Happy; moest je vroeg op vandaag? haha nog ef volhouden, dan kan je baas t weer over nemen
Linda; moest wel lachen met dat zwembadverhaal van Joey. Ach voordat hij t zwembad leeg heeft gedronken zal hij t vast wel geleerd hebben haha
Sterretje; kan me best voorstellen dat je t ef gehad hebt met je baas. Het is niet zomaar goed. Gewoon voor jezelf opkomen
Bambi; ach wat zielig voor je hond! Hoop dat t snel beter gaat. En misschien dat Lois t wel aanvoelde dat er wat was
Sterretje; had ik t nou bij jou gelezen dat je je kindje zo snel hebt opgegeven bij zwemles? nouja, zwemles zal t niet echt zijn hihi. Wel leuk, zou ik denk ook doen
Jacqy; hoe gaat t nu met je??
ehhh weet t niet meer, sorry
Bambi, als de mensen zich niet opgeven voor t uitje, dan pech gehad. ER zijn toch wel een aantal mensen die wel gaan? Hoeveel kunnen er nu? Anders zet je hier de datums neer die de meeste kunnen, en dan pikken we er 1 uit. En dan maar bedenken waar we wat gaan doen? Iemand al een idee?
Misschien ook maar een soort van polletje openen?
Hmm net lekker brood naar binnen gewerkt. Had nog niks gegeten. Eerst lekker tot half 10 in bed gelegen, daarna opgeruimd en gepoetst. Bedje verschoond. Straks met het klussen heerlijk fris er in, en stinkend eruit whahaha.
mannetje is aan t werk nog steeds.
Weet niet meer wie t vroeg, maar als dit project is afgelopen dan hebben ze wel weer wat anders. maar dan is hij geen projectleider meer, want dan moeten ze gewoon elke x ergens anders heen.
Normaal krijgt hij ook 1x in 2 weken declaraties uitbetaald, en met deze werkuren loopt dat heel erg op. maar 1 of andere kloot is vergeten het van hem door te geven, dus nu heeft hij al langer dan 2 weken niks gehad. Sukkels. Altijd wat daar.
Kan nu ook eindelijk verder met digitaal fotoboek. Alles staat op de laptop, maar als mannetje er niet is, kan ik niks. En nu had hij wel de laptop achtergelaten, maar niet t snoertje van de laptop naar de fotocamera toe. Heeft hij vanmorgen gebracht vanuit t werk, dus nu kan t weer. had er gister express ruzie om gemaakt....gemeen he?
ik ga s de roze wolk erbij halen