Klusbabes 31!

goedemorgen meiden,

bleggg word nu wel erg rustig hier.

phoebe veel plezier met je weekendje weg. wil je zsm nog een paar datums doorgeven voor het uitje.

linda werkse en succes vanmiddag met de fysio van joey

happy zoef zoef werkse meid..

nou vandaag weer niet erug naar bed. net de streik gedaan en beneden ff glad gemaakt, doe maar niet stofzuigen want moet nog boodschappen doen en de hond blijft thuis.
zit nu aangekleed en gemake-upt klaar, is wel handig als lois wakker word.

nou maar goed dat dat ik dus niet ben gaan slapen, want ik hoor al huilen, ze poept meestal rond deze tijd. ze ligt net een uurtje.
nou ben weer weg dus.

xx bambi

zo, goedemorgen!

Ben gisteren heeeeel vroeg mijn bedje ingegaan dus heb wat slaap ingehaald, ondanks dat Maudy vannacht vreselijk aan het spoken was.......krampjes, zielig.
Nu net gedouched en even ontbeten, fons ligt nog met zijn kleine meisje te koetelen.....ik hoor haar nog mopperen dus ik hoop dat ze zo in slaap valt.
Ik moet vandaag even wat kleertjes voor haar kopen, alles wat we gekregen hebben is 62/68, dus ik mis wat dingetjes in 56. Ach, ik denk dat je toch blijft bij kopen.........
Fons blijft lekker thuis, dus kan helemaal los gaan.........valt wel mee, ben groot fan van de hema...........

Phoebs: veel plezier meid, en kletsen met je moeder kan lekker opluchten......

Happy: zoef zoef! Werkze!!!

Linnie: wat staat er vandaag allemaal op het programma bij je? Heb ik er over heen gelezen??

Bambi: ik gebruik idd bad olie voor Maudy, maar echt vies wordt ze toch niet, en haar billetjes en koppie was ik iedere dag even...........dus ik vind drie keer in de week in bad echt voldoende......

Het is hier inderdaad erg rustig, maar dat zat er in natuurlijk. Sterretje en April weer aan het werk, andere meiden ook erg druk. Dus zo druk als in het begin zal het niet meer worden. Ook omdat we die andere meiden helemaal nooit meer zien!

PIP!!! KRUIMELDIEFJE!!! WAAR ZIJN JULLIE TOCH!?????

hye meiden

zo die werkdag zit er weer op, ik had echt helemaal geen zin hahaha was niet vooruit te branden

rimke; vroeg je bed in maar toch een spook nacht gehad, wat zielig dat de kleine zo'n last van de krampjes heeft en veel plezier met winkelen hhaah heerlijk hoor kinderkleertjes kopen

bambi: je was weer vroeg klaar met alles en helemaal met makeup en al hahaahah

het is echt jammer dat pip en kruimels er niet meer zijn en renee maar goed niks aan te doen

zometeen effe boodshcappen doen en daarna naar de fysio en daarna even naar me tante en dan weer naar huis haha

xxx linda

Meiden, wou even laten weten dat ik wel aan jullie denk en dagelijks kijk, maar neit de fut heb om te reageren, ben zo moe de laatste tijd door het werk, nog even wennen daarna gaat het weer beter..

Vandaag wel vrij maar een beetje een baaldag, 2 dagen overtijd en nergens last van, de test was ook negatief.. Zit lekker op de bank in me pyama met warme chocomelk en One Three Hill op dvd, straks naar de nagelstyliste, en dan even op ziekenbezoek in Delft..

Meiden ben wel heeeeeel blij dat ik altijd bij jullie even kan klagen, of me verhaal kan vertellen, van het weekend kom ik weer even buurten, (en dit keer echt!! )

Jullie zijn geweldig!!

xxx Mmaoetje

hallootjes,

hier ben ik weer even,
moet vanavond nog met me moeder op pad is zo. jarig en wil een nieuwe horloge dus die gaan we halen. en het bier is in de reclame hier bij de winkel en mijn man en ik hebben 4 okt. feestje voor allebei onze verjaardagen en hebben ongeveer 15 kratten nodig dus als dat 2,00 scheelt oer krat is toch weer 30 euro dus die ga ik ook even halen.
morgen moeten we op visite bij kennissen en zo is mijn moeder dan jarig en ik heb een tennis toernooi van 11.00-17.00 en daarna gaan we uit eten. met me vader en moeder en me zus met haar man.
dus weer druk..... pffffff

LINDA: wasmachine kapot balen joh misschien kun je idd beter een nieuwe kopen of hebben jullie een miele want die heb je niet voor 300,-
RIMKE: wat fijn dat het lekker gaat met maudy en nogmaals hele leuke site
HAPPY: alweer wat beterder ik ook gelukkig.
PHOEBE: veel plezier dit weekend geniet ervan en fijn dat je ouders het nu weten toch?
BAMBI: hopelijk vind je snel werk of kunnen jullie het zo ook rond breien met de financien?
STERRETJE: wat vervelend dat je niet kunt slapen, dat is toch wel belangrijk hopelijk heb je wat aan de tips van april en maakt dat je geruster.
APRIL: hoe is het met de kleine? heb jij ook een site?
JACQY: hoe is het op je werk?

voor de rest ben ik het kwijt
ik ben best moe   ga zo eten maar moet dus nog een hoop doen dus echt rusten zit er niet bij vandaag.

groetjes anoeska

meiden morgen lees ik bij, ik heb nu visite en ik heb het heel druk gehad,
ik ben met joey naar de fysio geweest en daar is uitgekomen dat hij het hypermobiliteitssyndroom heeft, morgen leg ik wel effe uit hoe en wat
fijne avond allemaal en tot morgen

xxx linda

goeiemorgen meiden

wat een rust hier zeg, heel erg jammer

mamoetje; 2 dagen overtijd, en heb je een test gedaan?? en moe en druk doe maar rustig aan meid

anoeska; gefeliciteerd met je ma, en hebben jullie een mooi horloge gevonden ?? en het bier is in de reclame, je hebt gelijk dat je het uit de reclame haalt en vooral als je zoveel kratten nodig hebt scheelt altijd hahaha

Joey heeft dus het hypermobiliteitssyndroom, dat houd in dat hij veel ruimte tussen zijn gewrichten heeft en dat zijn bindweefsel en spieren heel slap zijn, hier is niks aan te doen alleen kunnen we proberen om zijn bindweefsel en spieren door middel van fysio wat sterker te maken, Joey heeft gewoon een andere houding dan iemand anders van 3 jaar endat viel mij de laatste tijd heel erg op en hij valt regelmatig en hij kan zich in allerlei bochten wringen en dat heeft daar dus allemaal mee te maken, vooral in zijn romp zijn de spieren te slap en daardoor loop joey ook altijd een beetje voorover en als hij speelt dan ligt ie veel op de grond te spelen maar goed hij kan er 100 mee worden dus we gaan gewoon ook met joey elke week naar de fysio toe
zometeen om half 11 met joey naar het peuterzwemmen, ik ben benieuwd hoe dat is
en ik heb vannacht op de bank geslapen want o mijn god wat snurkte tom weer gigantisch niet normaal maar ja

meiden iedereen een fijne dag en ik ben er vanmiddag nog eventjes

xx linda

Terug
Bovenaan