Klusbabes 31!

hey meiden

bieb; gefeliciteerd met je nieuwe functie, wat ontzettend leuk dat je bent gevraagd is ook een goed teken dat ze tevreden over je zijn, ik hoop dat het je bevalt,
Je gaat stoppen met de creme nou je hebt gelijk hoor vooral als je geen last meer hebt, klussen is ook belangrijk hahaha
Ik ben benieuwd wat je "vriendin" gaat zeggen op je mailtje wat je weer hebt gestuurd, ik denk dat ze die andere mail wel heeft gehad maar dat ze zich van de domme houd, je weet maar nooit

jacqy: hoe gaat het nu met je?

happy; haha was je lekker in je eentje aan het kletsen, en je gaat naar ajax feynoord noudat zal me een wedstrijd worden

rimke; wat doet een osteopaat? en je bent lekker geslaagd in de prenetal, ik vind dat zo'n leuke winkel zwijmel zwijmel hahaha

sterretje; ik kan er goed inkomen dat je motivatie naar je werkgever toe beneden peil is, ik vind het gewoon belachelijk zoals ie reageert, en goed dat je de bond hebt gebeld en dat je dat tegen je leidinggevende hebt gezegd weet ie in ieder geval dat je het wel meent

joey vond het peuterzwemmen erg leuk maar hij wil alleen niet onder water met zijn hoofd dat vind ie niet leuk hij snapt ook nog niet dat als ie wel onder water gaat dat zijn mond dicht moet, dus je raad al dat ie ongeveer het halve zwembad heeft ingeslikt hahaha, ik zeg elke keer al als je onderwater gaat moet je je adem inhouden en je mond dichthouden, en dat doet ie dan ook maar dan onder water doet ie zijn mond weer open, maar hij zal het ooit wel doorkrijgen hahaha

vanavond een avondje blegh heb ik echt geen zin in maar goed, ben weer op tijd thuis want me pa zit hier en daar hou ik altijd rekening mee

xx linda

hoi meiden,

heb ff snel gelezen, en ok nu geen tijd om te reageren. lois is erg huilerig momenteel, heb ff geen idee wat er is. Hebben een beetje rare da achter de rug.
ik mocht lekker uitslapen datwel. maar vanmiidag zijn we met mijn ouder snaar de kinderboerderij gewandeld. onze hond was ook mee, en ging even zwemmen in de vijver. Maar daar lag denk ik glas, want ineens zijn poot open, het kussen van zijn voet helemaal gescheurd bloeien joh, Snel wat verband gehaald bij de kinderboerderij maar hellaas na nog geen 10 meter lag dat er al vanaf. mijn oma woont 50 meter verderop. dus met zijn alle daarheen. dierenarts gebeld.. moesten naar het dierenziekenhuis is dordrecht komen. Maar goed waren bij me oma en niet thuis. Is me man snel naar huis gelopen (doet ie heel snel) en de auto gepakt. ben ik samen met hem naar het ziekenhuis gegaan. en me ouders hebben lois meegenomen naar huis. Nu heeft ie een drukverband om zijn poot en is echt zielig. vanmiddag kon ie nog goed lopen, nu niet meer. word helemaal stijf en heeft een antibiotica kuur gehad en heeft net van de misselijkheid de hele boel hier onder gekotst. zure lucht, moet er zelf bijna van kotsen.
Dus wat een leuke middag moest worden, werd dus ff wat anders.

Lois ligt in de box te jengelen, ff het mobiel aanzetten......

rimke wat jammer dat maudy zoveel heeft gehuild. hoop dat die osteopaat , geen idee wat dat is hahah, wat kan doen

mamoetje balen van je ongie.,.....

happy werkse meid en veel plezier met de voetbal...

linda met joey gaan zwemmen, maar hij snap het nog niet helemaal. ach komt best goed.

bieb goed zeg een nieuwe functie.

tja dat uitje.....als ik van niemand datums krijg hahaha. de helft weet ik niet wie er mee gaan.
geloof dat we nu al 100x hebben gevraagd wie er meer willen,maar nog niet iedereen heeft gereageerd. en gaat dat denk ik ook niet doen.

sorry nu gaat lois erg hard huilen . ben weer weg. fijne avond iedereen....

xx bambi

bambi: jeetje zeg wat een verhaal van je hond, wat zielig, en nu wordt zijn hele poot stijf ach arm dier, ik hoop dat het snel wat beter gaat. en is lois alweer wat rustig geworden?

ik ben ervandoor meiden, ik ben er vanavond niet watn ik heb een avondje, morgenochtend lees ik alles weer bij
iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Hey meiden, moet weer terug naar de zaak maar, ben ff thuis om om te kleden en dacht zeg ff hallo.........dus bij deze HALLO hahaha en ook gelijk weer dag want ga weer terug

Liefs happy

@rimke: Wat leuk dat je geslaagd bent bij prenatal. Moeilijk om dan te stoppen met dingen kopen. Ik moet zo eens op hun site kijken, want ik zag laatst leuke bruine jasjes en ik dacht dat ze van hun waren. Trouwens goed dat je contact hebt opgenomen met de ost. ik hoorde laatst van iemand dat haar kind er ook last van had. ze zag er vermoeid en geemotioneerd uit. haar kind huilde de hele dag en viel s avonds van uitputting in slaap.
De lucht is trouwens niet geklaard tussen mijn werkgever en mij. wat mij betreft in ieder geval niet. Maar ik zal je tip opvolgen, thx.
@bieb: wat een goed nieuws. gefeliciteerd. En een lekker centje voor okt. mag ook wel na alle uitgaves van de bruiloft.
En je man is bijna klaar met zijn project. Heeft ie wel alweer een ander project?
@linda: zielig voor joey. ja, dat is moeilijk uit te leggen hoe ze hun adem in moeten houden. de kleine heb ik daarom bewust voordat ze 12 weken was op babyzwemmen gedaan, omdat ze dan nog het reflex hebben waardoor ze onder water kunnen.
@happy: lekker naar t voetbal, geniet ervan.
@mammoet: balen van je ongi. en ik hoop dat je op tijd een kaartje vindt.

zoef, zoef, happy, hahah.
@linda: heb je een spellenavond? Ik heb t niet goed begrepen. Trouwens wel leuk dat joey het zwemmen verder wel leuk vond. Echt leuk zo'n moment samen, vind je niet?
@bambi: zou het niet kunnen dat Lois jullie ongerustheid voelt en daarom huilt? Kinderen krijgen toch veel mee. Ik hoop dat het morgen beter gaat. En zielig voor de hond. je kunt hem ook niets uitleggen. Trouwens rot van dat glas. En daarom is het nu zo belangrijk om geen afval op straat te gooien. Arme hond.
@bieb: ik ben benieuwd hoe je vriendin gaat reageren.

Nou, we hadden vandaag nog kraamvisite, dus vanochtend gepoetst en na 3 uurtjes flink doorpezen was het huisje an de kant. In de namiddag moesten we nog een paar dingetjes hebben. En ja, ja (happy!!!)  ook wij waren voor de afwisseling eens naar de intratuin.
Mijn mannetje heeft net lekker gekookt, lasagne, mmmm. Dus we gaan zo eten en als het aan mij ligt lekker tv kijken.
Wat me trouwens opvalt is dat ik vroeger in mijn vrije tijd meer met mijn werk bezig was. Daar heb ik nu niet eens tijd voor (en al had ik het, ik doe vanaf nu wat ik moet doen, verder niks.)

goeiemorgen meiden

zo het avondje was wel gezellig, om 12 uur gingen we weg want dat doe ik altijd als ik oppas thuis heb zitten ik had er vroeger zelf ook een hekel aan als ze om 3 uur snachts thuis kwamen

happy: zoef zoef zoef hahahaahah

sterretje; ga je nog met je werkgever praten? en ik had geen spelletjesavond maar gewoon een verjaardag maar wij noemen dat een avondje hhaha

zometeen naaar de kerk toe want er is een mis voor me moeder en daarna zien we wel wat we doen gaan
fijne dag allemaal en tot later

xxx linda

Goeiemorgen meiden, bah wat is dit vroeg zeg pffff. kan niet helemaal wakker worden hoor ! Moet al naar de zaak toe, dan word ik om kwart voor elf opgehaald voor het voetbal en daarna weer naar de zaak om tot sluit te werken........maar, het einde is in zicht ! Morgen komt mn baas terug !!!!!!!!!!!!!!!!!

Sterretje, leuk leuk leuk naar de intratuin hahaha.........

Linnie, naar de kerk zo en dan weet je het nog niet, nou iig veel plezier !

Rimke, heb ff naar dr nieuwe kleertjes gekeken, schattig hoor !

Anoes, gefeliciteerdmet je moeder....

Meiden, fijne dag allemaal

Liefs happy

Terug
Bovenaan