Klusbabes 31!

Lieve linnie, je voelt je dus ook brak he meis....ga dan lekker niet bij je pa schoonmaken, komt een ander keer toch wel !!!! Lekker rustig aan doen meisje...je lichaam heeft de laatste tijd genoeg te verduren gehad he !

Liefs happy

Hey meiden,

Even heel kort een berichtje voor Sterretje.

Sterretje; Jeetje wat een gedoe zeg op je werk. Lijkt me een erg lastige situatie. Ik weet niet of je op de hoogte bent van het feit dat je wettelijk gezien 1/4 e van je werktijd aan voeden/kolven mag besteden. Dus als je 8 uur werkt is dat toch 2 uur. Zijn ze op je werk hiervan op de hoogte? Ik zou denk ik een gesprek aanvragen met je baas. Tijdens dat gesprek zou ik aangeven dat deze situatie heel vervelend is, dat je graag borstvoeding wilt geven en dus hoopt hier samen uit te komen. Lukt het niet om in dat gesprek 'nieuwe' afspraken te maken dan zou ik subtiel laten blijken dat je dus 'recht' hebt op voed/kolf tijd. Als hij dat niet serieus neemt zou ik wel melden dat je het nogmaals erg vervelend vind om het zo te moeten doen, maar dat je dan contact op gaat nemen met de arbo arts.............

Maar hoe zit je nu eigenlijk met je voedingen? Want je zou het ook zo kunnen doen dat als jullie kleine normaal rond 11.00 uur en 15.00 uur eet dat je iets eerder gaat voeden, beter iets eerder dan dat ze honger heeft, toch? En dan kun je richting je baas misschien toch redelijk 'vaste' tijden afspreken.

Succes, April

Phoebe; Fijn hoor dat je ouders het nu weten, lijkt me toch wel prettig, of niet?

Linda; Denk wel aan jezelf he, je hebt de afgelopen tijd zoveel meegemaakt, rustig aan doen hoor.

Bambi; Oh wat een scheetje zeg.....................

Rimke; Hoe gaat het nu? Hoe ging de gehoortest?

Hier alles prima. Deze week weer begonnen met werken, ging wel goed. Ons ventje heeft het super goed gedaan op het KDV en ik vond het werken wel weer lekker.

April

sterretje meid wat vervelend dat je er wakker van blijft liggen. ik ken dat, ga ook piekeren. zo had ik vorige week ook een week van niet kunnen inslapen, zat natuurlijk een beetje met solliciteren in me koppie. nu heb ik het naast me neer gelegd en zie wel wanneer ik weer werk vind. meer kan ik toch niet doen. Heb je nog wat gevonden over de arbo arts ? en anders zeker een gesprek aangaan met de baas, het zit je niet lekker en dat mogen ze weten ook, anders kan je straks niet anders als ziekmelden, en bv stoppen vanwege je werk is niet echt wat je voor ogen had neem ik aan.

happy jij heb een drukke week voor de boeg, doe vandaag nog maar even lekker rustig aan dan. maar je was al lekker aan het swingen met de toppers hihih

linda verkouden aan het worden, balen meid. doe niet teveel hoor. al dat houshouden.

nou het is net half 10 geweest en heb al zoveel gedaan.pffff .Heb de vaat gedaan, me meubels gelapt, gezogen, gedweild, de trap gedaan, een babywas gewassen en nu hangen er 2 rekken vol te drogen,   me gewassen, gemake-upt en me haar gesteild. Zit nu lekker op bed ff met de laptop. Natuurlijk tussen al deze dingen door lois beziggehouden. eerst eten, toen spelen, nu ligt ze op bed, maar geloof niet voor lang. Hoorde haar net al.
Als ze vroeg wakker word, dan ga ik denk ik ff bij me schoonmoeder langs. Daar is em schoonzussie ook en ga alleen als die daar ook is, anders weet ik toch niet wat ik zeggen moet hahah. al 9 jaar ken ik ze, maar vind het niks om zonder me man heen te gaan. maar goed lois moet pas weer eten om half 12, dus als ze nu lekker blijft slapen, ga ik dus niet, want dan word het te laat.

verder ben ik goed ongie geworden en daarom doe ik verder niks meer in huis, want was even vergeten dat ik daar goed buikpijn van heb. blegggg. voor het eerst een tampon ingedaan. en ging best. beetje gevoelig met inbrengen, maar das hetzelfde met de sex, het naar binnen gaan voelt anders. hahsaha

vanmiddag weer naar me ouders, zal met me moeder boven het kamertje van lois inorde maken. Het is daar 1 grote puinhoop, en straks als ik werk heb, moet dat kind ergens slapen hahah. Was ze ff vergeten. Ze heeft een ledikantje enzo, maar moet allemaal nog inelkaar.

xx bambi

april fijn dat je ventje het zo naar zijn zin heeft op het kdv en dat jij het werken ook wel prettig vond. houden zo he.
Zeg hoeveel weegt hij nu? is zeker een lekkere flinkerd. Heb jij je hyves laatst nog bekeken, want hebben nog geen reactie van jou gehad op de vraag van het uitje.
en we willen graag via hyves reacties, omdat het dan beter bij te houden wie wel en niet, snappie.

xx bambi

happy: jij hebt het lekker druk deze weeg zeg pfff probeer ook even tijd voor jezelf te maken he

april: lekker weer he werken haha en de kleine doet het goed op het kinderdagverblijf, gelukkig maar, en heb je al wat meer nieuws over je rug?

bambi; goed ongesteld geworden nou dat is in dit geval goed nieuws toch? en je hebt al veel gedaan in huis zeg haha heerlijk en vanmiddag je moeder helpen met de kinderkamer daar op orde brengen haha ja dat moet ook gebeuren

zo ik ben nadat ik joey weg heb gebracht naar me pa gefietst en gezegd dat ik weer naar huis ging hahah heb nog een asperine genomen en ik ben in de bank gaan liggen, me hoofdpijn is iets gezakt dus ik heb bij mezelf maar de badkamer schoongemaakt en de wasmachine maker is weer geweest en het grapje gaat zo rond de 300 euro kosten hoezee grrr de garantei is al verlopen

bieb; hoe was het op de kraamvisite?

xx linda

he,

linda vervelend dat je wasmachine zoveel geld gaat kosten, heb je bijna een nieuwe voor, ik zou dan een nieuwe kopen, waar je weer garantie op heb, dan maar iets duurder, maar zou geen risico nemen dat ie straks weer stuk gaat en dan nog meer geld kost.

nou lois werd kort na me vorige berichtje wakker van een poepbroek. dus zijn we net terug van me schoonmoeder hahah. ff een bakkie thee, tante martine lois de fles gegeven en een foto laten uitzoeken.
ga nu ff eten.

xx bambi

he gatsie wat een rust hier de laatste tijd. is echt een stuk saaier soms. mama's die weer werken en meiden die we gewoon niet meer spreken. bleggggg.

Ben niet naar me ouders gegaan, smste naar me moeder of ze nog wat aan het kamertje wilde doen, nee dus, oke dan niet he...had me hulp aangeboden...anders ben ik bang dat er niks van komt.

heb nog geen bericht van me uitkering gehad, ben benieuwd want officieel is dit me laatste week verlof. lois is vandaag 10wk. pff wat gaat het hard he.

heb net film zitten kijken, had ik gisteren opgenomen.
heb echt buikpijn van de ongie en enorme trek in chocola, natuurlijk niks in huis...me man ff opdracht gegeven via de sms hahaha.

jacqy ?? hoe voel je je ? weer een gesprek gehad ?
sterretje hoe gaat het nu ? al iets wijzer van de arbo of je baas ??
rimke hoest met je meisje vandaag ?

xx bambi

Terug
Bovenaan