Klusbabes 31!

hey meiden

jacqy: ik ben blij te lezen dat het weer wat beter met je gaat en dat je nu even op je oude plekkie zit, ik hoop dat er goede mogelijkheden voor je uit gaan komen

bieb; haha weer fris onder de lakens hahahaha,
en wat lief dat je man het snoertje van de camera naar de computer even heeft gebracht haah heeft die ruzie toch gewerkt hahaha

bambi: met de hond gaat het nog niet op en top, arm dier , en zijn pootje moet ie natuurlijk elke minuut van de dag gebruiken, rustig aan

zo even lekker gewandeld en daarna even bij me schoonouders geweest, ik zit nu met de laptop even buiten. straks komt me vriendin eten dan gaan tom en zij de nieuwe kebabtent uitproberen hier bij ons,
joey is lekker rondjes aan het fietsen en tom   ligt te slapen, zou ik ook wel willen maar ik moet wachten tot vanavond, haha

ik weet niet of ik er vandaag nog ben maar anders dan lees ik morgenochtend alles weer bij

xxx linda

He meiden!

Ben ik weer! haha

Rimke, wat fijn dat het oortje van maudy goed was zeg! En jullie gaan naar de osteopaat. Wat doet die precies? Wel vervelend dat ze zo huilt.

Bieb, gefeliciteerd met je promotie! Wel een goed gevoel dat ze tevreden over je zijn!
En weer in je klusperiode. Zalfje gestopt las ik en ook geen last meer. Dat is mooi!

Linnie, peuterzwemmen was dus leuk! En wat vervelend dat hij hypermobiliteit heeft. Maar inderdaad zoals je al zij hij kan er 100 mee worden! Dus dat is wel een geruststelling!
Hoe was de mis voor je moeder?

Bambi, 10weken is je kleine meisje alweer! Wat gaat dat hard zeg. Prachtige foto's trouwens! Heb je ze nou ook gekocht?? Was heel duur toch?

Phoebe, lekker weekendje weg. Gezellig hoor!

Anous, zag je voorbij komen. maar sorry, weet het niet meer!

Vergeet ik nog iemand?

Oja, happy natuurlijk! Jouw nod komt er ook al weer aan he! Hoop dat je nu wel goed nieuws krijgt! en voetbal vanavond geloof ik he? Veel plezier!

Sterretje, met de bond gebeld las ik. En thuis niet met het werk bezig gelukkig. Komt denk ik nu omdat je prioriteiten anders liggen als voor de zwangerschap!

Ga even lezen of ik nog iets vergeet!

x Jacqy

Datums klusbabe uitje

Belinda: 25 okt, 8, 15, 22 nov.
Sterretje: 1 nov, 8, 24 nov.
Linda: kan elk weekend
Diana: in principe elk weekend.
Bianca: 1 nov, 15, 29 nov.
Anoeska: kan alleen op zondag.
Jacqy: in principe elk weekend

hehe,

bieb ik dacht ook al aan een high tea, waar geen idee hahaha, maar dan kunnen misschien onze baby's ook mee. moeten we nog maar even bekijken.
als phoebe en mamoetje ook de 8e kunnen en rimke liefst ook off course, dan denk ik dat 8 nov. wel wat word.

jacqy fijn dat je je weer wat beter voelt. en dat je ff lekker 2 weken op je oude stekkie zit. ik weet niet of dat helpt als je over 2 wk weer terug moet. weet niet of je ons wilt vertellen wat je opties zijn., maar het hoeft niet hoor...
fijn dat je gewoon met het uitje mee wilt.

linda, wezen wandelen, lekker weer he, en je vriendin en tom gaan de kebabzaak uitproberen, jij niet ????

lois ligt alweer op bed hahah, lekker gebadderd en ze vond het heerlijk. een tijd niet gedaan, ze gaat altijd mee onder de douche. daarna een fles en toen doodop. Zo best een lekkere zondag. .. kind heel de dag zoet...luieren.
soepje staat te pruttelen en ruikt heerlijk.

ohja jacqy, heb indd veel voor de foto's  moeten betalen. schandalig wat ze er voor vragen, maar vond ze zo mooi. kan je nagaan. als ik alles had genomen wat er lag dan had ik 131 euro moeten betalen. Maar goed nam er 3 niet ofzo hahaha. was heel veel geld kwijt....moeten okt.maar even niet zo veel kopen.
gisteren de hond ook al 100 euro en denk morgen weer geld bij de da.. en morgen is officeel me verlof afgelopen en ookal word me ww toegewezen, heb nog niks gehoord, dan nog is dat maar 70 %   van me laatste loon.
morgen ook weer een soll. gesprek. bij een aministratie kantoor, ook niet wat ik wilde, maar je weet maar nooit. Dit bedrijf had me in de zwangerschap al benaderd, en wilde nu nog steeds een gesprek. Dus das wel fijn dat ze zo lang gewacht hebben. En nog belangrijker zij benaderde mij...zagen mijn cv op internet.

ga weer verder luieren.

doegies
xx bambi

Bambi; dat is snel zeg, morgen alweer je verlof afgelopen. Hopen dat cwi nu maar een beetje alles snel in werking zet. Succes met je soll.gesprek. Is altijd fijn als het bedrijf jou benaderd, dat is meestal wel goed teken.
Leuk als de babys meekomen. Lekker tutten haha

Oja, ik had gezegd elk weekend, maar bedenk me net dat 16-11 mijn ouders zoveel jaar getrouwd zijn, is op zondag, maar kan zijn dat ze dit jaar uit eten willen ofzo, en dat is dan vaak op zaterdag. Maar op zich is het niet een bijzonder jaar, zijn 41 jr getrouwd, wel lang natuurlijk ,maar niet zoals 40 of 50 jaar ofzo,

Linda; sorry, was helemaal vergeten je een mooie mis te wensen voor je moeder.

Net zijn we met broer van man en aanhang pannenkoeken wezen eten. Hmm had een hele uitgebreide, banaan, chocoladesaus, ijs en slagroom. Na de helft dacht ik, die krijg ik zeker wel op. Maar een paar happen later werd ik toch wel misselijk. Door die saus eigenlijk. Dus toch niet helemaal op.
Had vandaag nog niet veel gegeten, dus voor t lijntje kon t nog net haha. Dinsdag wegen, ben benieuwd of er wat af is

Morgen zal wel 'zware' dag worden met inwerken, maar we zien t wel. Kan wel eerder weg, want meisje brengt me weg en die moet om half 5 bij een afspraak zijn. Dus zullen wel 4 uur weg gaan. Weet niet of ik morgen kom buurten. Hangt er van af of laptop op tijd thuis is haha

Dames, tot morgen! of niet natuurlijk....

@bambi: Vandaag gingen we wandelen langs de hei en toen lag daar een kapot flesje. Ik was er boos om, want ik moest meteen aan jullie hondje denken. En poeh, dat zijn idd rekeningen van de da.
het is opgelost door een collega van me die een oogje in het zeil houdt als ik er even niet ben.
@bieb: Je kunt t echt wel. Geen zorgen voor de dag van morgen. In ieder geval alvast succes.  ja, ik had de kleine al met 6 weken opgegeven. En ja, wat is zwemles. heen en weer zwemmen. Ze omhoog houden, enz. eigenlijk allerlei spelletjes.
Oh ja, ik vroeg dat van t project.
@jacqy: wat fijn dat je even wat rust hebt door op je oude plek te werken. Ik ben benieuwd hoe t nu verder gaat.
En nog gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. Hadden jullie een groot feest?

Terug
Bovenaan