Klusbabes 31!

@linda: veel succes. Ik hoop dat het een mooie mis word.
En voorlopig praat ik niet met mijn baas. Ik bedoel, dit is nu wel opgelost, maar daardoor ben ik niet minder teleurgesteld. En hij kan dat gevoel toch niet wegnemen, dus ga ik er niet over praten. Ik moet er een tijdje over heen laten gaan en dan kijken hoe t gaat. Zoveel zie ik hem momenteel toch niet.

@happy: wat heb je t druk meissie. Veel plezier bij de wedstrijd en morgen is je baas gelukkig weer terug.

Hier liggen de mogelijkheden nog open. We hebben nog geen plannen. Eerst eens kijken wat voor weer het wordt, maar het ziet er mooi uit.

@rimke: Wat een leuke site hebben jullie, zeg. En leuk die kleertjes van maudy. Ik moest wel lachen om die foto en tekst over de filet americain, hahaha. Heel herkenbaar. Hier was t de appeltaart. (en nu ik t erover heb krijg ik er meteen zin in.)

Even op de prenatalsite kijken, misschien tot straks.

Happy; moest je vroeg op vandaag? haha nog ef volhouden, dan kan je baas t weer over nemen

Linda; moest wel lachen met dat zwembadverhaal van Joey. Ach voordat hij t zwembad leeg heeft gedronken zal hij t vast wel geleerd hebben haha

Sterretje; kan me best voorstellen dat je t ef gehad hebt met je baas. Het is niet zomaar goed. Gewoon voor jezelf opkomen

Bambi; ach wat zielig voor je hond! Hoop dat t snel beter gaat. En misschien dat Lois t wel aanvoelde dat er wat was

Sterretje; had ik t nou bij jou gelezen dat je je kindje zo snel hebt opgegeven bij zwemles? nouja, zwemles zal t niet echt zijn hihi. Wel leuk, zou ik denk ook doen

Jacqy; hoe gaat t nu met je??

ehhh weet t niet meer, sorry

Bambi, als de mensen zich niet opgeven voor t uitje, dan pech gehad. ER zijn toch wel een aantal mensen die wel gaan? Hoeveel kunnen er  nu? Anders zet je hier de datums neer die de meeste kunnen, en dan pikken we er 1 uit. En dan maar bedenken waar we wat gaan doen? Iemand al een idee?
Misschien ook maar een soort van polletje openen?

Hmm net lekker brood naar binnen gewerkt. Had nog niks gegeten. Eerst lekker tot half 10 in bed gelegen, daarna opgeruimd en gepoetst. Bedje verschoond. Straks met het klussen heerlijk fris er in, en stinkend eruit whahaha.
mannetje is aan t werk nog steeds.
Weet niet meer wie t vroeg, maar als dit project is afgelopen dan hebben ze wel weer wat anders. maar dan is hij geen projectleider meer, want dan moeten ze gewoon elke x ergens anders heen.
Normaal krijgt hij ook 1x in 2 weken declaraties uitbetaald, en met deze werkuren loopt dat heel erg op. maar 1 of andere kloot is vergeten het van hem door te geven, dus nu heeft hij al langer dan 2 weken niks gehad. Sukkels. Altijd wat daar.

Kan nu ook eindelijk verder met digitaal fotoboek. Alles staat op de laptop, maar als mannetje er niet is, kan ik niks. En nu had hij wel de laptop achtergelaten, maar niet t snoertje van de laptop naar de fotocamera toe. Heeft hij vanmorgen gebracht vanuit t werk, dus nu kan t weer. had er gister express ruzie om gemaakt....gemeen he?

ik ga s de roze wolk erbij halen

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

September:

17) Mamoetje ronde 9, 1ste kindje  (34 dgn cyclus)  
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26) happy, ronde 14, 1ste kindje
27)
28)
29)
30)

Oktober

1)
2) Phoebe 1ste bezoek gyn
3)Jacqy ronde 16 1ste kindje
4)
5)Phoebe ronde 17 1ste kindje
6)
7)
8)
9) Bieb 13e ronde, 1e kindje
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Polletje:
Wanneer is ons uitje? Waar gaan we heen?   Wat gaan we doen
?

Wanneer is ons uitje?
Bieb: ergens op een zaterdag in oktober/november

Waar gaan we heen?
Bieb: Utrecht- Amsterdam - Den Bosch

Wat gaan we doen? ?
Bieb: high tea -

Terug
Bovenaan