Klusbabes 31!

@linda: lekker aan de kebab vanavond. En lekker weer he, om zo buiten te zitten.
@bieb: volgende week uit eten bij de griek, gezellig. En aan de pannekoeken geweest, heerlijk.
@bambi: wat fijn dat t bedrijf wilde wachten. Het geeft iig zekerheid en je kunt in de tussentijd solliciteren voor iets anders. Trouwens het verlof vliegt echt om, hè.

Nou, hier t huishouden gedaan en lekker wezen wandelen. De kleine meldt zich nu, dus moet er nu vandoor.

goeiemorgen meiden

sterretje; de huishouding gedaan gisteren, en kom je al een beetje in een ritme   met werken huishouding en de kleine?

bambi: succes vandaag met je sollicitatie en je weet maar nooit en vandaag je verlof alweer afgelopen gaat snel he enik hoop dat je snel een baan mag vinden

bieb; hahaah je doos weer gespoeld ik moest er zo om lachen hahaha, en jullie hebben lekker pannekoeken gegeten en die van jouw klonk wel heel erg lekker met banaan en chocoladesaus en slagroom ik krijg er spontaan trek in haha
em succes vandaag meid en het gaat helemaal goed komen

phoebe; hebben jullie een mooi en gezellig weekend gehad?

happy: heb je nog genoten van de voetbalwedstrijd? en heb je daarna nog lekker gewerkt?

ik lag gisteravond om half 9 al in de bank te slapen, we zouden weer eens gaan klussen maar dat is niks geworden want ik lag om 9 uur in me bedje is was kapot,
Zometeen even boodschappen doen, me pa komt hier eten, we eten hutspot met gehaktballen
meiden fijne dag allemaal en ik ben er later nog eventjes

oja en een high tea lijkt me ook gezellig voor ons uitje

xxx linda

Goeiemorgen meisjes....

Pffffff gelukkig het zit erop........Was om half een thuis en toen was het wel genoeg vanaf s ochtends half negen.......heb net vluchtig jullie verhalen gelezen maar sorry heb echt de puf niet om te reageren ! Ga het vanaf vandaag weer bijhouden. Ga zo boodschappen doen en dan als het goed   is helemaal niks verder .........maar ja dat weet je hier maar nooit he. Gisterenavond kwam opeens mn baas binnen en heb ik dus toen we dicht waren gelijk alles met hem doorgenomen, scheelt weer, hoef ik vandaag niet ! Wel mega druk geweest joh gisteren op de zaak. Heb me de blaren gelopen, ach wel goed voor de fooi he, 65 euries, lekker toch?   Voetbal was helemaal geweldig zeg, wat een sfeer ! Ben gelijk weer verkocht......wil ook weer een seizoenskaart hahaha. Heb het echt gemist joh...alleen mijn mannetje is er niet weg van en zondag is de enigste dag dat we samen zijn dus das een probleem....dat houdt me tegen. Heb dus besloten dat ik af en toe een keertje ga, ook leuk ! Meisjes, tot vanmiddag.......ben blij dat ik weer mee kan kletsen vanaf vandaag hoor !

Liefs happy

O ja, een high tea lijkt mij ook erg leuk hoor !!!! Zat ook aan de richting utrecht te denken ofzo.........

Bijna mn nod......en ik voel helemaal niks  Nog geen klacht te bekennen. Haha ook wel eens fijn want nu ben ik er veel minder mee bezig.........

Kus happy

goedemorgen meiden,

sterretje, op zondag het huishouden.ik vind dat niet leuk, maar hellaas gebeurt het hier ook wel eens. alleen gisteren lekker niet. en je bent ook nog wezen wandelen, gelukkig ook wat ontspanning.

linda het klussen kwam er dus niet van. acht een keertje lekker vroeg naar bed is ook prima toch.

happy slaap jij nooit eens uit hahaha. leuk dat het voetbal zo gezellig was en lekker ff een paar dagen niks.

nou heb er al weer aardig wast op zitten., huisje is glad en heb de bovenverdieping gesopt en gezogen. en lois die slaapt gewoon door terwijl ik haar kamertje aan het boenen ben. ze lag denk ik net 10 minuten, maar sliep gewoon lekker hahah
nu nnog trouwens.

nu ff lekker relaxen tot zij wakker word. rond een uur of elf hoop ik. Wel lekker dat ik nu niet terug naar me bed ben gegaan, dan ben je namelijk lekker vroeg klaar met alles. Kijk kan nog meer doen, maar daar heb ik geen zin in. Me ramen moeten binnenkort ook een keer, maar stel dat altijd zo lang morgelijk uit. Moet ook me bankafschriften eens uitzoeken, ook geen zin in hahaha. We zien wel.

xx bambi

happy: vandaag lekker niks doen, nou je hebt gelijk en ook lekker datje baas gisteren in ene voor je neus stond hoef je vandaag niet meer heen haha, hup na de boodschappen lekker met de beentjes omhoog haha

bambi: jij hebt ook al lekker veel gedaan, en wel lekker dat lois door bleef slapen toen je haar kamertje aan het schoonmaken was was ze vast heel erg moe haha, hoe laat moet je solliciteren?

zo de hutspot is alvast klaar en de gehaktballen staan te pruttelen en de was hangt buiten en ik ga zo maar effe stofzuigen,

xxx linda

Ola lieverds,

De boodschappen zijn weer binnen........de hond is uitgelaten en zit nu een boterham te eten. Ga zo toch nog ff weg haha. We zijn op de zaak aan het verbouwen en nu had ik leuke dingen ( bestek e.d ) bij de ikea gezien en dat mag ik nu allemaal gaan halen ! Erg leuk om te doen vind ik zoiets altijd dus, ga zo ff lekker met mn moeder naar ikea....daarna ga ik onder de zonnenbank en idd met mn beentjes omhoog. We eten makkelijk want ik moet weer alleen eten pffffff. Mn mannetje heeft gisteren het hele huis schoongemaakt, zelfs de ramen zijn binnen en buiten gedaan......lief he !! Dus, veel hoef ik hier ook niet de doen....moet helaas nog wel wat administratie doen maar, geen zin in hoor hahaha. Misschien morgen ofzo....

Bambi, ook ald ruk bezig geweest he meis en vroeg uit de veren ! Wat lief dat lois gewoon lekker doorslaapt, schatje hoor ! Ik hoop ook dat rest nog wat van zich laat horen ivm ons uitje !

Linnie, ook al weer druk bezig he hahaha. Volgens kunnen we jou met een gerust hart opgeven voor , hoe schoon is jou huis !! haha. De was ook buiten, tja is er prachtig weer voor he.....jummie, hutspot, lekker hoor !

Knuf happy, tot vanmiddag XXX

Ha meiden,

Even vlug want het is hier een groot huil/krijs drama..........pffffffff, zijn al vanaf gistermiddag 18 uur bezig, en maudy heeft tot nu toe alleen maar in onze armen gelegen..........ze is nu voor het eerst stil in haar eigen bedje.........heb fons ook weer naar bed gestuurd. Die is vannacht uit pure wanhoop maar met haar gaan rijden in de auto..........maar goed, verder heeft ze wel geslapen in mijn armen vannacht, zeker 6 uurtjes dus wat dat betreft kan het natuurlijk altijd erger. Ik had de mazzel dat ik toen ook nog wel wat geslapen heb.
Ze heeft nu net weer haar voeding gehad en als het goed is valt ze nu als een blok in slaap, eindelijk...........hebben haar net ook nog even lekker in bad gedaan dus ik hoop dat ze echt heeeeeeel moe is.............

Ben druk aan het bekijken of het uitje voor mij haalbaar is, zou zeggen van wel maar mijn hoofd staat er nu even niet naar.......sorry!
Utrecht is voor mij prima te doen, dus dat zou het probleem niet zijn, de datum ook niet, maar nogmaals.........mijn hoofd staat er met al dat gejank hier even niet naar...........hahahaha!!!
Ach, het is wel een lieverdje hoor, als ze ligt te drinken kijkt ze zo naar me van: Mama, ik doe het ook niet expres! En dat weet ik ook, hier moet ze echt doorheen.........

Sorry voor het ego berichtje, hopelijk morgen wat socialer!

Terug
Bovenaan