Klusbabes 31!

Goeiemorgen lieve schatten,

Ik voel me echt schuldig als ik jullie allemaal hoor zeggen dat het hier zo stil is !!! Vanaf maandag kom ik weer gezellie meekletsen hoor en dan klets i gewoon zoveel dat ik de schade van de afgelopen week inhaal hahahaha. Vind het ook jammer hoor dat pip, kruimels en renee er helemaal niet meer zijn ! Had nog hoop dat ze na de geboorte van maudy langs zouden wapperen en dat we ze dan weer misschien vast konden houden hahahaha. Morgen naar de kuip ! altijd apart tegen ajax maar, als feyenooerd zo speelt als donderdag ben ik denk in de rust alweer weg want dan wordt het een afslachting . Hier staan de toppers alweer aan, voor mij DE manier om wakker te worden hoor !

Linnie, hoe is het verder met je lieverd ? Ik heb het de laatste week niet meer zo meegekregen maar hoe is het met vloeien nu ?

Sterretje, hoe gaat het met je meisje ? Vond het zo rot voor je al dat gedoe op je werk....

Jacq, lieverd, gaat het weer iets beter met je ?

anoes, ook druk druk druk he pfffff. Alvast gefeliciteerd met je moeder !

Rimke, wat fijn dat het oortje van maudy nu ook helemaal top is ! Geniet lekker van dr he ....

April, hoe gaat ie met jou meis? Lukt het allemaal een beetje, ook met werken erbij nu enzo ?

Mamoetje, miste je idd al, zag je niet zo vaak meer !

Buuf, je leest het niet meer maar toch, fijn weekend !!!

Meiden, ik moet weer aan de slag. Moet nu ook alle administratie doen en alles bijvullen en dan open.......Vanaaf om een uurtje of negen weer thuis denk.......pffff en morgen ook nog de hele dag.....ik ben het zat !!!!!!!!! haha. Mis jullie wel hoor...heb het gevoel dat alles aan me voorbij gaat..........Doei schatten..fijne dag

Knuffffff happy

Linnie, ach die kleine heeft het ook wel te verduren he ! Gelukkig kan ie er gewoon 100 mee worden en hoort dit gewoon bij hem........iedere week ff naar de fysio is best op te brengen he lieverd ! Ben benieuwd hoe hij het zwemmen vind ? Vanacht weer op de bank geslapen...wat si dat toch met die snurkende mannen pfffff. Vanacht gaat tom gewoon lekker op de bank en blijf jij lekker in je bedje hoor haha

Kusssss happy

Bambi, vind die foto van lois echt HEEL mooi joh.....wat is ze dan al wijs he ! Als jij wat meer weet van een datum voor het uitje hoor ik het wel he...ivm vrij vragen !

Liefs happy

Hallo meiden,
Bedankt voor de lieve reacties.
@april: ik zag je info, maar zowel mijn werkgever als ik was hiervan op de hoogte. Dat maakte de zaak eigenlijk nog erger. Ik heb uiteindelijk de bond gebeld en die hebben aangegeven dat de werkgever een inspanningsplicht heeft. Daarnaast gaven ze ook advies. Ik heb met mijn baas nog gesproken en zelfs aangegeven dat ik de bond had gebeld. Het is nu even opgelost, omdat ik zelf met een oplossing kwam.  Ik vind het echt schandalig zoals het gegaan is. Het vertrouwen in mijn leidinggevende is nu gewoon weg. Evenals mijn motivatie om mij ooit nog voor de 100% in te gaan zetten op het werk. Ik heb nl. altijd meer gedaan dan nodig was en heb meerdere malen uitgeholpen of op vrije dagen daar gezeten. Geen haar op mijn hoofd die daar nog aan denkt. Ik ben heel teleurgesteld en gedemotiveerd geraakt.
Ik ga snel even lezen.

Terug
Bovenaan