Klusbabes 31!

@mammoet: wat leuk weer iets van je te horen. En lekker met je chocomelk op de bank. Nu je het zegt krijg ik daar ook zin in. Het is toch echt fris aan het worden de laatste tijd. Wat vervelend die vermoeidheid. Komt natuurlijk ook door alle indrukken die je dar op doet. Trouwens wat balen, geen ongi en neg. test. Even afwachten maar weer en hopen dat je snel duidelijkheid krijgt.
@rimke: onze kleine gaat ook mar om de dag onder de douche en dat is meer dan genoeg hoor. Wij gaan ook eolke dag met een washandje over haar gezicht en handjes en de billen lekker met een billendoekje.
En heb je je uitgeleefd bij de HEMA?
@linda: second opinion in A'dam, goed zo! ik ben benieuwd. En de fysio is geregeld, wat een werk af en toe. En die wasmachine  Wisten ze vooraf dat het ongeveer zoveel ging kosten? Toch weer een rib uit je lijf zeg.
@bambi: alweer ongi, balen. En het inbrengen is gevoelig. Ik ben benieuwd. Ik ben nu al 13 maanden niet ongi geweest. Ik mis t totaal niet nu.
Hahaha, toch op bezoek bij je schoonouders, maar met schoonzus. En ik kan me voorstellen dat je er zenuwachtig van wordt dat de kamer bij je ma nog niet af is.

effe lezen

@phoebe: ik hoop dat je lekker van het bubbelbad bent aan t genieten.
@anous: weer een druk weekend meid. En je ma is jarig, van harte gefeliciteerd.
@happy: en druk gehad lees ik. En je hebt de schade ingehaald, hahaha. Vind het ook jammer dat we van de andere meiden niets meer gehoord hebben. Maar goed pip en kruimels zullen ons niet vergeten. Die zullen nu vast en zeker af spreken en samen shoppen. En Renee, ik weet het niet. Destijds waren ze ook voor een nieuw huis aan het kijken. En als mensen zich misschien slecht voelen gedurende de zwangerschap?? Ach ja, ik ben ook maar wat aan het bedenken.
@april: En hoe was je eerste week? Je zult wel moe zijn of niet? Fijn dat de kleine het naar zijn zin had op het kdv.

@linda: wat leuk dat je gaat peuterzwemmen. Dat zal ook goed zijn voor Joey zijn spieren. Ik ben benieuwd hoe het jullie bevalt. Wij vinden het in ieder geval heerlijk. Ik moet komende week ook maar weer eens gaan. afgelopen week is het er niet van gekomen.

Zo, 1 blz. bijgelezen en gereageerd. Mocht het nog lukken dan lees ik eersdaags de rest terug. ben toch benieuwd wat er allemaal gebeurd is. Nu even poetsen, want straks nog kraamvisite. De kleine is bijna 4 maanden. Elke keer als je denkt dit is de laatste visite, is het toch niet zo.

Goedemorgen!

Zo, we hebben voor ons meisje gisteren een afspraak gemaakt bij de osteopaat. Het was gister niet te harden, zo zielig.................ze heeft van 15 uur tot 22 uur gehuild..............toen was het inenen stil en heeft ze, tot nu, fantastisch geslapen.
Kijk, het was een behoorlijk traumatische bevalling, voor mij al, dus voor haar helemaal dus ik heb goede hoop dat de osteopaat wat kan!

Sterretje: goed dat je gesproken hebt met je baas! Voorlopig de lucht dus weer geklaard.
Het is waardeloos als je zo teleurgesteld wordt in je werkgever. Mag ik je 1 tip geven: zeg nooit hardop tegen hem/haar dat je je vertrouwen in hem/haar kwijt bent. Kan je je baan kosten...................

Linda: oef, die joey zit het ook niet mee..............is wel belangrijk dat hij wat sterker wordt want een motorische achterstand zit je ook niet op te wachten!

Happy: feyenoord-ajax...........ik ga niet zeggen dat ik voor je duim, maar ik wens je wel veel plezier, hahahahaha! (als oud-ajax fan kan ik dat niet zeggen hoor......sorry!!)
En de toppers gaan naar het songfestival he? Leuk hoor!!!
Doe je een beetje kalm?? Je klinkt heel druk!

Mamoetje: spannend meid, ennuh, zorg je een beetje goed voor jezelf??

Anoeska: veel plezier meid! Gelukt met het horloge??

Bieb: vrij weekend of moet je werken??

Bambi: nog leuke dingen op stapel met dit mooie weer?? Wandelen ofzo?

Vanmiddag komen er vriendinnen van mij op bezoek uit het hoge noorden, gezellig hoor. Alletwee behoorlijk zwanger dus wel ontzettend leuk, heb ze alweer een tijdje niet gezien.
Ga zo eerst nog even boodschappen doen en dan nog even als een dolle door het huis heen.
Allemaal een hele mooie zaterdag! Het weer is prachtig dus geniet er van!!

O, en heb gisteren idd lekker wat kleertjes gekocht voor mijn meisje. De hema viel erg tegen dus ik ben nog even naar de prenatal gereden. Heb 3 hele leuke setjes gekocht, die onderling ook prima te combineren vallen. Had nog een heel leuk jurkje voor haar gezien, maar ik vind eigenlijk dat het nog zo comfortabel mogelijk moet zitten, dat jurkje heb ik dus maar laten hangen..........had haar wel schattig gestaan.
Ze heeft nu een roze broekje met een geruit bloesje aan waar ik de mouwen van heb opgestroopt en een romper met lange mouwen...........staat echt te lief! Zal een foto maken van haar.........lekker meisje.......

Hee meiden,

Komt vriendjelief net thuis, heeft ie de nieuwe cd van Marco Borsato gehaald.. Wat een schat!! Ben helemaal gek van hem en wou hem vandaag gaan halen, das dus ook neit meer nodig.. NU nog even naar de markt.. Daarna nieuwe keepershandschoenen ophalen in wassenaar en door naar voetbal..

Rimke, lekker geshopt voor je meissie, en naar de osteopaat, hopelijk helpt het wat!
En ja hoor ik zorg goed voor mezelf, doe ik dat niet krijg ik van meerdere mensen dat wel te horen.. dus er wordt goed op me gelet.. Maak je geen zorgen om mij hoor!!

Linda: Heeft hij verder geen pijn dan door wat ie heeft? Hopleijk niet en kan die gewoon lekker blijven spelen.

Happy: Lekker druk op je werk zo zonder je baas.. Pas je goed op jezelf en loop jezelf niet voorbij he! Jij zondag ook al naar de Kuip, mart ook maar die kon maar 1 kaartje regelen.. aangezien die nu geen seizoenskaart meer heeft! Jullie toevallig nog 1ntje over.. Hihi, wel jaloers op jullie hoor.. haha

Nou ben vanacht ongesteld geworden, zat er natuurlijk al aan te komen.. Weer beginnen met tempen, en bloed laten prikken maandag.. Zal vanavond de wolk even aanpassen..

Ga er nu vandoor anders wordt het zo haasten!!

Meiden fijne dag!

xxx Mamoetje

Meisjes, hier ben ik dan eindelijk., Kon de afgelopen dagen niet internetten. Donderdag op werk te druk, s avonds was mannetje zijn laptop vergeten en de huiscomputer was stuk, vrijdag was ik vrij dus ook geen computer en s avonds film gekeken.
En nu aan t werk, dus even tijd haha. kan trouwens wel via telefoon internetten, dus donderdag ook gedaan maar toen ik een berichtje wilde plaatsen, kreeg ik foutmelding grrr
En ik had nog wel wat leuks te vertellen...nouja komt zo wel (nee niet zwanger)

Had leuke foto van Lois voorbij zien komen, echt schattig

Linda; Hypermobiliteitssyndroom, jeetje hele mond vol. 'Gelukkig' dat er iets gevonden is, nouja niet echt dat het 'ge;ukkig'is , maar je had zelf al gedacht dat er iets was, en gelukkig kan hij er oud mee worden. Nu maar goed de spiertjes trainen

Mamoetje; he bah, ook alweer ongi geworden. Klotezooi

Happy; ik ben er weer hoor! En jij gelukkig ook haha. Foei, voortaan wat meer komen haha

Sterretje; goed dat je het gemeld hebt bij de bond hoor! En kan me voorstellen dat je je niet meer voor 150% inzet voor het bedrijf. Je moet nu aan jezelf denken, eigen schuld voor die mensen

Wat ik dus wilde verstellen is dat ik ben gevraagd voor de andere functie op het werk die was vrijgekomen! Erg leuk, en ga volgende week al beginnen. Dat ene meisje stopt er volgende week al mee, vandaar. Ga eerst maandag en dinsdag naar andere vestiging om ingewerkt te worden, woensdag nog even op oude plekje, donderdag draagt collega alles over en dan ga ik echt beginnen. Spannend, en heb er echt zin in. Ook een kansje om langer te blijven natuurlijk. Alhoewel dat de vraag is ivm de reorganisatie van de hele keten. Maar de vestigingsdirecteur had al aangegeven dat hij met dit team verder wilt. Volgende week worden daarvoor de def. plannen bekendgemaakt door de nieuwe directeur.

Baal wel een klein beetje. had eigenlijk zat, zon en maandag vrij. Maar collega wilde weekje vrij en voor vandaag was geen vervanging. Dus heb ik afgelopen vrijdag vrij gehad en dan volgende week vrijdag werken, en deze zaterdag werken en volgende week zaterdag vrij. Maar maandag had ik dus ook vrij, maar moet nu ingewerkt worden. Dus eigenlijk alleen zondag nog vrij. Maarja het is voor goed doel, en die maandag neem ik week later wel op.
Wel fijn, kan nu eigen dagen indelen, hoef geen rekening te houden met andere collegas, dus bijv om en om op zaterdag werken. Dus nu met t uitje maakt t voor mij ook niet zoveel meer uit. Kan t zelf indelen. Dus dames, hoor de datum wel

Mijn ‘vriendin’ die ik al 30 jaar ken, maar waarop ik boos was die is afgelopen week geopereerd aan hernia. Ik heb wel uit goed fatsoen haar krabbel gestuurd met succes en dat ik t jammer vond dat ze nooit op mijn mail heeft gereageerd, Kreeg ik dus reactie terug dat ze vond dat ik nogal kortaf reageerde en dat ze geen mail had gehad. Heb haar dus nog even haarfijn uitgelegd wat mij dwars zit. Maar zal nu wel herstellende zijn, dus ben benieuwd wat ze daarover zegt.

Vanavond wil ik voor t laatst de crème ivm schimmelinfectie gebruiken. Halve week te vroeg maar de klusjesdagen komen eraan. En heb ook geen jeuk meer, eigenlijk gelijk na 1 dag al niet. Heb voor de zekerheid nog paar extra potjes voor te spoelen besteld, dus kan er flink tegenaan haha. Hopen dat t nu aanslaat….

Nog 2 uurtjes werken vandaag en dan (kort) weekend! Wilde dus van alles doen in die 3 dagen, ramen lappen, auto wassen enzo. Maar ga niet te veel doen, moet energie opdoen voor nieuwe functie haha
Mannetje is ook nog hard aan t werk, project zou eigenlijk gister afgelopen moeten zijn, maar niet gelukt, dus moet dit weekend ook nog werken. Nouja, dan krijgen we in oktober wel dik salaris hihi.

Ga maar weer aan t werk, doeiiii

Terug
Bovenaan