedie en fysio...arm ventje..gaat dan niks zonder slag of stoot..Echt een maandagmorgen kindje zeker..Als ie verder maar lief is he.

ga zo naar me ouders en dan met me moeder naar de bas..luiers in die aanbieding bij dirx en wat andere spullen die ik wel kan gebruiken.
vanmorgen al de vaat gedaan en gestoft en moet alleen nog zuigen, maar doe ik vanmiddag later pas, ga nu toch weg en de hond blijft ff alleen thuis, die haal ik na de boodschappen pas op en dan is het hele huis dus harig hahah.
ga nog ff solliciteren.

xx bambi

Linda; Joey wordt doorverwezen ivm benen. Werd ook wel eens tijd als ik dat zo hoor…
En ook nog wasmachine stuk, sja alle dingen komen 1 1, elektr deken, wasmachine en wat is het volgende….
En wie weet helpt het stoppen van de speen, hij deed in ieder geval niet moeilijk haha

Sterretje; belachelijk zeg. Of je even tegen je kind kan zeggen, zo nu gaat mama je voeden ook al heb je geen honger. Belachelijk! Dat ze maar oprotten. Als het ze niet bevalt, dan moeten ze ook niet de mogelijkheid geven (trouwens, mogen ze dat verbieden? Lijkt me niet)

Rimke; als ze alles hoort, dan zal t wel goed zijn. Maar toch maar even controleren….Raar eigenlijk, kunnen babys al zo vroeg echt horen??
Wauw al 14 kilo kwijt! Goed hoor. De rest volgt nog wel

Jacqy; klinkt toch echt alsof je een burnout hebt/krijgt. Pas je goed op jezelf? Misschien is een paar weken thuis blijven een beter idee? Oke, thuis is ook maar thuis, maar dan ben je wel privé en kan je ef alles op rijtje zetten

Bambi;wie weet kan je Lois wel opgegeven als modelletje. Heeft mijn zus ook gedaan en vonden ze erg leuk. (nichtje en neefje). Niet als ze niet willen hoor, Mijn neefje doet nu af en toe nog wel eens wat.

Nou, begin gister leuk toen ik thuiskwam. Ventje deed deur open met een gezicht als een oorwurm. Hij had me al tig x geprobeerd te bellen, maar ik nam niet op. Dus ik gelijk kwaad, ja dat zou kunnen want jij hebt aan mijn telefoon lopen te kloten, en vanmorgen stond ie ook al uit. En je had ook op mijn werk kunnen bellen of mailen. Maar nee, meneer wist werknr niet en mail lag eruit. Jaja. Oke, van telefoon klopte, was zijn fout. Maar wat bleek, zijn moeder was weer opgenomen in ziekenhuis. Lage bloeddruk en suiker (alweer thuis hoor). Maar t stomme was, zij had mij dus maandag gebeld maar toen was ik aan t sporten. Geen voicemail ingespr ofzo. Normaal laat ik mijn vent terugbellen, maar alsof ik t aanvoelde had ik haar daarna gelijk gebeld, geen gehoor. Vond ik al vreemd. Toen wilde ik dus mijn zwager bellen of ze daar heen had gebeld. Maar ik dacht ach, er zal wel niets zijn. Dus achteraf wel. Maar wat doet ze nou dat gekke mens? Gaat ze alle kinderen bellen dat ze zich niet goed voelt, terwijl ze een alarmkastje speciaal heeft!!! Ze hoeft maar te drukken en er komt iemand aan van de hulpdienst. Maar nee, zij dacht dat ze mij moest bellen, (ik sta als 1e contactpersoon bij hun vermeld) want als ik er niet ben, kan de hulpdienst niet komen. Maar nee, zo werkt t niet. De hulpdienst komt daar heen, en dan wordt ik gebeld dat er wat is. Zoiets werkt t volgens mij. Dus wij natuurlijk weer boos op haar, ze betaald tenslotte 6 euries per maand voor niets dus eigenlijk. Uiteindelijk had ze dus mij gebeld, haar zoon, was ook niet thuis,toen haar dochter en ja hoor zij was er. Voor t zelfde geld was t ernstiger en gaat ze eerst rustig iedereen bellen. Grrr oudere mensen snappen t soms niet altijd, of willen t niet snappen.

Pff heel verhaal maar moest t ef kwijt

Heb ook nieuwe ovulatietesten gekocht. Probeer t nog maar een keer….

Vanavond gaan we op kraamvisite bij collega. Lekker beschuit met muisjes eten haha

Ga nu maar weer s werken

Later…..

wat een rust wat een rust.
bieb wat een gedoe met je schoonmoeder zeg. mijn oma heeft ook zon alarm kastje, maar die zou ook gewoon eerst de familie bellen . tja zou zijn oudere mensen. gelukkig hoefde ze niet lang te blijven in het zh. maar voortaan tegen je man zeggen dat ie van je telefoon moet afblijven hahah.\
tja misschien geef ik lois wel op bij een bureau, heb al zitten kijken, maar weet niet goed wat. is voornamelijk amsterdam. maar goed is een uurtje hiervandaan. moet straks wel te combineren zijn met mijn werk en lois moet het leuk vinden natuurlijk....Vraag me af ? wat het verdiend hahahah.

wil jullie deze niet onthouden . meer op me hyves.

te schattig he.

xx bambi

hallo meiden,

BAMBI: wat een prachtfoto zeg ga straks nog ff op je hyves kijken ok.
RIMKE: wat een super leuke site heb je gemaakt zeg, was zeker wel ee werk, heb ook gelijk iets in het gastenboek gezet. gaat het allemaal goed met de kleine, en al 14 kilo kwijt dat is toch super....
JACQY: las dat het allemaal niet zo lekker gaat op je werk, is er dan geen mogelijkheid om iets anders te gaan doen dan als je het niet meer leuk vind?
LINDA: goed dat er wat aan joey gedaan word
BIEB: wat een ellende allemaal en ja je kunt weleens je tel niet horen he.. haha
PHOEBE: zag dat jullie ook wat minder snelle zwemmers hebben, enjoy the club haha ben benieuwd wat ze nog meer gaan zeggen hou ons op de hoogte
HAPPY: ook al niet lekker beterschap meid

heb precies hetzelfde ben net klaar met werken maar het ging echt bijna niet ben zo verkouden dat als ik buk mijn kop uit elkaar klapt, ben nu   aan het koken maar als ik klaar ben plof ik op de bank en kom er niet meer vanaf morgen gelukkig lekker vrij, morgenavond gaan we ook die ballonvaart maken ben benieuwd.

groetjes anoeska

Terug
Bovenaan