Klusbabes 31!

hey meiden

bambi; toch naar je schoonouders geweest wel leuk, en lois alweer 10 weken het gaat echtheel erg snel, en van je uitkering het kan ook nog even duren voordat je daar wat van hoort, het is altijd zo dat als je wat van hun wilt je lang moet wachten maar als je hun moet betalen dan zijn ze er als de kippen bij.
en toch niet opgeruimd bij je moeder, ach de volgende keer maar het komt wel goed, en ook goed dat je trouwens gisteren een stuk bent wezen fietsen

het is hier inderdaad de laatste tijd heel erg rustig, vind ik ook erg jammer maar ja komt ook wel weer goed
wel jammer dat pip en kruimels er helemaal niet meer zijn geweest ik ben heel benieuwd hoe het met ze gaat

zo 14 oktober kan joey naar de logopedist en volgende week donderdag gaan we naar een ziekenhuis in amsterdam voor een second opinion voor die uitslag of exzeem of wat het ook is want nu loop het bloed er ook uit dus ik wil weten wat ze gaan doen , ik ben nog op zoek naar een kinderfysio en dan heb ik alles weer hahaha
ik ga verder met me eten en ik ben er vanavond nog wel eventjes

xxx linda

ha meisjes!

Lin: wat klote van die wasmachine, is zo irritant, die dingen moeten het gewoon doen, want je loopt zo snel achter de feiten aan he?
Is je haar mooi geworden??? En naar amsterdam voor een second opinion, groot gelijk hoor! Hoe'st met je hoofdpijn? Ik ben vandaag ook aan de beurt........bleh!

Bambi: dat UWV krijg je wat van........heb eens twee maanden tussen twee banen gezeten, wat een gezeik zeg!
En wat een prachtige foto's van Lois! Duur, maar je hebt wel wat!
En dat kamertje bij je ouders nog niet voor elkaar, zou er ook wat zenuwachtig van worden!

Jacq: lieverd hoe is het met je??? Ging het werken wat??

bieb: wat een verhaal van je schoonmoeder! Oudere mensen snappen dat idd vaker niet zo goed......
Hoe is het trouwens met je schimmelinfectie?

Happy: hihihihi, zo vroeg al de toppers op! Zie het helemaal voor me!

Phoebs: wat vervelend dat je het noodgedwongen moest vertellen, uiteindelijk is het wel goed gekomen, maar sommige dingen wil je gewoon op je eigen tempo doen he?? Lucht het wel op??

Meiden, allereerst dank voor jullie mooie en lieve reacties op de site van Maudy, dat vergeet ik elke keer te zeggen!
Oortje van Maudy was prima gisteren, dus dat is mooi.
Hier nog steeds een beetje huilerig, de puckababy was gisteren al gekomen, en ik moet zeggen, ze slaapt wel dieper hoor! Maar ben de friso Hypo-allergeen voeding aan het afbouwen en we gaan over naar de etos eigen merk voeding, en ik heb wel het idee dat ze meer krampen heeft............maar goed, daar moet ze weer even doorheen. We stappen hierna niet meer over, dus ze moet echt even wennen.......zielig hoor. Ik ga lekker vroeg op bed liggen vanavond want ik heb koppijn, merk dat ik nog heel gespannen zit te voeden dus daar moet ik op gaan letten...........
Verder hier geen nieuws...........o, buiten het feit dat maudy lekker met fons onder de douche is geweest vanmorgen. Schattig hoor. Haar huidje is alleen heel droog, dus drie keer in de week in bad of onder de douche is voldoende...............

rimke fijn dat maudy's oortjes gewoon goed zijn. waarom zijn jullie met hypo alergeen begonnen. ?? en geeen gewone voeding. nu je overstapt kan het zeker dat je meisje dat merkt, want hypo smaakt ook heel anders als gewone friso.
en voor het droge huidje lekker olieen, werkt perfect.
lekker zeker zo met zijn 3e he.

linda bijna alles voor joey geregeld, wat vervelend dat zijn eczeem erger word. dan is een second opinion zeker geen overbodige luxe. En koppijn, balen.

hier ook niet echt in me hum. ga straks lekker een kitkat chunky wegwerken.echt goed last van buikpijn van me ongie. echt kut dat ik dat vergeten was zeg. maar goed al zeker 11 maanden geen ongie gehad hahaha.
ga gtst kijken

xx bambi

Sorry wilde even inbreken om (btje laat) maar alsnog Rimke te feliciteren.
Dus bij deze.. Rimke van harte gefeliciteerd met je Dochter!

En bambi. O wat een mooi meisje! en ze kan al een klipje in haar haar! Ooo smelt!
Lekker genieten hoor!

Dat was het!
Liefs Jazzie

zo morgenmiddag mag joey naar de fysio hier in volendam dat scheelt weer hahaah

rimke; gelukkig was het oortje goed van maudy, en overgestapt op andere voeding, daar kan ze ook weer krampjes van krijgen en ja ze moet er even doorheen, het gaat over, en ze slaapt dieper met het inbakeren lekker, en ze is lekker met fons onder de douche geweest zo ontzettend schattig wat dat is he haha
en je hebt hoofdpijn, lekker vroeg je bedje in meid, alle belevingen komen eruit van de laatste dagen daar kan je ook hoofdpijn van hebben, weltrusten meid

jazzy: haha je breekt niet in hoor   meid haha

bambi: ook een rothumeur, haha erg he dat je zo snel vergeet hoe het ook weer was om ongesteld te zijn, ik hoop dat het ook weer snel over is en was je kitkat chuncky lekker

ik heb effe lekker in bad gelegen en ik ga nu aan de borrelnootjes haha
meiden iedereen een fijne avond en morgenochtend voordat ik naar me werk ga lees ik alles weer bij

xxx linda

Hey meiden,

Nog even snel een berichtje van mij, ik ben er het hele weekend niet, we gaan een weekendje weg met mijn ouders en me broertje, nog voor de trouwdag van mijn ouders.
Morgen eerst ff een bakkie doen bij mijn schoonmoeder want die zorgt voor de katjes en dan naar mijn ouders, uur of 1 gaan we weg.
We gaan naar Landal in Holten, daar hebben we een soort boerderijte met een bubbelbad.... heerlijk ik zie mezelf nu al liggen hahaha
Ik ben benieuwd welke vragen ik van het weekend allemaal van me moeder krijg....

We zijn trouwens vanavond even op kraamvisite geweest bij de buren, die hebben een week of  3 geleden een dochtertje gekregen, echt een poppetje..... kriebelt echt heeeeeel   erg.... maar onze tijd komt nog wel.
Meiden, fijn weekend allemaal en ik spreek jullie maandag weer.

Liefs Phoebe

goeiemorgen meiden

phoebe; heel veel plezier van het weekend, lekker even je gedachten proberen te verzetten, ik ben ook benieuwd of je moeder er nog over begint, ga lekker genieten meid

vanmiddag om half 3 met joey naar de fysio, ik ben benieuwd wat die man erover zegt,
ik ga zometeen aan het werk, later als normaal maar me pa moet eerst om 8 uur even naar de huisarts en daarna komt ie hierheen,
ik ben er vanmiddag weer even
fijne dag allemaal

xxx linda

Terug
Bovenaan