Klusbabes 31!

Hey meiden, het is ikea breda geworden, gewoon ff weg, we hebben nog nieuwe lampjes nodig, dus 2 vliegen in 1 klap.

We hebben het er net nog ff over gehad, en ik ga morgen de ha bellen en dan zien we wel, 16 x is niet niks toch?
En is het in november raak dan hebben we mazzel hahahah.

Liefs Phoebe

Buuf veel plezier !!!! Hopen dat je slaagt voor je lampjes......morgen de ha bellen. Ja als jullie daar aan toe zijn en er allebei achter staan moet je dat zeker doen meisje

Kusssss happy

Ik klink minder lui dan ik ben hoor. Maar soms heb ik echt de kriebels, en dan moet ik wat doen. Straks gooi ik de laptop in de hoek, en dan ga ik lekker tv kijken. Heb nog een serie opgenomen die ik moet afkijken.
Kan de laatste tijd ook niet uitslapen, maar zet soms express de wekker om 8 uur, dan heb ik tenminste nog wat aan de dag.

Phoebe; als je er aan toe bent dan moet je zeker naar de ha gaan, of naar de gyn. En als je toch nog spontaan zwanger wordt, dan is dat alleen maar mooi meegenomen toch?

Misschien had je beter naar Ikea Heerlen kunnen gaan. Is nu verbouwd (of nog steeds bezig) en daar is de wandelroute alleen al 3,5 km!!! waar je zin in hebt zeg....

Zo briefje is net per mail verstuurd. Afwachten maar weer

Bambi, heb jij nog wat van je soll. gehoord?

Sjonge, het regent hier nu echt hard!! gelukkig zijn de poesjes binnen, anders waren het echt verzopen katjes haha

Ga ff lekker onder de zonnebank....prima weertje voor toch ?

Linnie, gaat het een beetje meisje.....bieb, brief verstuurd....nu afwachten dus maar weer. Mamoetje, waar zit je ?

Liefs happy

hey meiden

rimke; o meid zet hem op en ik hoop dat het geen vals alarm is maar dat lijkt me niet als het om de 5 minuten komt, ik wens je een voorspoedige bevalling toe lieverd en hopelijk vanavond al de kleine meid in je armen

bieb; gezellig gehad met je ouders en lekker sportief geweest vanmorgen al heerlijk haha

phoebe; wat klote meid dat je ongi bent geworden en net wat je zegt als je naar de gyn gaat kan ie je niet naar huis sturen en zeggen dat je tekort zelf hebt geprobeerd

bambi: lekker weer een pyjamadagje heerlijk hahaha

happy: ook vandaag lekker uitgeslapen en je hebt migraine , ik hoop dat het snel zakt doe maar rustig aan meid

meiden ik ga even met joey over de kermis, ik heb het net aan me vriendinnen verteld en ze zijn allemaal positief ze zeggen gewoon een innesteling haha
ik heb steekjes aan de rechterkant maar ja ik voel nu natuurlijk alles, en een beetje een trekkerig gevoel, ik had ook weer slijm maar gewoon de normale kleur morgenochtend gelijk bellen,

meiden ik ben er vanavond pas weer want ik ga straks effe naar me oom en tante toe

xxx linda

Hey linnie, heb migraine gehad, dus het ergste heb ik ahter de rug ! Toch ff weg met de meiden ...ff je zinnen verzetten he ! mOrgen idd gelijk bellen.........veel plezier zo meisje

xxx

bieb, heb nog niks van sollicitaties gehoord. zou toch deze week wat horen van musicstore en van de automaterialen zaak, wacht ik tot donderdag anders mocht ik die knul weer bellen.

linda fijn dat je vriendinnen het goed oppakte en posie in zien. gelukkig heb je geen bloed/bruin verlies meer, das alleen maar goed.

happy lekker een kleurtje opdoen. zeker met dit weer alleen maar goed.

phoebe, wat goed dat jullie toch de ha gaan bellen. dan kan je waarschijnlijk in okt. al terecht bij de gyn. nou en dan lekker zwanger in nov.hihihi
toch de ikea, nou succes en sterkte hahahah

ga lois wakker maken, want ze moet een fles, wat een slaapkop vandaag. normaal moet ik er niet wakker maken hoor.

xx bambi

Terug
Bovenaan