zo, goedemorgen!
Ben gisteren heeeeel vroeg mijn bedje ingegaan dus heb wat slaap ingehaald, ondanks dat Maudy vannacht vreselijk aan het spoken was.......krampjes, zielig.
Nu net gedouched en even ontbeten, fons ligt nog met zijn kleine meisje te koetelen.....ik hoor haar nog mopperen dus ik hoop dat ze zo in slaap valt.
Ik moet vandaag even wat kleertjes voor haar kopen, alles wat we gekregen hebben is 62/68, dus ik mis wat dingetjes in 56. Ach, ik denk dat je toch blijft bij kopen.........
Fons blijft lekker thuis, dus kan helemaal los gaan.........valt wel mee, ben groot fan van de hema...........
Phoebs: veel plezier meid, en kletsen met je moeder kan lekker opluchten......
Happy: zoef zoef! Werkze!!!
Linnie: wat staat er vandaag allemaal op het programma bij je? Heb ik er over heen gelezen??
Bambi: ik gebruik idd bad olie voor Maudy, maar echt vies wordt ze toch niet, en haar billetjes en koppie was ik iedere dag even...........dus ik vind drie keer in de week in bad echt voldoende......
Het is hier inderdaad erg rustig, maar dat zat er in natuurlijk. Sterretje en April weer aan het werk, andere meiden ook erg druk. Dus zo druk als in het begin zal het niet meer worden. Ook omdat we die andere meiden helemaal nooit meer zien!
PIP!!! KRUIMELDIEFJE!!! WAAR ZIJN JULLIE TOCH!?????