hoi,
zo ben lui en denk dat ik vandaag eens lekker niks doe. weet niet of ik dat kan maar goed.
happy laatste dagje werken meid. en tussendoor lekker naar de voetbal. have fun.
rimke, leuke nieuwe kleertjes hoor. en de pucka doet zijn werk niet bij jullie. Weet ook zeker dat het niks voor lois is, die slaapt ook net als maudy. vanaf de geboorte al wil ze altijd der handen boven de dekens uit.
linda gezellige verjaardag weer dus..moet joey nu altijd fysio houden ? en is het geen belemering voor zijn groei ?
sterretje, lekker je werk je werk laten voortaan. Mag ik vragen wat nu de oplossing is geworden, of heb ik daar overheen gelezen. Snap heel goed, dat je er voortaan toch met een wat wrang gevoel aan het werk gaat. gelukkig is werken niet het belangrijkste op aarde he.
ehm rest weet ik niet meer of er was niet meer hahah
met het hondje gaat het redelijk, niet meer overgegeven. maar best suf, miss door de pillen, maar er zit daar geen beschrijving bij he. En als ie een tijf heeft gelegen is ie heel stijf. Dat word geen training morgen, nee dan moet ie terug naar de da. doen ze een nieuw verband aanleggen, gelukkig kan dat gewoon bij mijn eigen da op Sliedrecht. Zal wel achterlijk zijn als we morgen weer consult moeten betalen, heb van het weekend al zat betaalt. Ik ben gewoon weer 100 euro lichter. alleen al voor consult was het 60 euro en toen was er nog niks gedaan, belachelijk eigelijk.
We hadden pas al bekeken of het voordeliger zou zijn de hond te verzekeren, maar eigelijk niet dus.
dat lois gistere zo huilde was omdat ze al eerder honger had. doet ze soms, komt ze een uur eerder dan normaal. Goed dus een fles erin en klaar. ze heeft gisteren lekker vanaf half 8 geslapen tot half 11. wakker moeten maken voor een fles, die ze niet helemaal wilde, te moe, 11 weer op bed en gelijk slapen tot half 8. lekker hoor.
toen haar om 9 uur weer op bed, mama slapen, papa eruit. stil tot 11 uur, papa haar eruit gehaald, mama niet gehoord, die werd lekker half 12 wakker.
net lois in de box spelen, wij uitgebreid gebruncht.
Net met lois gespeeld, ze pakt der speeltje (nijntje rammelaar ) al aan en net met 2 handen vast houden en lekker in der mond stoppen, echt zo leuk en dan gaat ze er helemaal van smilen en brabbelen.
nu is ze weer naar bed, maar hoor af en toe een gil, echt zon whaa. maar nu weer stil.
vanmiddag doen we er weer eens in het badje, gewoon lekker midden op de dag, ze heeft nu nog der pyama aan, en doen straks ook maar een pyama aan, geen zin om der helemaal in der goede goed te steken.
rond 3 uur. pas hoor. En dan lekker een vers groente soepje opzetten. mjammie.
nou ga lekker bank hangen nu.
xx bambi