sterretje meid wat vervelend dat je er wakker van blijft liggen. ik ken dat, ga ook piekeren. zo had ik vorige week ook een week van niet kunnen inslapen, zat natuurlijk een beetje met solliciteren in me koppie. nu heb ik het naast me neer gelegd en zie wel wanneer ik weer werk vind. meer kan ik toch niet doen. Heb je nog wat gevonden over de arbo arts ? en anders zeker een gesprek aangaan met de baas, het zit je niet lekker en dat mogen ze weten ook, anders kan je straks niet anders als ziekmelden, en bv stoppen vanwege je werk is niet echt wat je voor ogen had neem ik aan.
happy jij heb een drukke week voor de boeg, doe vandaag nog maar even lekker rustig aan dan. maar je was al lekker aan het swingen met de toppers hihih
linda verkouden aan het worden, balen meid. doe niet teveel hoor. al dat houshouden.
nou het is net half 10 geweest en heb al zoveel gedaan.pffff .Heb de vaat gedaan, me meubels gelapt, gezogen, gedweild, de trap gedaan, een babywas gewassen en nu hangen er 2 rekken vol te drogen, me gewassen, gemake-upt en me haar gesteild. Zit nu lekker op bed ff met de laptop. Natuurlijk tussen al deze dingen door lois beziggehouden. eerst eten, toen spelen, nu ligt ze op bed, maar geloof niet voor lang. Hoorde haar net al.
Als ze vroeg wakker word, dan ga ik denk ik ff bij me schoonmoeder langs. Daar is em schoonzussie ook en ga alleen als die daar ook is, anders weet ik toch niet wat ik zeggen moet hahah. al 9 jaar ken ik ze, maar vind het niks om zonder me man heen te gaan. maar goed lois moet pas weer eten om half 12, dus als ze nu lekker blijft slapen, ga ik dus niet, want dan word het te laat.
verder ben ik goed ongie geworden en daarom doe ik verder niks meer in huis, want was even vergeten dat ik daar goed buikpijn van heb. blegggg. voor het eerst een tampon ingedaan. en ging best. beetje gevoelig met inbrengen, maar das hetzelfde met de sex, het naar binnen gaan voelt anders. hahsaha
vanmiddag weer naar me ouders, zal met me moeder boven het kamertje van lois inorde maken. Het is daar 1 grote puinhoop, en straks als ik werk heb, moet dat kind ergens slapen hahah. Was ze ff vergeten. Ze heeft een ledikantje enzo, maar moet allemaal nog inelkaar.
xx bambi